این پسوند محبوب مرورگر پسوند هستند نشت هدف خود را کامل وب تاریخ در

مرورگر و نرم افزار های تلفن مورد استفاده توسط ترکیب 11 میلیون نفر کاربر کامل سابقه مرور، نقض آشکار حریم خصوصی ضبط هستند.

مرتبط با: مرورگر پسوند هستند کابوس حریم خصوصی: توقف بسیاری از آنها

با استفاده از ابزار همه متعلق به آبی ستاره آزمایشگاه آزاد هستند. در اینجا این است که لیست:

  • سایت بلوک، آندروید app و پسوند کروم و فایرفاکس استفاده شده توسط 1.6 میلیون نفر.
  • Poper مسدود کننده فرمت کروم و فایرفاکس استفاده شده توسط 2.3 میلیون نفر.
  • CrxMouse پسوند کروم 410.000 مردم استفاده می شود.
  • چند محبوب آندروید نرم افزار تقویت کننده سرعت و محافظ باتری و AppLock و پاک خوانده.
  • AdblockPrime برای iOS.

اگر شما استفاده از هر یک از این برنامه ها توصیه می کنیم شما آنها را پاک کنید. آندری Meshkov نوشتن برای گارد آگهی مشخص شده چگونه تمام این برنامه ها تاریخچه مرورگر کامل در حال جمع آوری و چند برابر کردن چرا این، با وجود اطلاعات ظاهرا بی نام می شود افت شود ممکن است:

وجود دارد راه های متعددی از کشف خود را هویت واقعی از سابقه مرور خود را رعایت. می توان آن را ساده، به عنوان مثال، بدون ابهام در است که می توانید به این صفحه مراجعه کنید: https://analytics.twitter.com/user/aymeshkov/tweets. حتی اگر شما اتفاق برای بازدید از این صفحات، هنوز هم وجود دارد شانس بالایی از افشای هویت واقعی خود را.

اتمام پست کامل برای اطلاعات بیشتر.

شاید شما خوب با همه مرور خود را با دادن تاریخ به شرکت شما شنیده از مقابل نرم افزار رایگان. شما قطعا اولین کسی به آن راه را احساس نیست. اما توصیه می شود، فقط در صورت استفاده نمی کنید، مرورگر و الحاقات را پاک می کنید.

عکس های اعتباری: Guillem آنتونیو / Shutterstock. com


گلدان جاستین سردبیر اخبار برای چگونه به گیک. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.