بهترین بودجه دوستانه سبکهای ساعت بررسی گیک

ما در حال طرفداران عظیمی از اتوماتیک اینجا ساعت که بررسی گیک اما حتی آنهایی که مقرون به صرفه ترین که ارزان نیست. اگر شما می خواهید چیزی واقعا مقرون به صرفه که هنوز انبوه cred پخش است، شما نیاز به رفتن یکپارچهسازی با سیستمعامل.

و اگر شما قصد یکپارچهسازی با سیستمعامل، شما نیاز به رفتن کاسیو.

از سال 1980s، ساعت های دیجیتال کاسیو را ثابت دائمی در مچ دست مردم بوده است. اول با تکنولوژی بالا، آنها سپس آنها عملکردی، و سپس آنها ارزان و در حال حاضر آنها یکپارچهسازی با سیستمعامل و شیک. تقریبا 40 سال مردم هیچ مشکل پیدا کردن دلایل به سنگ کاسیو داشته اند و من فکر نمی کنم که قصد تغییر در عجله.

در حالی که هزاران نفر از ساعتهای کوارتز ارزان از هیچ شرکت نام دارد خرید به صورت فله از Alibaba است که سعی کنید به نظر می رسد طبقه بالا و حق بیمه, کاسیو پخش دیجیتال هیچ راز راجع به آن می کند: ابزار خالص. با استقبال از طبیعت خود را ارزان پلاستیکی کاسیو به راه سردتر از هر یک از hards سعی کنید است.

بیایید در بهترین سبکهای کاسیو به موجود نگاه — و یک حماسه غیر کاسیو کلاسیک بیش از حد.

Casio F91W-1 (10 دلار)

Casio F91W-1 (10 دلار) پخش دیجیتال کلاسیک است. از آنجا که آن را در ابتدا در سال 1991 منتشر شد آن تغییر کرده است. بنابراین شما می توانید زمان در شب چک کنید این صفحه نمایش ال سی دی سه دکمه و نور است. سازمان دیده بان دقیق به ظرف مدت 15 ثانیه ماه، کرونومتر زنگ دار و تقویم که تا اواسط قرن از پیش برنامه ریزی است. نه ضد آب است، می توانید آن را به ضرب و شتم و باتری یک دهه گذشته.

F91W شده همه از اوباما اسامه پوشیده. شانس خوب شما متعلق به یکی از این در گذشته است. و کسی که می شناسید اگر که نیست. آن مظهر یکپارچهسازی با سیستمعامل شیک و مال شما حدود ده دلار است.

کاسیو مدل در فولاد و طلا می سازد اما انتخاب ما هنوز پلاستیک سیاه است یکی است. چگونه شما می توانید کلاسیک ضرب و شتم?

سازمان دیده بان ماشین حساب Casio CA53W-1 بانک اطلاعاتی (17 دلار)

اگر F91W پخش برای همه بانک اطلاعاتی Casio CA53W-1 ($17) سازمان دیده بان را برای حرفهایها و nerds است.

CA53W ساعتی که باید نیاز به هیچ مقدمه است. قالب دار و زشت، بزرگ و ضخیم است و آن یک ماشین حساب به طور کامل عملکرد است. اگر شما یکی از این در کلاس ریاضی در 90s بود، تولد عیسی با لوازم جانبی مچ بهتر بودی.

بیایید در این مورد صادقانه شما هرگز قصد داریم برای استفاده از ماشین حساب برای انجام بیش از نوع 8008135 و خنده اما uselessness بسیار از آن چه باعث می شود آن را سرگرم کننده است. از آنجا که شما باید بدانید که زمان شما پخش پوشیده نیست — گوشی های هوشمند خود را می کند که — چون می خواهم شما را به شما با پوشیدن یک ساعت. و اگر شما با ماشین حساب مردم پای خود سقوط خواهد کرد.

کاسیو شوک DW5600E 1V ($ 42)

اگر منظم پخش دیجیتال کاسیو برای شما بیش از حد شکننده به نظر می رسد و شما می خواهید چیزی است که، خوب، همه چیز، می تواند تحمل اتمام کاسیو شوک DW5600E-1V (42 دلار).

پس از Kikuo Ibe مهندس کاسیو کاهش یافته است و شکست او ساعت مکانیکی کاسیو به شوک خط شروع در 80s. گروه شوک مقاوم به آب، گرما، سرما، برق گرانش، لرزش و هر چیز دیگری شما می توانید در آنها پرتاب می ساخته شده است. اگر شما در یک وضعیت که در آن شما شوک را می شکند به طور جدی، شانس شما بیش از حد مرده به مراقبت دارد.

DW5600E-1V جانشین مستقیم اولین مدل های شوک است. این است که در تولید مستمر از سال 1996 بوده است. در حالی که آن همان ویژگی های اساسی به عنوان هر کاسیو دیگر پخش دیجیتال — زمان و تقویم و زنگ و کرنومتر — مقاوم در برابر آب به 200 متر مقاوم در برابر آب؛ است که به اندازه کافی برای غواصی تفریحی است.

شوک بسیار بزرگتر از F91W است اما اگر می خواهید ساعتی که غیر قابل خراب کردن است و ساخت بیانیه مهم نیست، این یکی برای رفتن است.

دیزنی میکی ماوس کوارتز به تماشای ($ 32)

ساعت کاسیو هستند فقط یک نوع از سبکهای قدیمی دیده بان; اگر مایلید به سخت در جهت دیگر بروید و کودک درون خود را در آغوش شما با تماشای دیزنی میکی موس ($32) نمی تواند به اشتباه.

این زیبایی کمی پخش تازگی نهایی است. این مدل یک بچه است که من شما را به فشار توصیه نیست; این است یک فرد بالغ کامل اندازه (قطر مورد لنز 35 mm است) پخش میکی موس اصلی. دیزنی شده ساخت (یا حداقل مجوز) این سبک پخش از 1930s. (یاد نگاه حتی به عنوان چهره Apple Watch در دسترس است.) با پوشیدن یکی از این به یک سطح کاملا جدید یکپارچهسازی با سیستمعامل طول می کشد.

در حالی که مکانیسم کوارتز عمومی یکی، درخواست پخش میکی ماوس، خوب میکی خود. به جای دست های منظم، میکی اندازه قلاب و نقطه ساعت و دقیقه.

حتی اگر شما میکی خودتان می پوشند نمی, آنها را هدیه بزرگ برای عاشق تازگی کراوات در زندگی شما. در سنبله فروش خود در سراسر روز پدر را ميکشند.


یکپارچهسازی با سیستمعامل، نوزاد، و uncool هرگز آنقدر داغ شده است. اگر شما هر گونه faves یکپارچهسازی با سیستمعامل، ما در نظرات اطلاع دهید.