که از این استفاده می شود ورزش رسمی المپیک؟

پاسخ: طناب کشی

امروز، المپیک ورزشی رسمی به عنوان نظارت توسط کمیته المپیک خیلی محکم بود. لحن به بازی های المپیک زمستانی و شما انتظار استیپلز مانند رقص روی یخ اسکی پریدن، اسکیت سرعت و دیگر ورزش های زمستانی تاسیس. در بازی های المپیک تابستانی شما پشته بزرگتر از وقایع، اما هنوز هم نسبتا سنتی مانند شنا، در حال اجرا، وزنه و انواع ورزش های تیمی مانند بسکتبال و فوتبال و والیبال پیدا کنید.

از لحاظ تاریخی، با این حال، آغاز بازی های المپیک مدرن (با شروع در پایان قرن 19th و مدل در بازی های برگزار شده در یونان باستان) کمی متفاوت بود و پر سر و صدا نسبت به آداب و رسوم تاسیس امروز.  برخی از حوادث اوایل و در حال حاضر قطع به سادگی تغییرات ورودی های فعلی که فقط کمتر محبوب (مانند فاصله 60 متر و 200 متر موانع هر دو به سرعت قطع) ثابت شد. دیگران به نظر می رسد کمی عجیب و غریب که مقابل مدرن فهرستی از فعالیت های مثل طناب کشی برگزار شد.

هنوز بین 1900 و 1920، طناب کشی در واقع ورزش های المپیک (و یکی نه کنجکاو در آن). بازی بسیار شبیه به آنچه که ممکن است شما را از کودکی یاد شد: دو تیم مربع در انتهای مخالف طناب ضخیم و قاطعانه در کنار آن تا زمانی که تیم مقابل در سراسر خط کشیده و یا طناب فاصله پیش تعیین شده در هر دو جهت نقل مکان کرد. که کمی کنجکاو پس نمیرسد اما چه قطعا تا به خواننده مدرن به نظر می رسد که رقابت بین “باشگاه” به جای کشورهای خاص انجام شده است. یک کشور می تواند بیش از یک باشگاه است که رنج می برد دو سال که در آن کشور تمام مدال فقط هنگامی که ایالات متحده همه سه در سال 1904 و بریتانیا همین بود در 1908 برنده را وارد کنید. همچنین به شرایط که در آن کشورهای عضو برای ایجاد باشگاه از جمله در سال 1900 زمانی که دانمارک و سوئد همراه خود گروه های طناب کشی اعضای کافی برای رقابت ترکیب می شد.

عکس حسن نیت ارائه میدهد کتابخانه از کنگره/مدیا.