چگونه برای اضافه کردن رنگ پس زمینه، تصویر و یا بافت به سند

شما به سرعت درخواست تجدید نظر بصری به سند مایکروسافت ورد با اضافه کردن رنگ پس زمینه، تصویر و یا بافت بیافزایید. شما می توانید از انواع رنگ را انتخاب کنید و اثر را پر کنید. اضافه کردن تصویر پس زمینه رنگارنگ هنگام ایجاد بروشور، می تواند مفید باشد و یا بازاریابی مواد.

چگونه برای اضافه کردن رنگ پس زمینه

برای اضافه کردن رنگ پس زمینه را در اسناد شما سوئیچ را به برگه “طراحی” در کلمه ی روبان و سپس دکمه “رنگ صفحه” را کلیک کنید. این یک منوی کشویی باز می شود با انتخاب رنگ از جمله رنگ تم ها و رنگ های استاندارد. رنگ به پس زمینه اعمال کلیک کنید.

برای گزینه های رنگ بیشتری به “رنگ های بیشتر” کلیک کنید.

در پنجره رنگ که باز می شود، برگه “سفارشی” را کلیک کنید و بر روی هر نقطه در منشور رنگ دو رنگ را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال یک رنگ خاص می توانید مقادیر RGB را نیز در زمینه های مربوطه وارد کنید. هنگامی که شما انجام می شود، دکمه “OK” را کلیک کنید.

برای گزینه های بیشتری بند “پیش فرض” کلیک کنید رنگ از پالت و سپس دکمه “OK” را کلیک کنید.

چگونه برای اضافه کردن تصویر به سند پس زمینه

به اضافه کردن عکس به پس زمینه نوشتار خود سوئیچ را به برگه “طراحی” در کلمه ی روبان و سپس کلیک بر روی دکمه “صفحه رنگ”. در منوی کشویی گزینه “پر کردن با جلوه” را کلیک کنید.

در پنجره پر کردن با جلوه به برگه “تصویر” بروید و سپس دکمه “تصویر را انتخاب کنید” کلیک کنید. درج تصاویر پنجره ای که باز می شود امکان انتخاب تصویر را از دیسک محلی خود را از طریق جستجو بینگ و یا از OneDrive شما فراهم می سازد. پس از انتخاب شما، شما خودتان را در پنجره پر کردن با جلوه، که در آن شما می توانید کلیک کنید “تایید” را فشار دهید برای درج تصویر پس زمینه پیدا کنید.

نحوه افزودن بافت به پس زمینه سند

به افزودن بافت به پس زمینه نوشتار خود سوئیچ را به برگه “طراحی” در کلمه ی روبان و سپس رنگ”صفحه” را کلیک کنید دکمه. در منوی کشویی گزینه “پر کردن با جلوه” را کلیک کنید.

در پنجره پر کردن با جلوه به برگه “بافت” بافت را انتخاب کنید و سپس دکمه “OK” را کلیک کنید.

شما همچنین شیب و یا الگوهای به عنوان پس زمینه خود را با تعویض به هر یک از زبانه های آن استفاده کنید. آنها تقریبا کار راه همان در بند بافت


در صورت انتخاب رنگ تیره برای شما زمينه در نظر تغییر رنگ متن خود را سفید و یا رنگ نور آن می آمیزد و خارج از غرفه. اضافه کردن رنگ پس زمینه تصویر و یا بافت به سند سند شما می توانید نگاه جذاب تر و همچنین اضافه کردن کمی شعله ور شدن.