نورد فیس بوک های جدید پخش حزب اجازه می دهد تا شما پخش فیس بوک فیلم ها با شما دوستان بررسی گیک

فیس بوک کردن ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا شما و یک دسته از دوستان در فیس بوک گروه سازمان دیده بان فیلم هم، حتی زمانی که شما جسمی با هم نیست. تا زمانی که آن فیلم در فیس بوک هستند.

ویژگی های سازمان دیده بان حزب جدید در برای کمی تست در حالی که، اما در حال حاضر آن برای همه آزاد بودن بوده است. شما می توانید شروع حزب پخش در گروه فیس بوک و دعوت از اعضای آن گروه به تماشای با شما. پس از حزب ایجاد می شود، شما می توانید اضافه کردن فیلم ها به لیست پخش. این لیست پخش بازی به محض این که تعداد افراد عضو شده به طور خودکار شروع خواهد شد.

اگر شما دنبال آن هستید به اشتراک گذاری فیلم خارج از فیس بوک، هر چند، شما از شانس هستید. در حالی که خدمات مانند خرگوش اجازه شما تماشا ویدیو از هر منبع، سازمان دیده بان حزب فقط برای ویدیو های فیس بوک است. این که تعجب آور نیست (چه انگیزه کند فیس بوک را به ترویج netflix بکشد, بعد از همه در حال مشاهده?)، اما آن را محدود چگونه مفید آن می شود. تماشای فیلم به عنوان آنها در خوراک خود را در یک چیز است اما تاكنون فیس بوک بسیار راه مکانیزم به تماشای چیزی خاص که شما دعوت دیگران به تماشای با شما قصد نشستن ندارد.

که تا حدی است چرا فیس بوک با اجازه دادن به صفحات میزبان احزاب پخش خود را آزمایش. با این آفریننده مطلب مورد علاقه خود را می تواند انتشار قسمت خود را نشان می دهد و یا یک رویداد در اطراف تماشای پخش هایشان. شما و چند صد نزدیک ترین غریبه-با-a-مشترک-مورد علاقه خود به تماشای هم، آن را برای تلفن های موبایل بسیار سرگرم کننده می توانید در لحن.

به طور کلی، این یک شروع خوب برای ویژگی های است که سر رسیده است. اگر ما فقط می تواند netflix بکشد به یک نسخه از این، در حال حاضر ما طلایی خواهد بود.

منبع: فیس بوک

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.