Fingerprinting نیم هدف شکست نیست?

اثر انگشت بهترین من با فایرفاکس 1/56,000 در panoptoclick بود که با استفاده از ublock و umatrix و تمها و decentraleyes، httpseverywhere، و با استفاده از این تنظیم (https://github.com/pyllyukko/user.js) [user.js].

حتی با یک شبکه اختصاصی مجازی ترافیک خود را از ISP مخفی/ثالث سایت بازدید می کنید هنوز هم می دانم که شما می شوند زیرا آنها اثر انگشت را که به آدرس آی پی خانه مرتبط است. تنها راه این isn ‘ تی مورد است) شما استفاده VPN تمام عمر خود را ب) شما را کاملا متوقف قبل از شما تا به حال یک شبکه اختصاصی مجازی با استفاده از سایت از c) شما چطور به اثر انگشت خود را حذف.

گزینه های و ب بی دلیل، و ج به دنبال کوتاه کمتر ممکن است از استفاده از مرورگر TOR که در این صورت، چرا استفاده از VPN.

تفکر همه را در این موضوع چیست؟ همچنین، آیا کسی می داند نمونه ای از ورود به سیستم های اثر انگشت/پایگاه است که می تواند ما را در نگاه? من کنجکاو آنچه در واقع مثل این می رسد-آیا شرکت های نگه داشتن ثبت اثر انگشت هش یا چه.

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “Fingerprinting نیم هدف شکست نیست?”

  1. You’re right. What’s more, every Android browser leaks webrtc by default which makes VPN completely useless in this case. Even Brave Browser does not enable blocking-fingerprinting by default, you have to do it manually in settings.

    I’m pretty sure people even do not turn off webRtc on their desktop browsers. That’s why I don’t like VPN providers saying “MOST SECURE”, it could be secure but when people’s browsers leak webrtc ( i.e users’ real IP) everything is pretty much shit.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.