خطرات پنهان 7 را با استفاده از تونن رایگان در سال 2018

هر کس دوست دارد گرفتن رایگان stuff، بنابراین تعجبی ندارد که برخی از vpn ها محبوب ترین کسانی که تبلیغات خود را به صورت مجانی هستند.  

متاسفانه، هیچ چیز را بدون هزینه های آن است و تونن رایگان هیچ تفاوتی ندارد. شما ممکن است به دلار پرداخت نمی شود اما با استفاده از VPN رایگان شما نهایت قیمت را پرداخت.

برخی از این هزینه ها صرفا است ناخوشایند اما دیگران کاملا خطرناک است.

در زیر، ما قصد داریم تا بیش از پتانسیل مشکلات دانلود رایگان شبکه اختصاصی مجازی، بنابراین شما می توانید را دقیق تر، بیشتر مطلع انتخاب مورد شبکه اختصاصی مجازی است که برای شما مناسب است.

خواهید دید رایگان vpn ها نه تنها برای دسترسی به سایتهای مسدود شده نق می خواهید، اما همچنین شما امنیت و حریم خصوصی-جالب, انجام سازش را خواهد شد انجام نخواهد شد مخالف دقیق موردنظر شما VPN خود را به .

شما انجام پایان بالا پرداخت برای شما رایگان VPN-اما نه در راه شما فکر می کنید

در اینجا به برخی از اشکالات استفاده از VPN رایگان:

1. آنها سازش شما امنیت

یکی از اهداف اولیه شبکه اختصاصی مجازی برای محافظت از شما را از هکرها پس از آن نگران کننده ای از را که vpn ها وجود دارد که در واقع امنیت شما سازش می تواند وجود دارد پیدا کردن است.

متاسفانه، که معلوم می شود مورد هنگامی که مطالعه و به 283 تونن نشان داد که در میان دیگر ارائه دهندگان خدمات رایگان، شرط ternet، SuperVPN و CrossVPN همه تروجان باشد. در واقع 38% از vpn ها در این مطالعه نشان داد نشانه بودن آلوده .

تصویر: تونن رایگان که احتمالا از vpn ها پرداخت به تروجان باشد هستند. راه رتبه بیش از دو شاخص قابل اعتماد در نظر گرفته است مخرب که در حدود

وجود دارد بسیاری از نرم افزارهای مخرب است مربوط به تبلیغات -که با توجه به تونن رایگان منطقی نمی باید به منبع واضح درآمد پرداخت Vpn ها را انجام می دهد. این است که چرا VPN است که اطلاعات شما مجاز به استفاده از محدودیت کمتر احتمال دارد به صورت خطرناک از یکی که وعده محصول رایگان بدون گرفتن آشکار است.

سلام VPN رایگان نیز با مشکلات امنیتی گرفتار است. علاوه بر کلاهبرداری botnet عمده این واقعیت است که آنها را به تونل ترافیک از طریق رایانه های کاربران خود را (به جای سرور های خود را) به معنی شخص دیگری می تواند آدرس IP خود را برای شرکت در فعالیت های غیر قانونی و یا در غیر این صورت ناگوار استفاده کنید.

2. آنها پیگیری فعالیت های آنلاین خود را

در نظر ما، این است بدترین جرم را یک شبکه اختصاصی مجازی می تواند- و disturbingly، آن را شایع ترین .

دلیل اصلی شما به احتمال زیاد به استفاده از VPN برای محافظت از حریم خصوصی شما هنگام کاوش اینترنت است. بنابراین بسیار مضحک است که مطالعه ذکر شده در بالا همچنین متوجه شد که 72% تونن رایگان با شخص ثالث انتقالها تعبیه شده است.

تصویر: داشت تنها 28 درصد تونن رایگان به صورت رایگان از شخص ثالث انتقالها که معنی 72 درصد است جمع داده ها در فعالیت های آنلاین شما آوری نماید.

تا تبلیغ بهتر قادر به نشان دادن شما تبلیغات هدفمند این انتقالها به استفاده می شود جمع آوری اطلاعات در فعالیت های آنلاین خود را ، معمولا هستند.

بنابراین اساسا، به جای ارائه حریم خصوصی تونن انجام برعکس، توسط اطلاعات شما را جمع آوری و فروش آن را به بالاترین پیشنهاد .

در حالی که vpn ها برخی از پنهان کردن این واقعیت است که آنها را به فروش داده های خود، دیگران را به آن در سیاست های حفظ حریم خصوصی خود را بپذیرد. مثلا:

این از سایفون را حریم شخصی است:

تصویر: سایفون VPN رایگان صراحت بیان که “ما گاهی اوقات تبلیغات برای حمایت از خدمات ما، که ممکن است استفاده از تکنولوژی مانند کوکی ها و چراغ های وب استفاده کنید. شرکای تبلیغاتی ما کوکی ها فعال کردن آنها و شرکای خود را برای خدمت به تبلیغات مبتنی بر داده های استفاده استفاده از.”

و این از Hoxx است:

تصویر: با توجه به حریم خصوصی VPN رایگان Hoxx، “با استفاده از این خدمات شما, رضایت بوده و موافقید که ما ممکن است جمع آوری، پردازش و استفاده از اطلاعات که شما را به ما ارائه و خواهد که چنین اطلاعاتی تنها بود استفاده شده توسط ما و یا اشخاص ثالث… “

ویژه, vpn ها است که شما مجبور به پرداخت برای به انتقالها چند نه تنها مقایسه تونن آزاد بلکه هنگامی که نسبت به دیگر برنامه ها به طور کلی یافت شد. این بدان معناست که در اغلب موارد, وقتی که شما خرید برنامه برتر، در واقع شما حفظ حریم خصوصی است که شما برای پرداخت.  

3. نه خار چیدن Netflix

در حال حاضر انجام می دهند، هیچ رایگان VPN خارج وجود دارد که قابل اعتماد از Netflix را مسدود خواهد شد.

بله، می توان گاه موفقیت در گرفتن Netflix با استفاده از Tunnelbear اما کار دور از تضمین شده است. بیشتر از نه، شما رفتن به گرفتن آمار با پیغام خطا.

تصویر: زمانی که آنها سعی در دور زدن Netflix ژئو بلوک خطا پیام رایگان شبکه اختصاصی مجازی کاربران معمولا دریافت کنید.

به علاوه، بسته رایگان Tunnelbear را به 500 مگابایت یک ماه است که داده های کافی برای دریافت از طریق حتی یک فیلم نیست محدود شده است.

به طور مشابه، ProtonVPN Netflix با استفاده از سرور های خصوصی را مسدود می اما چون آنها عمدا باعث کند شدن سرعت اینترنت شما ، شما احتمالا از بافر قبل از شما آن را از طریق قسمت تک نارنجی دیوانه رفتن است .

ارائه دسترسی netflix بکشد, اما فقط به کسانی که با اشتراک پرداخت شده Windscribe و اچ.

Bummer واقعی، اما شما آنچه شما برای پرداخت. دور زدن بلوک netflix بکشد و نیاز به مقدار زیادی از منابع و فداکاری و ارائه دهندگان VPN فقط مایل به که هدیه دادن برای رایگان نیست.

4. آنها محدود مقدار از اطلاعات شما می توانید استفاده

ذکر شده در بالا، برخی از تونن رایگان بالا محدود کردن مقدار داده ها به آنها اجازه می دهد برای خود حساب رایگان. آنها به این کار شما به آنها را امتحان کنید، اما به زودی شما که متوجه دو واقعا خدمات لازم را دریافت می کنید, شما نیاز به ارتقاء به پرداخت طرح . این تاکتیک بسیار هوشمند واقع است.

علاوه بر Tunnelbear، این مدل نیز توسط Hide.me است که داده ها به 2 GB محدود استفاده می شود.

تصویر: Hide.me فقط داده های خود را محدود نمی کند. آنها نیز محدود کردن پهنای باند خود را و شما را کمتر محل سرور پروتکل ها و اتصالات همزمان از آنها را به مشتریان خود پرداخت.

5. آنها آهسته شما اینترنت

با کم کردن سرعت اینترنت شما موضوع شما با بسیاری از vpn ها کیفیت فقیر چهره است. با این حال، داشتن VPN خود را آهسته پایین بر روی هدف است شما خصوص نفرت انگیز.

این ProtonVPN در استراتژی است. اگر چه ProtonVPN فراهم می کند امنیت عالی به منظور تشویق کاربران رایگان خود را برای ارتقاء به طرح پرداخت آنها اولویت بندی آنها کمتر از مشترکین خود پرداخت -معنی سرعت اینترنت شما خواهد شد اغلب آهسته به سرعت حلزون.

تصویر: در ProtonVPN کم است که صف مقابل در مورد چگونه آنها آهسته سرعت اینترنت رایگان کاربران.

دیگه تونن رایگان کاهش سرعت اینترنت خود را با نمایش تبلیغات (پایین را ببینید) و با محدود کردن پهنای باند شما است.

6. آنها بمباران شما با تبلیغات

دلیل رفتن برخی از تونن رایگان با استفاده از این خیلی واضح است. از آنجا که کاربران خود را به آنها اشتراک ماهانه را پرداخت نمی, شرکت ها باید یکی دیگر از راه برای کسب درآمد .

Ternet شرط ارائه دهنده یک است که با استفاده از این مدل است. اگر چه آنها را در وب سایت خود دولت که آنها دان ‘ ŧ نشان دادن شما آزار دهنده تبلیغات، در واقعیت تبلیغات پاپ تا هر زمان که اتصال شما.

تصویر: شرط ternet ادعا می کند به شما تبلیغات را نشان می دهد.

تصویر: کاربران واقع روبرو شوند با تبلیغات هر بار که آنها به نوبه خود در شبکه اختصاصی مجازی.  

به طور مشابه, تاریخچه روشهای برنامه رایگان با تبلیغات، که منجر به بسیاری از شکایات در میان خوانندگان ما سرند شده است.

نه تنها تبلیغات آزار دهنده است، آنها همچنین می توانند هستند باعث کند شدن سرعت اینترنت و یا شما را به سایت های مخرب منجر شود.

و آنجا که تبلیغ به هدف قرار دادن کاربران خاص، وقتی که می آید به حریم خصوصی کاربر ظاهر تبلیغات پرچم قرمز را افزایش می دهد. به عبارت دیگر اگر VPN خود را به شما نمایش است تبلیغات، احتمالا آنها نیز به اشتراک گذاری داده ها در فعالیت های آنلاین خود را با اشخاص ثالث .  

7. آنها فروش پهنای باند شما

علاوه بر نمایش تبلیغات، VPN Hola راه دیگر برای پول کردن کاربران رایگان خود را یافت: آنها اجازه دهید مشتریان خود پرداخت استفاده از دستگاه شما قدرت اساسا فروش پهنای باند خود را برای پردازش سود .

اگر آنها آن را در راه بسیار مثبت چرخش آنها واقع این در وب سایت خود دولت:

تصویر: با توجه به وب سایت سلام را “سلام جنس tes درآمد با فروش نسخه تجاری سلام شبکه اختصاصی مجازی سرویس دو شرکت (از طریق ما نام تجاری Luminati ). این است آنچه ما را سلام رایگان برای کاربران PC و مک اجازه می دهد. کاربرانی که می خواهید برای لذت بردن از شبکه سلام بدون کمک منابع غیر فعال خود را با پیوستن به سلام حق بیمه خدمات برای 5 دلار در هر ماه (یا 45 $ در سال) میتوانید انجام دهید.”

اما آنچه به آنها اشاره نمی, است که Luminati شناخته شده است در حمله botnet حداقل یک استفاده شده است.

هنگامی که تعداد زیادی از کامپیوتر فرد آلوده با نرم افزارهای مخرب است که اجازه می دهد تا آنها را با هم به منظور انجام حمله مهار حمله botnet است. به عبارت دیگر همه رایانه ها در شبکه سلام است (یعنی تمام آنهایی که متعلق به خود کاربران رایگان) توسط مجرمان اینترنتی گرفته شد.

و حتی مطمئن است که این بود یک-ساعت-حادثه هستیم. در حال حاضر هیچ روش در محل برای نظارت بر نحوه Luminati کاربران شبکه ، ساخت آن را یک ابزار کامل برای مجرمان اینترنتی بهره برداری وجود دارد.

به طور خلاصه، با استفاده از این سرویس VPN رایگان سلام را نه تنها شما شرکت به فروش دستگاه شما قدرت پردازش اجازه-شما بالقوه آن به منظور واقعا نابکار مورد استفاده قرار گیرد امکان هستیم.

شما لازم نیست که تن به یک VPN خوب

خوشبختانه پرداخت، همه خدمات حق بیمه گران. به عنوان مثال، NordVPN
– یکی از vpn ها محبوب ترین در بازار – واقعا رقابتی در قیمت گذاری آن و به طور منظم ارائه تخفیف .

یا شما می توانید از این دیگر امتیاز بالا بررسی تونن. همه اینها را به شما منتقل دشوار جغرافیایی-بلوک کنید سرعت های بالا، و ارائه امنیت و حریم خصوصی شما می خواهید در VPN شما .