هنگامی که شما یک پیام جدید چگونه برای روشن کردن پیام هشدار جدید در مایکروسافت چشم انداز ۲۰۱۶ یا 365

چشم انداز چند نوع هشدار می تواند ماشه. شما ممکن است اعلان نوار وظیفه ببینید، متوجه پیام آیکون در سینی سیستم شما، شنیدن صدا، یا حتی اشاره گر خود را به طور خلاصه تغییر به آیکون پیام ایمیل را مشاهده کنید. در اینجا این است که چگونه به غیر فعال کردن همه آنها را.

اگر شما در حال کار بر روی یک پروژه مشغول به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را برای یک کنفرانس ویدئویی و یا به سادگی دان ‘ می جان از حسابداری می فرستد پیام ایمیل کلیه تیم دیگر، به هشدار داده می شود، ممکن است بخواهید از آن خاموش هشدار دسکتاپ شما — و یا حداقل انتخابی در مورد نوع هشدار ظاهر می شود. بنابراین شما به صورت دستی آنها را خاموش کنید چند تا از این نوع هشدار به طور خودکار در نرم افزار Microsoft Outlook, فعال شده اند.

چگونه به تبدیل کردن پیام هشدار جدید

خاموش کردن پیام جدید هشدار در مایکروسافت چشم انداز ساده است! با چند کلیک سریع، شما آماده برای انجام کار خود را در صلح است.

شروع با تعویض به برگه “فایل” در روبان.

در کادر فایل که باز می شود به دستور “گزینه ها” کلیک کنید.

در پنجره گزینه های Outlook که باز می شود تنظیمات “ایمیل” در سمت چپ را کلیک کنید.

در قاب سمت راست به بخش “پیام ورود” بروید.

این است که در آن شما پیدا کنید تنظیمات شما دنبال آن هستید. شما می توانید گزینه های زیر را پیکربندی کنید:

  • بازی صدا: غیر فعال کردن این گزینه اگر شما نمی خواهید برای شنیدن سنج هر بار که یک پیام جدید را دریافت کنید.
  • به طور خلاصه اشاره گر ماوس را تغییر دهید: غیر فعال کردن این گزینه به مکان نما شما هنگامی که وارد یک پیام جدید به پاکت مانع از تغییر. این اتفاق می افتد تا به سرعت آن به هر حال خیلی بی فایده است.
  • نشان دادن نماد یک پاکت در نوار وظیفه: غیر فعال کردن این گزینه اگر شما نمی خواهید برای دیدن آیکون در سینی سیستم شما هر بار پیام جدید ظاهر می رسد.
  • نشان دادن هشدار محیط کاری: غیر فعال کردن این گزینه اگر شما نمی خواهید Outlook ظاهر زمانی که شما پیام های جدید تا اطلاع رسانی ویندوز. اضافی گزینه “فعال کردن پیش نمایش برای پیام های محافظت می شود حقوق” که در دسترس است هنگامی که این گزینه فعال باشد، واقعا تنها قابل اجرا اگر شما با استفاده از Outlook برای اتصال به سرور Exchange. غیر فعال کردن آن مانع از اعلان های ویندوز از نمایش پیش نمایش پیام وقتی پیام به بازار به عنوان حساس شده اند.

و تقریبا آن است! گزینه های شما نمی خواهید و به کار بدون حواس پرتی را خاموش می کند.


هیلی Milliman نویسنده فناوری و برنامه های سرحال است. او خرج می کند بیشتر از او هويدا راه اندازی دستگاه های مردم.