سایش سیستم عامل بروز رسانی به شما پرداخت گوگل راه اندازی در تاریخ پخش خود را سریع تر

  • وجود را پوشیدن سیستم عامل بروز رسانی های جدید در گوگل بزرگ بازی اجازه.
  • بروز رسانی به ارمغان می آورد راه اندازی سریعتر گوگل پرداخت زمانی که آن را در حضور شما با استفاده از.
  • همچنین چند ترفند طراحی و رفع اشکال است.

هنگامی که شما استفاده شما smartwatch بابت چیزهایی که خیلی باحال است. آن نوع از اینده. با این حال، اگر 5-10 ثانیه برای باز کردن پرداخت گوگل در حضور شما لازم چیز متوقف بودن مربوط به اینده و شروع به نوعی در شرم آور.

پس از همه، اگر طول می کشد که به مدت فقط برای نرم افزار راه اندازی شما هم فقط کارت اعتباری خود را (و یا تلفن خود را!) استفاده می شود ممکن است.

اما گوگل به روز رسانی به برنامه سیستم عامل می پوشند امروز (همراه با بروز رسانی را برای یکی دیگر از نسخه از آندروید) که باز پرداخت گوگل در smartwatch خود را یک تجربه بسیار سریع تر هل دادن.

چگونه سریع? خوب، ما نمی دانیم که هنوز به عنوان بروز رسانی فقط rollout برروی آن شروع امروز. اما با توجه به تغییرات در تشک بروز رسانی شما “سریعتر با سریع شروع گوگل پرداخت پرداخت.” اجازه می دهد بنابراین به نظر می رسد دست کم وجود خواهد داشت برخی از افزایش سرعت.

پوشیدن سیستم عامل به روز رسانی برنامه نیز سیستمی طراحی “glanceable تر” که گوگل معرفی شده در به روز رسانی قبلی و همچنین رفع مشکلات منطقه بالا ببرد.

از آنجایی که این به روز رسانی برای نرم افزار سیستم عامل می پوشند و به روزرسانی سیستم، شما باید قادر به دریافت به روز رسانی در حال حاضر به جای اینکه منتظر OTA. فقط با کلیک بر روی دکمه زیر به نرم افزار سیستم عامل پوشیدن مثال در گوگل بزرگ بازی whisked دور شود. اگر به هر دلیلی شما هنوز هم نمی تواند به روز رسانی وجود دارد، شما همیشه sideload می توانید آن را از طریق آینه APK.