برنامه Gmail جدید امروز، شروع 25 ژوئیه برای سوئیت G کاربران

 Gmail آفلاین حالت

به روز رسانی, 25 ژوئیه تا سال 2018 (3:30 بعد از ظهر به وقت شرق): به شرح زیر، گوگل در حال رفتن به سر و صورت ظاهری جی میل بر روی کاربران G به آرامی تا اکتبر، هنگامی که آن را به شما فشار تبدیل شدن اجباری است. می دانستیم که rollout در ژوئیه شروع اما تاریخ دقیق نمی دانستم.

آن تاریخ امروز, 25 ژوئیه در TechCrunch که به پایان رسید. که معنی حدود 12 هفته از امروز، طراحی مجدد جیمیل اجباری برای تمام کاربران مجموعه G خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در زیر مورد چگونه rollout برروی این اتفاق خواهد افتاد.


مقاله اصلی، 4 ژوئن تا سال 2018 (05:32 بعد از ظهر به وقت شرق): امروز، گوگل نوشته شده برنامه های آن برای نورد کردن دوباره طراحی تجربه دو سوئیت G کاربران جیمیل. در حالی که شرکت ساخته هیچ اشاره ای به برنامه برای کاربران جیمیل “منظم” احتمال آن جمعیت هر دو جدول زمانی شبیه به دنبال خواهد داشت.

جان کلام عمومی برنامه این است که شما قادر خواهید بود برای استفاده از نسخه فعلی جی میل برای چند ماه بیشتر است. اما توسط اطراف اکتبر سال جاری بسیار محتمل است که شما را برای همیشه استفاده از تجربه جی میل جدید که آیا شما آن را دوست دارم یا نه مجبور خواهد شد.

اعطا شده، به نظر می رسد که طراحی مجدد Gmail جدید گرم خوش داره; من فقط شنیده ام مردم می گویند چیزهای خوب در مورد ظاهر و توابع جدید. اما با هر گونه تغییر قابل توجهی در نرم افزار, همیشه وجود داشته باشد کسانی که می خواهند به مهاجرت. مقاله مرتبط

برنامه ای که می گذارد گوگل را برای انتقال جدید جی میل برای کاربران مجموعه گرم خانه در ماه ژوئیه، هر چند شرکت یک تاریخ خاص را. حدود 12 هفته پس از آن رمز و راز تاریخ ژوئیه G کاربران به Gmail جدید با هیچ گزینه ای برای انتخاب کردن رانده ميشوند.

قبل از آن زمان، کاربران می توانند انتخاب به Gmail جدید و سپس دوباره کردن. اما پس از هشت هفته کاربران به صورت خودکار به Gmail جدید منتقل می شود. با این حال، آنها هنوز هم باید چهار هفته دیگر به تجربه کردن.

پس از که کشش چهار هفته گذشته کاربران به Gmail جدید برای همیشه با هیچ گزینه ای برای انتخاب کردن رانده می شود.

که گفت:, روشن است اگر این همان برنامه برای کاربران جی میل است که در مجموعه G خواهد، اما این احتمال که گوگل همه کاربران جی میل را به سر و صورت ظاهری در حدود همان زمان هل داد نیست. با این وجود، آن را بسیار بعید است که کسی قادر خواهید بود به نسخه فعلی جی میل تا پایان سال 2018 است.

بعدی: نحوه انتقال از یک حساب جیمیل دیگر پوشش کامل

از نگاه جدید جیمیل و ویژگی های ایمیل: