صندوق امانات ورایزون Wi-Fi نرم افزار VPN است که هزینه $4 در هر ماه،

  • ورایزون صندوق امانات Wi-Fi به اگر شما به آن اعتماد جدید نرم افزار VPN برای آندروید است که anonymize خود را استفاده از اینترنت و جلوگیری از تبلیغات است.
  • این سرویس هزینه $4 در هر ماهه و تا ده دستگاه را پشتیبانی می کند.
  • به نظر می رسد مانند تضاد منافع قابل توجهی برای ارتباطات راه دور به غول به ارائه خدمات شبکه اختصاصی مجازی.

امروز، ورایزون جدید نرم افزار VPN به نام صندوق امانات ورایزون Wi-Fi، منحصرا برای ورایزون مشتریان راه اندازی شد. انتظار می رود، خدمات ترافيک خود مرور اینترنت بر روی دستگاه های اندروید و iOS. همچنین مسدود کننده آگهی است.

ورایزون صندوق امانات Wi-Fi به کار در شبکه های Wi-Fi عمومی طراحی شده است و شما را تنظیم می کند پشت $4 در هر ماهه، که می شود خدماتی را در دستگاه تا ده.

اگر چه من حدس می زنم آن در حال حاضر نوع-برای–البته همتراز است کمی تعجب آور است که ورایزون VPN خدمات و آگهی مسدود کننده، ارائه است. در این مرحله، وجود هر گونه شرکت های نیست در صنعت شبکه اختصاصی مجازی? هک، PornHub حتی خود شبکه اختصاصی مجازی در حال حاضر. آنچه ما در بر داشت

سوال واقعی این است که آیا این سرویس داشته است بسیاری از آداپتورهای است. از آنجا که ورایزون دارای مارک های متعدد است که پول اینترنت شما را به دیدن سایت عادات — مانند سوگند و یاهو و AOL و frickin خود را ‘ ورایزون بی سیم داده ها طرح — شرکت ارائه راه را برای شما برای مخفی کردن این عادات می رسد وصول حیرت انگیز.

من فقط برای خودم اینجا صحبت می کنند، اما من خواهد بود که ورایزون anonymize من مرور از طریق VPN، اما سپس حذف anonymization هنگام بازدید از خواص ورایزون متعلق به نگران. من شدیدا پیشنهاد می poring از طریق ورایزون ایمنی سپرده جعبه Wi-Fi شرایط سرویس قبل از توزیع بیش از هر یک از شما پول نقد برای این محصول است.

$4-ماه در هر برخورد بد برای شبکه اختصاصی مجازی /-مسدود کننده آگهی دسته کوچک موسیقی جاز است به معنای واقعی کلمه وجود دارد صدها نفر از شرکت وجود دارد که شما با VPN خدمات هزینه قابل مقایسه در حالی که نمی به طور همزمان ارائه شما با سرویس اینترنت ارائه می شما قصد استفاده از آن را در.

در حال حاضر، کلاه قلع فویل من کجاست؟