بهترین قابل حمل باتری بسته برای هر وضعیت بررسی گیک

گوشی های هوشمند خود است نوع دوست supervillain: فوق العاده هوشمند و قابلیت های فوق العاده، اما همچنین insanely تشنه قدرت. این غذا در رفتن با این نوشته ها برای بهترین شارژر باتری های قابل حمل.

باتری های قابل حمل در شرایط فنی بسیار ساده است–بزرگ honkin ‘ سلول های لیتیوم یون پلاستیکی و برخی از اتصال به برق در داخل و خارج. اما با هر محصول متفکر طراحی و ویژگی های دستی به برخی از مدل های بالاتر از بقیه افزایش می توانید. ما انتخاب بهترین باتری برای کاربران با دستگاه های مختلف، یکی از بهترین برای کسانی که نیاز به لپ تاپ با ظرفیت های قابل حمل ترین گسترده، بهترین به امکان استفاده از گوشی های جدید سریع شارژ و باتری بیشتر جیبی دوستانه در آب بازار.

توجه داشته باشید که بدون باتری زیر است که استفاده از شارژ بی سیم چی وجود دارد. چند وجود دارد و تکنولوژی به خودی خود لطف و بیشتر برای گنجاندن آن در آخرین اپل داره. اما با عدم ذاتی شارژ بی سیم (بسیار زیادی انرژی باتری و تلفن در مقایسه با کابل معمولی شارژ از دست رفته است)، ما نمی فکر آنها به ویژه در حال حاضر اقدام به خرید. اگر می خواهید شارژ بی سیم, چوب به چیزی شما می توانید به دیوار وصل–حداقل برای حال حاضر.

بهترین باتری چند دستگاه برای به اشتراک گذاری آب: Heloideo شارژر قابل حمل ($ 40)

در ابتدا Heloideo 10.000 میلی آمپر باتری به نظر نمی خواهم زیاد. اما دوباره نگاه کنید و خواهید دید آن شگفتی های پنهان برخی از بسته بندی است. جمع به صورت پلاستیکی نه یکی نه دو است اما سه مجتمع شارژ کابل برای آیفون پورت رعد و برق، تلفن های آندروید جدیدتر با ج USB و پورت MicroUSB مسن تر به پوشش تمام پایگاه های.

بنابراین شما می توانید چیزی به طور مستقیم به دیوار به شارژ مجدد آن چوب پشت ابزار همچنین شامل اتصال AC برابر کردن. پرتاب برای تعطیلات آخر هفته و شما لازم نیست هر شارژر فوق العاده یا آن را در کیسه های کابل به گوشی خود را به طور کامل. که 40 دلار است که کمی گران است برای ظرفیت اما راحتی و تطبیق پذیری می سازد تا برای آن. اگر می خواهید جزئیات بیشتری دفعات بازدید: ما بررسی کامل.

بهترین باتری های لپ تاپ برای رزمندگان جاده: RAVPower خروجی AC قابل حمل (90 دلار)

حتی اگر شما در واقع می خواهم به یک کامپیوتر کامل شارژ تا با ج USB پورت پیش فرض “تبدیل شدن به لپ تاپ ها”، شما برخی از دلربایی برق اضافی نیاز. مدل RAVPower با طراحی جمع و جور آن را با خروجی AC کامل، حذف نیاز به کابل اضافی برای هر تولید کننده لپ تاپ در برخی از مدل های رقیب به خارج از غرفه. با مو بیش از 20.000 میلی آمپر و خروجی حداکثر 65 وات این باید عمل شارژ کامل برای اکثر لپ تاپ نازک و نور. دستگاه همچنین شامل استاندارد یواس بی و پورت USB-C برای تلفن های و ابزار های دیگر. که 90 آن بیش از حد بسیار قابل رقابت با محصولات مشابه و با کمال تعجب جمع و جور است.

بهترین سریع شارژ باتری برای زمان آن کمبود: Jackery رعد و برق سریع شارژ گوشی های بزرگ (16-20 دلار)

با بزرگ باتری حداقل یک پروتکل پشتیبانی وات بالا سریع شارژ تمایل دارند. سری Jackery تندر با این دستگاه در ذهن ساخته شده است. طراحی نسبتا استاندارد و شگفت آور قابل حمل با بدن انحنا پلاستیکی است که می آید در ظرفیت های 10.050 و 20.100 میلی آمپر است. حداکثر خروجی سنگین 18 وات است و آن را به کار با Qualcomm سریع شارژ 3.0 سیستم خبره. که فقط 16 دلار و 20 دلار برای 10 k و 20 k مدل، ترتيب این باتری نیز بودجه بزرگ را انتخاب کنید، با خروجی دستی ثانویه باید نیاز به تبادل نظر دو در یک بار شارژ است.

بهترین باتری ظرفیت بالا برای کردن شبکه برق: Aukey PB و3 ($ 60)

است سرب

-و3 ماه 30.000 هیولا است که باید قادر به شارژ بالا پایان گوشی جایی بین هفت و ده برابر قبل از اجرا از آب. در بالای آن، ویژگی های آن دو پورت USB استاندارد با پشتیبانی Qualcomm شارژ سریع, پورت USB-C برای نیازهای آینده تصحیح و چراغ قوه LED یکپارچه (بنابراین شما می توانید ببینید در اطراف شما روشن بدون تخلیه باتری تلفن شما به طور مستقیم). بنابراین شما می خواهید به آن را در چمدان یا کوله پشتی برای سفر راحت ترین چوب این جانور بیش از دو برابر حتی تلفن بزرگترین است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد قابلیت شارژ سرب و3 با پورت USB C و پورت MicroUSB در یک بار برای سریعتر بالا یو پی اس است.

بهترین باتری باریک برای شب در شهر: لنگر PowerCore باریک (30 دلار)

باتری است که ریش چند میلی متر خارج از قاب 10.16 mm باریک PowerCore وجود دارد، اما ابعاد خالص همه چیز نیست. ما دوست داریم این مدل به دلیل طراحی ارگونومیک متفکر آن: مورد کلاسیک در یک طرف و مسطح، grippy پلاستیک در دیگر آن را مناسب برای برگزاری آن را به طور مستقیم به تلفن خود را در دست تنها. 5000 میلی آمپر را احتمالا تنها کافی است تا به طور کامل گوشی خود را یک بار شارژ است، اما این طراحی مناسب برای لغزش به جیب شما هنگامی که همه شما نیاز است که افزایش اواسط بعد از ظهر به شما برسد.