حل کردن فایروال UTM شهری: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا را بررسی کاربر کلید حل NG فایروال

Takeaways [19659008] حل می شود بالا نشانه از مشتریان کوچک و کمتر midrange و حتی لوازم خانگی نرم افزار رایگان برای دفاتر کوچک و از راه دور را ارائه می دهد. حل کردن فایروال شهری شامل فایروال، وب فیلتر، پلیس عراقی و ویژگی های دیگر برای جلوگیری از تهدید های پیشرفته مسیر یابی است. مشتریان مانند سهولت پیاده سازی رابط انعطاف پذیر گزارش و پشتیبانی. توان عملیاتی محدود سیاست امنیتی و ویژگی های پیشرفته شبکه های برخی از محدودیت برای مشتریان بزرگتر است.

مجموعه یکپارچه شرکت شرح

Untangle از دستگاه ها و نرم افزار فراهم می کند قابلیت درجه سازمانی و مصرف گرا سادگی دو سازمان ها با منابع محدود. شرکت مشتریان بیش از 40.000 سراسر جهان است. بگذارید در سان خوزه، کالیفرنیا مرکز فرماندهی است و شرکت های خصوصی در سال 1382 تاسیس شده است. در حال حاضر با رشد استراتژیک مشیت الهی رشد وابسته به طرح های صرفه سهام همکاران حمایت.

فایروال NG حل کردن محصول توضیحات

شامل فایروال مسیریابی، وب فیلتر و نفوذ سیستم پیشگیری (IPS). علاوه بر این، آن را با فیلترینگ محتوا می آید; حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب و ransomware، تهدیدات پیشرفته; نرم افزار بر اساس شکل گیری برای بهینه سازی پهنای باند؛ و گزینه های اتصال شبکه خصوصی مجازی (VPN). توانمندی UTM با ابزارهای مدیریت مدیران فناوری اطلاعات برای نظارت، مدیریت و کنترل شبکه خود را در حالی که همچنین ارائه محافظت در برابر تهدیدات در حال تکامل را قادر می سازد که یکپارچه هستند. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= فیلترینگ محتوا ویژگی کمک می کند تا آن دریافت دسته در هر نرم افزار سرکش، رمزگذاری شده درخواست وب بدافزار توزیع نقطه، درایو توسط malvertising تلاش یا هرزنامه. ویژگی های بیشتر شامل تنظیم عملکرد، بهینه سازی پهنای باند، اتصال امن و کنترل ترافیک شبکه.

فایروال NG را با این شرکت سرویس های اطلاعاتی مبتنی بر ابر تهدید ScoutIQ و آن پلت فرم مدیریت متمرکز، مرکز فرماندهی کار می کند. فایروال NG پلت فرم پشتیبانی از برنامه های فردی است که در انجام وظایف امنیتی شبکه مانند دروازه ضد ویروس, ضد هرزنامه و جلوگیری از نفوذ. طوری که آنها می توانید دیدار با سیاست های امنیتی و ارائه گزارش در سراسر عملکرد این برنامه ها با هم از طریق یکپارچه موتور قوانین کار.

“سنتی فایروال ها و سایر فن آوری های دیگر در امروز ترافیک های وب رمزگذاری شده, که عمدتا HTTPS موثر است. تصویب SSL در حال افزایش است برای چند دلیل مختلف “درک موریس، بنیانگذار و رئیس محصولات افسر در Untangle گفت. “تصویب SSL فروشندگان امنیت شبکه برای انتقال به روش های غیر محتوای اساس امنیت تحمیل کند.”

بازار و موارد استفاده از

با محصولات طراحی شده برای بازار سرمایه گذاری زیر شرکت پادمان کسب و کارهای کوچک خانه دفاتر مدارس و سازمان های غیر انتفاعی کوچک، دولتي.

معیارهای

Untangle گفت: چه آن را گمراه کننده می داند و عملکرد وابسته به سخت افزار شماره انتشار.

هوش

حل ScoutIQ مرتب سازی داده مورد تهدید در سراسر جهان دیده می شود در وحشی در تمام استقرارهای شهری فایروال. آن را تجزیه و تحلیل دقیق تهدید ارائه در سراسر همه انواع ترافیک داده ها در سطح برنامه بازرسی، دو بینش در سراسر هر پورت پروتکل و برنامه از جمله SSL رمزگذاری ترافیک فراهم. همچنین واحدهای اطلاعات تله متری ناشناس در فایل ها و آدرس ها و پلیس عراقی.

تحویل

حل NG فایروال به عنوان لوازم مبل ماشین مجازی در دسترس است یا می تواند دریافت و اجرا بر روی سخت افزار شخص ثالث. برای استقرار ابر های عمومی برای AWS و لاجورد است.

عوامل

هیچ نمایندگی و یا مشتریان نقطه پایانی مورد نیاز است. بگذارید با این نسخهها کار در دروازه.

قیمت گذاری

تا 25 دستگاه را برای یک سال 540 $ هزینه. $12.900 در هر سال هزینه های صدور مجوز نامحدود.

.