چگونه ثابت “باز کردن قفل آیفون برای استفاده از لوازم جانبی”

با iOS 12 شروع, شما همیشه برای باز کردن قفل آی فون یا آی پد برای اتصال لوازم جانبی USB داشته باشد. دلیل Restricted “USB” “حالت” که محافظت از ابزارهایی مانند GrayKey هک آیفون و یا iPad است.

چرا شما هستیم دیدن این پیام

شما در حال دیدن این پیام به دلیل Restricted “USB” “حالت”، ویژگی های امنیتی اپل در iOS 11.4.1 اضافه شده و در در iOS 12 را بهبود می بخشد. آن در جلوگیری از هر دستگاه یواس بی از برقراری اتصال داده در حالی که آی فون یا آی پد خود را قفل شده است. دستگاه های متصل به پورت رعد و برق می تواند هنوز هم شارژ آیفون و یا iPad — تا زمانی که شما آن را باز کردن آنها فقط چیز دیگری نیست.

از آنجا که ابزار هک کردن مانند GrayKey شده اند بهره برداری اتصال USB به حفاظت پین در iPhones و iPads این حفاظت اضافه شده است. در حالی که GrayKey توسط ادارات پلیس و ادارات دولتی استفاده شده است، ممکن است این روش مشابه اجازه می دهد که جنایتکاران به دور زدن پین خود و دسترسی به آیفون و یا iPad است. این نباید امکان پذیر است.

برای جلوگیری از بهره برداری این اپل هم اکنون دستگاه های USB از ایجاد هر نوع اتصال داده در حالی که آی فون خود را محدود می کند و یا اپل قفل شده است. این تنظیم پیش فرض به هر حال است — شما می توانید این ویژگی های امنیتی اگر می شود آن را در راه خود را، اما ما آن را توصیه نمی غیر فعال کردن. USB حالت محدود مردم از لون دسترسی به آی فون یا آی پد بدون اجازه جلوگیری می کند.

در حالی که حالت محدود فعال هنگام اتصال یک دستگاه USB به آیفون و یا iPad شما را ببینید “لوازم جانبی USB” اطلاع رسانی است که می گوید “باز کردن قفل آیفون برای استفاده از لوازم جانبی” یا “اپل برای استفاده از لوازم جانبی باز کند.”

مرتبط با: نحوه فعال کردن حالت تیرانداز از خفا USB بر روی آیفون و یا iPad موجود در iOS 11.4.1 iOS

12 حذف یک ساعت مهلت

اپل iOS ویژگی دو 11.4.1 اضافه. با این حال، در حالت اصلی آن یک ساعت مهلت وجود داشت. هر دستگاه USB قادر به برقراری ارتباط می تواند تا زمانی که شما تا به حال آیفون و یا iPad در ساعت گذشته را کلیک کنید. و پس از یک دستگاه متصل می شد ساعت را تنظیم مجدد.

به عبارت دیگر هر کسی که دست خود را بر روی آیفون و یا iPad فقط به برق وصل کردن هر دستگاه USB قدیمی به پورت رعد و برق ظرف یک ساعت پس از شما آخرین آن برای دور زدن این حفاظت استفاده کرده بودند داشته باشد. اپل یک ساعت مهلت را این حفاظت کمتر مزاحم اضافه شده اما حمله می تواند به آن بهره برداری.

حتی در iOS 11.4.1, قرار دادن آی فون خود را به حالت اضطراری SOS بلافاصله USB حالت محدود بدون ساعت یک ساعت را قادر می سازد. این نیز شده؛متوقف لمسی شناسه و شناسه صورت تا زمانی که گوشی خود را با پین و یا رمز عبور را باز کند.

بتا 12 iOS اپل به نظر می رسد به این مهلت حذف شود. اگر آی فون یا آی پد خود را قفل شده است و شما اتصال دستگاه، شما همیشه به باز کردن آن باعث خواهد شد. اگر USB حالت محدود فعال است، آی فون یا آی پد همیشه محافظت می شود.

مرتبط با: چیزی جدید در iOS 12, آمدن به آی فون و اپل این پاییز

چگونه به غیر فعال کردن USB محدود حالت

غیر فعال کردن USB توصیه نمی است حالت محدود. هنگام اتصال لوازم جانبی USB فقط باز کردن تلفن و یا قرص خود را–آن آسان و سریع با لمس ID یا شناسه صورت باید

اما اگر این ویژگی واقعا شما آزار دهنده است، شما آن را خاموش می تواند. شاید بسیاری از لوازم جانبی USB استفاده می کنید و شما آن را آزار دهنده برای هر ساعت باز کردن قفل آیفون و یا iPad پیدا کنید. تصمیم خود را است.

برای غیر فعال کردن حالت محدود USB و USB لوازم جانبی تابع حتی در حالی که دستگاه شما قفل شده است، سر به لمس تنظیمات اجازه > شناسه & رمز عبور (یا صورت شناسه & كد). کد PIN شما را برای ادامه را وارد کنید.

در بخش “اجازه دسترسی هنگامی که قفل شده” گزینه “کارت لوازم جانبی” را فعال کنید. در حالی که قفل شده است این گزینه را فعال کنید، دستگاه های آیفون و یا iPad می توانید با اتصال.

دوباره, ما توصیه نمی فعال کردن این ویژگی. آن وجود دارد برای محافظت از اطلاعات خصوصی شما از هک کردن ابزار است که می تواند در حال حاضر در دنیای واقعی استفاده می شود.