OnePlus 6 موارد اینجا هستند بهترین آنهایی که در سمت راست در حال حاضر موارد های OnePlus 6 6 بهترین OnePlus

6 OnePlus به تازگی راه اندازی نه تنها یکی از بهترین گوشی های هوشمند شما می توانید خرید است، همچنین یکی از بهترین گوشی در بازار است. این طراحی نرم و صاف با پشت شیشه و 6.28 اینچ صفحه نمایش با فضای بسیار کمی قاب کردم. آن حس به این گوشی را از آسیب محافظت می کند، بنابراین ما تصمیم به پیدا کردن بهترین 6 OnePlus شما می توانید موارد را در حال حاضر خرید.

همانطور که بیشتر موارد OnePlus 6 از شرکت های شخص ثالث در دسترس ما این پست را بروز رسانی. 

OnePlus 6 مورد سپر

 OnePlus OnePlus 6 6 بهترین موارد

ارائه می دهد تعداد OnePlus همیشه از موارد زیادی برای تلفن خود و OnePlus 6 بدون استثنا است. یک مثال آن OnePlus 6 سپر مورد، که پوسته اصلی پلی کربنات با طرف TPU و گوشه های جامد پوسته محافظ است. چیز حتی بهتر در مورد این مورد این است که می آید در سه طرح بسیار متفاوت است. یک نشان داده شده در بالا، مواد نایلون سیاه و سفید، اما شما همچنین این مورد در طراحی پشت “کربن” و یا با چوب آبنوس پایان می توانید. در حال حاضر موجود در OnePlus $24.95 بزرگ برای برای پایان نایلون و $29.95 طرح کربن و چوب آبنوس است.

محافظ OnePlus 6 موارد OnePlus 6 OnePlus مورد بهترین محافظ 6

موارد OnePlus 6 اول شخص دیگری مورد، این یک ضربه محکم و ناگهانی در طراحی. آن حمایت کامل را ارائه نمی, اما آن را قطعا 6 OnePlus شما ایستادگی کردن, با تشکر از آن گزینه های دو رنگ. الگوی کربن در بر داشت در مورد سپر است. دیگر ماسه سنگ است که به نظر می رسد و احساس سرد و متفاوت است. شما می توانید نسخه ماسه سنگ برای $19.95 و کربن در 24.95 دلار قیمت دارد.

اگر شما نیاز به شناسه خود و یا کارت اعتباری خود را به سرعت مورد OnePlus 6 OnePlus بهترین پوشش محافظ 6 OnePlus 6 پوشش تلنگر

ما آخرین مورد OnePlus 6 شخص اول زندگی خود را کمی آسان تر کند. OnePlus 6 پوشش تلنگر ساخته شده از PU چرم و پوشش می دهد کل گوشی، اما شما می توانید تلنگر باز پوشش خود مغناطیسی قفل کننده به استفاده از تلفن با قاب پلی کربنات محافظت می شود. جلد دیگر را کنار اسلات کارت اعتباری ID کارت ویزیت یا حتی پول طراحی شده است. این مورد OnePlus 6 به طور مستقیم از شرکت در حال حاضر برای $19.95 می توانید.

رفت و آمد OtterBox سری 6 OnePlus

 6 OnePlus Otterbox بهترین موارد

یکی از مشهورترین تلفن مورد سازندگان OtterBox تلف مورد هیچ زمان و در یکی از طرح های سری رفت و آمد خود را راه اندازی برای OnePlus 6. مورد دو لایه شامل پوسته های پلی کربنات در خارج و slipcover لاستیک مصنوعی است که در داخل پوسته سخت می رود. مورد نیز پوشش می دهد برای همه بنادر OnePlus 6 به نگه داشتن گرد و غبار و کهنه است اما باید طوری که شما می توانید OnePlus 6 را در جیب شلوار خود را هنوز هم به اندازه کافی باریک. این مورد در سمت گران است. OtterBox است فروش آن برای $39.95 در سیاه و سفید و رنگ های “نیلی راه آبی”.

TUDIA OnePlus 6 مورد

موارد TUDIA بهترین OnePlus 6

می آید این مورد از TUDIA که طراحی ناهموار با پلی یورتان TPU پوسته ایجاد شده است. آن باید بسیاری از حفاظت در حالی که هنوز خیلی باریک باقی مانده را ارائه دهد. آن را نیز برانگیخته است لبه پشت برای OnePlus 6 دوقلو دوربین و سنسور اثر انگشت, که باید آنها را از خراشیده شدن زمانی که گوشی را به جلوگیری از روی یک میز یا سطح دیگر قرار می گیرد. شما در هیچ مورد TUDIA OnePlus 6 در سیاه و سفید خاکستری سرمه و حتی در نسخه مات روشن می توانید برای فقط 7.90 دلار در آمازون.

Dretal OnePlus 6 مورد

 Dretal بهترین OnePlus 6 موارد

می آید محصول بعدی را در لیست موارد بهترین OnePlus 6 ما از Dretal که مبتنی بر فیبر کربن مورد با کشش ضد TPU لاستیک به فروش می رساند. این گوشی با بسیاری از حفاظت در برابر آبشار کوچک و قطره کند و بافت آن براق به آن می دهد نگاه خوب. علاوه بر این، این مورد را در چهار رنگ می آید. دو تا از آنها را نسبتا به معمولی (سرمه ای و سیاه)، اما شما می توانید همچنین خرید این مورد رنگ قرمز به دنبال خوب و حتی در نسخه نعناع سبز، به عنوان بالا نشان داده شده. Dretal OnePlus 6 مورد در $7.98 در آمازون قیمت است.

Ringke OnePlus 6 مورد

موارد Ringke بهترین OnePlus 6

در حالی که برخی از 6 OnePlus مورد صاحبان ممکن است بخواهید سرپوش گذاشتن تلفن خود، دیگران ممکن است بخواهید برای نشان دادن پشت شیشه. اگر که شما می باشد، لطفا این مورد را از Ringke. این طراحی روشن است، اما هنوز پلی کربنات پوسته های بیرونی و درونی مواد TPU بنابراین تلفن می تواند زنده ماندن می افتد و به طبقه قطره. بنابراین مورد ادامه برای نشان دادن گوشی همچنین شامل ویژگی های پیشرفته پوشش ضد خش و دو. شما می توانید Ringke مورد OnePlus 6 روشنی برای $9.99 در آمازون و یا شما می توانید نسخه دود سیاه و سفید، که هنوز هم به شما اجازه می دهد تا شما را از پشت گوشی برای $10.99.

TopACE OnePlus 6 مورد

 TopACE بهترین OnePlus 6 موارد

6 OnePlus این موارد برای به نظر می رسد، نه کل حفاظت. این ضربه محکم و ناگهانی در مورد باریک از TopACE می آید در چهار رنگ: سیاه و سفید و آبی و قرمز و طلا. پاپ همه آنها را با استفاده dustless مات نقاشی تکنولوژی UV، که به آنها نگاه بسیار شیک. مورد خود را نیز بیش از حد به راحتی شکستن نه باید. شما می توانید تا این موارد TopACE OnePlus 6، هم در انتخاب رنگ برای هر 8.99 دلار در آمازون ناگهانی.

Wellci OnePlus 6 مورد

 Wellci بهترین OnePlus 6 موارد

6 OnePlus این مورد به مقدار زیادی در حفاظت از طراحی شده است. ساخته شده توسط Wellci، مورد شامل پوشش اکریلیک سخت، اما هنوز بسیاری از مواد روشن است بنابراین شما هنوز هم می توانید ببینید پشت تلفن. بخش های مطرح شده در مقابل صفحه نمایش را از سخت زمانی که روی میز قرار می گیرد و مطرح لبه پشت به انجام همین کار را برای دوربین عقب و سنسور اثر انگشت را ارائه می دهد. هنوز این مورد هنوز آبشار و قطره proected OnePlus 6 را عمل می کنند. مورد Wellci می آید در سیاه و سفید و خاکستری و قرمز در حال حاضر فروش به 8.99 $ که آمازون.

Spigen OnePlus زره ناهموار 6 مورد

 6 OnePlus بهترین موارد-Spigen

آخرین انتخاب ما لیست بهترین OnePlus 6 مورد از Spigen یکی از معروف ترین گوشی ساز مورد است. کمی طولانی تر برای شرکت به انتشار یک محصول برای OnePlus 6 زمان اما آن ناهموار زره برای گوشی خوبی به ارزش آن است. آن شامل مواد TPU با الگوی عنکبوت های داخلی همراه با لب بالا در مقابل برای محافظت از صفحه نمایش در OnePlus 6. آن طراحی کیسه هوا برای محافظت از تلفن از آبشار کوچک ساخته شده است یا به اندازه کافی به طوری که آن را ندارد تلفن بیش از حد بزرگ قمار، هنوز آن هنوز باریک است. شما می توانید مورد Spigen ناهموار زره OnePlus 6 در حال حاضر در آمازون برای $12.99 دریافت کنید.

بهترین نتیجه موارد OnePlus 6

که بیشتر موارد OnePlus 6 منتشر شد ما این پست به روز رسانی خواهد شد در چند ماه. در ضمن شما انتخاب ما دوست دارید? موارد OnePlus 6 که ما به این لیست اضافه کرد؟

افشای سهامداران: ما جبران ارتباط با شما خرید محصولات از طریق لینک در این صفحه دریافت خواهید کرد. غرامت دریافت کرد و هرگز محتوای موضوعات یا پست های ساخته شده در این وبلاگ تاثیر بگذارد. افشای سیاست ما برای جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.