سامسونگ کهکشان S9 ضعیف، فروخته شده می گوید آماده برای اوایل 9 توجه انتشار

 سامسونگ کهکشان توجه 9 درز مطبوعات رندر

مطبوعات درز رندر ظاهرا 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ به تصویر می کشد.

  • سامسونگ ارقام درآمد سه ماهه دوم سال 2018 آن را منتشر کرده است.
  • گزارش لمس در کهکشان S9 فروش گوشی های تاشو و صف midrange این شرکت.
  • سامسونگ می گوید S9 رقابت سختی مواجه شده و آن کهکشان 9 توجه به اوایل انتشار آن را به شانس بهتری در نظر دارد.

سامسونگ نتایج درآمد 2018 Q2 آن منتشر شد تایید حدس و گمان با توجه به چند تن از آن تحولات شاخص تلفن. شرکت در فروش S9 کهکشان و کهکشان S9 پلاس تنبل لمس و نسخه آتی 9 توجه داشته باشید کهکشان در گزارش صبح امروز منتشر شد.

حدس و گمان است که سامسونگ کهکشان S9 تحت انجام شد وارد در ژوئیه، جایی که گل سرسبد آن به پشت کهکشان کهکشان S8 و S7 فروش عقب مانده گفته می شد. در گزارش درآمد سامسونگ منسوب بخشی از فروش”آهسته” به “بازار راکد بالا پایان گوشی های هوشمند”–چیزی است که ما در مورد قبل از صحبت شده. مقاله مرتبط

در همین حال، سامسونگ آن را به رقابت های موبایل در نیمه دوم سال با “معرفی اولیه توجه داشته باشید کهکشان” پاسخ گفت (این احتمال کردن راه اندازی تلفن عمده از امثال اپل Huawei و Xiaomi ضرب و شتم خواهد شد). این سامسونگ دوم شاخص عمده 2018 خواهد شد و بسیار مورد آن در حال حاضر گفته شده است. سامسونگ گوشی در 9 اوت پردهبرداری کرد اما هنوز برای تایید تاریخ دقیق انتشار است.

به طور معمول، این امر می تواند چند هفته پس از آشکار و آن را مشکوک بود امسال به 24 اوت (8 سال گذشته توجه انجمن مهاجرت در 23 اوت). سامسونگ 9 توجه انتشار چند روز پس از پرتاب? ممکن است.

سامسونگ همچنین گفت: 9 توجه داشته باشید کهکشان می رسند در “قیمت مناسب” اما خب، آن که حق می گویند?

 سه سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ارائه می به بیرون درز.

بیرون درز سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ارائه می.

@evleaks

همچنین از گزارش درآمد سامسونگ تایید آن کار بر روی نمایش foldable در نیمه دوم سال. ما نمی دانیم دقیقا در چه ظرفیت اما سامسونگ آن “رانندگان جدید رشد با توجه به این صفحه نمایش” گفت. گزارش شده است که سامسونگ به زودی به تولید برای خود و احتمالا دیگر oem ها بیش از حد قرار دادن آنها است. این است نشانه دیگری که شرکت خود گوشی foldable اول سال آینده راه اندازی خواهد شد.

در نهایت، لمس سامسونگ نیز در ساخت آن اواسط- و کم پایان مدل رقابتی تر با ویژگی های جدید. ما گمان می برند این می تواند مربوط به دوربین های سه گانه و در نمایش اسکنر اثر انگشت ما را اخیرا مورد، شنوایی شده ام که در کهکشان بعدی سری ممکن است ظاهر می شود.

به طور کلی, گزارش در بسیاری تا به حال در حال حاضر شنیده لمس بود اما حداقل ما می دانیم که ما می تواند در تکیه می کنند (تا حدودی) شایعه سامسونگ است ما حال شنوایی.