بهترین هدیه برای شما Geeky شوهر، دوست پسر یا پسر بررسی گیک

حرفهایها سخت را برای خرید هستند–به خصوص اگر شما به خودتان نیست. برخی از این ایده به کمک کند اگر شما به دنبال هدیه ای برای پدر nerdy شوهر پسر یا مهم دیگر اینجا.

خرید هدیه برای علاقه مندان به هر روی حیله و تزویر است. به عنوان مثال کلاسیک پدربزرگ و مادر بزرگ، نوه خود را دوست دارد بازی های ویدئویی که دانستن اما در کنسول های فعلی ویژه روان بودن خرید بازی برای یک اشتباه است — کلاسیک “بازی برای DreamCube که شما هستید همیشه صحبت کردن در مورد اینجا است” مخمصه.

گاهی اوقات، ما خودمان در همان قایق با پدربزرگ و مادربزرگ خوب معنی آن پیدا. در نظر بگیرید اگر شما در حال خرید برای طرفداران جنگ ستارگان که آنها تقریبا به طور قطع تمام فیلم به همراه چند عمل چهره در حال حاضر بسیاری از کتاب های مهم و بسیاری از دیگر یادگاری. هر آنچه شما را پیدا، شانس بسیار شایسته است که آنها در حال حاضر آن را یا نسخه بهتر است. کار بر روی این اصل ما هدیه است که به اندازه کافی کلی است که هر کس باید قادر به آنها, مهم نیست که چگونه گسترده مجموعه خود را از هر طاقچه خاص اتفاق می افتد به لذت بردن از انتخاب کرده اید.

به طور طبیعی، البته، همه این هدایا دو زن به داده می شود — و نمی خواستیم در غیر این صورت این مفهوم را میرسانند. اما از آنجا که نویسنده در این مورد پسر که دوست دارد geeky هدیه، ما در حال رفتن به بیت تخصص در این مقاله خاص.

ازدواج جریان اشتراک (10 دلار + ماه)

این یکی کمی انتخاب واضح است. اما پسر شما گرفتن اشتراک خدمات جریان که منطبق بر منافع خود پیروزی مطمئن است و تا زمانی که آن را فعال باقی مانده او متاهل خود برای فکر کردن در باره کنید. Netflix و Hulu و آمازون نخست برخی از گزینه های پیش فرض هستند اما بسته به جایی که دریافت کننده خود زندگی می کند، او در حال حاضر برای حداقل یکی از آنها ممکن است پرداخت. در اینجا برخی از دیگر، بیشتر هدف خدمات جریان که اشتراک هدیه:

Crunchyroll: همه انیمه، خدمات تمام وقت برای طرفداران اختصاص داده شده ترین انیمیشن ژاپنی. برخی نشان می دهد حتی جریان در همان زمان به عنوان آنها را در بازار اصلی با زیرنویس کامل هوا. اگر پسر شما در حال حاضر می پردازد برای Crunchyroll، شما می توانید کتابخانه جریان خود را با جایگزین از Funimation یا VRV گسترش.

سی بی اس همه دسترسی: تقریبا تنها دلیل برای دریافت این سرویس در حال حاضر است آن نمایش منحصر به فرد جدید پیشتازان : کشف (در ایالات متحده، حداقل — بازارهای دیگر می تواند آن را در Netflix را پیدا کنید). هنگامی که او را با او، انجام شده است عیاشی پخش قسمت قدیمی هر قبلی می توانید سری بازحمت حرکت کردن.

HBO در حال حاضر: اگر شما گیرنده کابل قطع است اما HBO را فقط دیجیتال ارائه عضویت در حال حاضر نیست، هدیه عالی باعث HBO در حال حاضر. هر چه منافع خصوصی خود را، او حق بیمه نشان می دهد دو حملهبه به همراه انتخاب چرخش فیلم های هالیوود و اصلی فوق العاده پیدا کنید. پی اس رقیب نیز اشتراک هدیه فقط دیجیتال را ارائه می دهد.

دروازه ستارگان فرمان همه دسترسی: دروازه ستارگان نمی باشد دقیقا در لبه برش از فرهنگ پاپ گیک. اما اگر شما در حال خرید فن تلویزیون قدیمی تر نشان می دهد، این عبور اجازه می دهد تا آنها را به تماشای هر یک قسمت از دروازه ستارگان SG-1 ، آتلانتیس و جهان (قسمت چهل دقیقه بیش از 350، به علاوه اصل هالیوود فیلم و دو فیلم مستقیم به دی وی دی) و نمایش وب منحصر به فرد، ریشه های دروازه ستارگان . بد نیست برای جکسون.

پاندورا Spotify یا یوتیوب موسیقی حق بیمه: اگر هر چیز دیگری, شما همیشه می دهد اشتراک موسیقی. آنها به طور کلی ارزانتر و گیرنده شما خواهد شد قطعا قادر به استفاده از آن را در برخی از نقطه.

جعبه اشتراک (20 دلار + ماه)

A روند اخیر در میان geeky جعبه اشتراک در بسته ارسال می شود با مجموعه ای از اسباب بازی تی شرت و موضوعات دیگر که گیرنده یک بار در ماه لذت پر شده است. بسیاری از مسائل داخل زنید٬ نسبتا ارزان است — روشی مقرون به صرفه به خصوص برای ساخت تا مجموعه نیست. اما متعجب مجاورت هر دو سرگرم کننده نيمه تصادفی که مسائل و نظم تحویل بهنگام ثابت کرده است که شک جذاب باشد “.

برخی از اشتراک های کمتر، اما ارائه جعبه بزرگتر سه ماهه و یا سالانه سه بار. غارت جعبه نمونه اولیه این نوع سرویس جعبه اشتراک ارائه خوبی geeky تعميم يافته است. اما مدل گرفتار شده و در حال حاضر دهها (شاید صدها) هدف از ادامه خدمات ارائه ماهانه خرت و پرت در انواع سوله. به عنوان مثال، جعبه پارسه طرفداران انیمه، طرفداران ترسناک فیلم و کتاب های تصویری وجود دارد، و حتی خیلی بیشتر منافعى مانند وینیل یا تنقلات ژاپنی وارد. به اطراف نگاه کنید و شما مطمئن هستید برای پیدا کردن چیزی که گیرنده هدیه شما لذت ببرید و او حداقل چیزی جدید در هر ماه دریافت کنید. سایت HelloSubscription بانک اطلاعاتی مفید از جعبه اشتراک دیگر، از جمله بررسی و کد تخفیف را نگه می دارد.

ایده های جعبه بیشتر نیاز دارید؟ ما تا خدمات جعبه استفاده نا مشروع حتی بیشتر اینجا و اینجا گرد است.

لگو ($15 و به بالا)

Alright، این است که کمی انتخاب آسان. اما من هنوز به nerd مجموعه لذت بردن حداقل برخی از قرار دادن با هم لگو را پیدا کند، حتی (و گاهی اوقات به خصوص) زمانی که بزرگسالان آنها. البته شرکت لگو کمی دیوانه در سال های اخیر ارائه انواع متناوب مجموعه مجوز لطفا طرفداران بخش عظیمی از فرهنگ پاپ رفته: ابرقهرمانان ستارگان مارول و دی سی، برادران وارنر franchises مانند ارباب حلقه ها و پارک ژوراسیک . اما این فقط نوک کوه یخ است.

اگر پسر شما ویژه به حق رای دادن فیلم عظیم پیوست نشده، پیچیده مجموعه معماری بر اساس نشانه های معروف و یا اتومبیل لگو با مجوز رسمی از فورد، باشگاه، فراری، پورشه، و دیگران وجود دارد. فارغ التحصیل شدن به بزرگتر بیشتر فنی مجموعه ارائه می دهد برخی از واقعا شگفت انگیز به مدل های که نه برای بچه های هر وسیله: ستاد اصلی بازدید اینجاست یا ماه مدل دقیق از بوگاتی بیل عظیم یا V زحل فرود موشک. ایده های زیر نام تجاری اجازه می دهد تا آدمهای عادی تو خیابون ارسال طرح های خود را برای فروش ممکن است منجر به مجموعه شگفت انگیزی مانند این فیلم مکانیک این زیردریایی زرد رسمی بیتلز یا آینده Voltron (کامل با شیرها که واقعا تبدیل، درست مثل اسباب بازی های قدیمی). هر چه تو رفتگی در دیوار شما fella یا بودجه خود را، شما باید قادر به پیدا کردن چیزی به او لذت ببرید.

باتری (20 دلار و بالا)

هر کس که شما هستید برای خرید، شانس هستند خوب است که آنها را به گوشی های هوشمند و دست کم یک ابزار یا دو که نیاز به برخی از آب اضافی در حال حاضر و پس از آن. آن را به آنها را با باتري قابل حمل: حتی اگر آنها در حال حاضر یکی، یک نسخه ی پشتیبان صدمه دیده است نیست (آسان است به از دست دادن آنها و آنها در آخرین برای همیشه). اگر دریافت کننده خود نیاز به شارژ لپ تاپ یا دستگاه نیز بیشتر باطنی ما برداشت کردن بهترین مدل های عمومی در بازار و برخی از گزینه های مشخص تر [NOTE TO EDITOR: link to my battery article from last week goes here, please!].

Funko Vinyls پاپ (10 تا 30 دلار)

Funko را بزرگ سر، چهره های پلاستیکی ایستا نیست همه فنجان چای — ubiquity را باعث شده است که آنها را از اواخر سال میان برخی از محافل geeky derided. اما این نیز بخشی از درخواست تجدید نظر: هزاران نفر از این مسائل کوچک با تم ها از جدیدترین فیلم ها و بازی های ویدئویی به مبهم ترین خطر فرهنگ پاپ شما می توانید از فکر می کنم وجود دارد.

می خواهم یک نسخه پاپ Funko شخص از Lebowski بزرگ مشکلی نیست. چگونه در مورد دیک Dastardly از 50 سال سن کارتون مسابقه حواس پرت ? آنها شما را خواهند داد. شاید توپ اژدها منظم ضد قهرمان پوشش نیست به اندازه کافی برای شما مبهم… اما من شرط می بندم شما گیرنده هدیه ندارد مجسمه سفالین رنگی که یک قسمت که در آن او به تن پیرهن صورتی. چگونه در مورد زندگی واقعی نمادها به پرت و دور افتاده به عنوان مایک Ditka جیمی Hendricks و باب راس? همه حاضر و اختصاص.

کمتر از هشت چهره های وینیل پاپ Funko براساس شخصیت های اخیر توسط Chris پرات بازی وجود دارد: چهار نوع مختلف از مارول ستاره پروردگار (نسخه های مینی و یا تبلیغاتی شمارش نیست)، اندی دوایر، از پارک و تفریح و سرگرمی ، دو تنوع اوون مخاصم رپتور از جهان ژوراسیک و حتی آینده Funko پاپ از لگو فیلم “ را Emmet. بله، که شکل پلاستیک شکل پلاستیک است.

Funko صرف سال ساختن سیستم صدور مجوز است که باعث می شود که قاب راجر رابیت? شبیه بازی کودکان. و قبل از اینکه شما بخواهید، بله، البته راجر رابیت بیش از حد، به علاوه جسیکا پسر بد عذاب قاضی و مرید شانه خالی کردن خود را دارند. نکته اینجا است، مهم نیست که چگونه عطر و طعم خاص گیرنده هدیه از fandom، شما تقریبا به طور قطع پاپ Funko به پر کردن آن را برای stuffer جوراب زنانه ساقه بلند آسان یافتن می تواند.

چاپ هنر سفارشی و یا پوستر ($50 و بالا)

لگو و Funko میآید همه خوب هستند، اما اگر شما در خلق و خوی به افراط شما گیک با چیزی بیشتر شخصی و محدود اینترنت فراهم می کند. هزاران نفر از هنرمندان مستقل و تصویرگران که فقط مشتاق برای سوله های فرهنگی خود را به هر کسی است و استعدادهای خود را نسبت به آنها به نوبه خود با ایجاد پوستر نسخه محدود وجود دارد و هنر چاپ می کند که شما را در هر فروشگاه خرده فروشی پیدا کند.

اگر شما به اندازه کافی سخت نگاه حق رای بیشتر یا کمتر هر و هر سبک می توان: اتمام این مجموعه از پروفیل های فیلم کلاسیک در سبک وسرد Nagel پاتریک، یا این شگفت انگیز دوباره تصور پوستر بیل و تد فیلم . مجموعه ای از چاپ از کلاسیک sumi ناشر الهام گرفته از بازی Okami اینجاست. انجام جستجو برای تقریبا هر شخصیت و یا حق رای دادن به همراه “چاپ هنر” و شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن چیزی جالب برای پسر خود را آویزان بر روی دیوار خود را. به خاطر داشته باشید که هر چند افراد هستند بازی فیلم و تلویزیون نشان می دهد هنرمندان پشت این چاپ حرفه ای جدی هستند و با کیفیت بالا را چاپ می کند اغلب تنها هستند ساخته شده در مقادیر محدود. اگر او احساس دکور به اندازه کافی انعطاف پذیر شامل برخی از فرهنگ پاپ نیست، در نظر گرفتن کتاب هنر پروانه رسمی جای.

کت geeky (100 دلار و بالا)

برخی از محبوب ترین شخصیت در geekdom با لباس،کاپشن آنها تعریف شده است. اگر شما می خواهم چیزی کمی بیشتر موثر از تی شرت با پارچه مزین بیش از nerd شما و سپس در نظر ژاکت سفارشی با یک مورد علاقه خود الهام گرفتن. تن از گزینه های برای فروشندگان وجود دارد اما شهر چرم ترکیبی عالی از سبک های مختلف و قیمت های منصفانه است.

سطح fandom زرق و برق دار می تواند در اینجا متفاوت است از سبک ظریف-اما-تشخیص Dameron پو جنگ ستارگان و دو نسخه فیلم دو حالت کامل nerd کردن در انواع پستانداران گوشتخوار دله، مانند سرباز 76 پیدا (از ، Overwatch ) یا مایکل جکسون تریلر . خیاط (متاسفم) انتخاب خود را به گیرنده خود علاقه و حس مد.

کنترل کننده های بازی (50-70 دلار)

اگر گیرنده هدیه شما نقش بازی های ویدئویی در کنسول خانگی به او یک کنترل کننده و یا دو. مهم نیست که چه نقش او یا او چند است, شما همیشه بیشتر می توانید اضافه کنید. آنها نمی همیشگی (به خصوص در عرق دست مکرر نظر) و چهار کنترل کننده با هم برای کشمکش های محلی از سارا یا تکن پیشنهاد گران است.

صحبت از هزینه: همیشه رفتن برای شخص اول بر حسب آنهایی که به طور خاص ساخته شده توسط نینتندو و مایکروسافت یا سونی (تعویض ایکس باکس و پلی استیشن، ترتيب). آنها به pricier از جایگزین های شخص ثالث است اما کیفیت فوق العاده ارزش آن را برای اسباب بازی است که می تواند ضرب و شتم است. حتی gamers کامپیوتر را ترجیح می دهم که می توانید استفاده از کنسول کنترل کننده در حال حاضر، و بسیاری از سبک های بازی های بهره مند از فاکتور فرم در مقابل ماوس و صفحه کلید را.

کیسه با کیفیت بالا (80 دلار و بالا)

بسیاری از مردان در زندگی من تمایل به خرید کیسه سفر و لپ تاپ خود را که قابل استفاده، اما نه خصوص با کیفیت بالا. شما می توانید که حل کنند. یک کیسه از Timbuk2 Booq یا Thule، ساخت مطمئن شوید که شما انتخاب می کنید سبک (مسنجر/کوله پشتی/کیف) که منطبق بر اولویت ارگونومیک و sartorial پسر خود را انتخاب نمایید.

اگر شما خرید لپ تاپ و یا قرص خاص حامل کیسه، مطمئن شوید که شما می دانید ابعاد سخت افزار گیرنده را انتخاب کنید که مناسب باشد. نکته اینجاست: دفعه بعد که شما آنها را ببینید با لپ تاپ یا رایانه لوحی، که به آنها بگویید که شما آن را دوست دارم و بپرسید کدام مدل خاص آن است. شما می توانید نگاه کردن ابعاد آنلاین و کیسه ای است که ایده آل است انتخاب نموده اید که مطمئن شوید. بعضی از الهام بخش لپ تاپ بیشتر نیاز دارید؟ خلاصه ما را از حق بیمه تراکم را بررسی کنید.

در مورد کیسه: توصیه می کنم برابر هر کیسه های خاص برای عکاسان جدی گرفتن. اگر کسی در حال حاضر چند هزار دلار به دوربین های با کیفیت بالا و لنز سرمایه گذاری است، آنها احتمالا در حال حاضر است کیسه های انتخاب شده با کیفیت بالا برای همه که دنده، بیش از حد.

تصویر های اعتباری: سلام اشتراک Skuzzles، محصولات Shutterstock/Syda