MoviePass قطع به دلیل آن ران کردن پول، بنابراین شاید استفاده از مال شما سریع

MoviePass در حال حاضر یک مدل کسب و کار پول سوختن است. آنها کمی بیش از حد سوخته تبدیل کرد. در شب پنجشنبه سرویس تجربه “قطع” چرا که این شرکت از پول نقد زد.

در پنجشنبه 26 ژوئیه MoviePass سراسر کشور مشتریان قادر به استفاده از کارت های خود را برای خرید بلیط در تئاتر فیلم نیست. MoviePass را با مشتریان خود دادن مستر کارت برای خرید بلیط برای قیمت کامل از تئاتر، پس این قسمت خیلی حیاتی سیستم خود کار می کند. اگر نتواند، سپس مشترکین، جسمی در تئاتر مجبور به پرداخت قیمت کامل برای بلیط خود گیر کرده است. در توییتر، MoviePass است این مسئله”فنی” ادعا کرد با آن “کارت بر اساس چک در روند.”

در واقع، مسئله”فنی” است که MoviePass از پول بود.

با توجه به ثانیه پر شرکت مادر MoviePass است که آن را به قرض 5 میلیون دلار به منظور خدمت به نوبه خود در حال آنالیز هلیوس & ماتهسون را افشا می شود. چرا که حداقل برای مدتی، MoviePass قادر به ایجاد”مورد نیاز است به ویژه، تاجر و تحقق پردازنده (شرکت که دسته پشت صحنه کار پردازش آن پرداخت کارت اعتباری) خاموش کردن کارت MoviePass را پرداخت.”

که در چشم انداز قرار داده، این کمتر دوست حساب بانکی شما تا شما چک و بیشتر شبیه قرض گرفتن پول از مادر خود به دلیل شرکت برق قطع برق شما خالی شود. که شما مشکل همان ماه آینده باید شناخت کامل.

این اولین بار است که MoviePass اصلی قطع برق، یا با تجربه نیست. فقط چند هفته پیش روز تعجب که آخرین فیلم مرد مورچه و زنبور آمد بیرون، در واقع مشتریان تجربه قطع مشابه. معلوم نیست اگر قطع که همچنین کمبود بودجه (احتمالا نه از تنها برخی از کاربران تحت تاثیر قرار به نظر می رسید) ناشی بود اما داشتن حداقل دو قطع بزرگ تنها خوبی برای شرکت جواب نمی باشد.

معلوم نیست چه مدت MoviePass را تاجر و تحقق پردازنده پرداخت گرفتن شده نشده است اما روشن است که MoviePass پول برای پرداخت صورتحساب خود نداشته است. در ماه های اخیر MoviePass به طور فزاینده ای از جان گذشته برای پیدا کردن راه هایی برای ایجاد درآمد اخذ شده است، سهام خود غوطه ور است تا کنون آن را مجبور به انجام تقسیم سهام به عقب و هنوز هم بیشتر 50% کاهش یافته است، و تبدیل آن به 300 میلیون دلار خط اعتباری برای زنده ماندن.

همانطور که گفته ایم قبل، سوزاندن پول برای ساخت userbase بزرگ دقیقا منحصر به فرد نیست. با این حال، آن معمولا بسیار سخت این مشتریان تاثیر نمی گذارد. اگر شما یک مشتری موجود MoviePass گرفتن بسیار از این سرویس به شما فرصت می توانید توصیه می شود. اگر شما یک مشتری خوبی در حال حاضر، همیشه وجود دارد AMC در لیست.

منبع: خودی