چگونه به تماشای F1 بزرگ جایزه 2018 مجارستان برای آزاد

2018 F1 گراند پری فصل کامل عمل شده است و به عنوان آن را به مسابقه بعدی در Hungaroring در بوداپست حرکت 8 امتیاز قهرمانی بین رانندگان بالا دو وجود دارد.

از لحاظ تاریخی، نقطه بالا در دامان 70 جایزه بزرگ مجارستان به لوئیز همیلتون که نژاد بار بیشتر از هر راننده برنده رفته است. با این حال، بسیاری را در استراتژی مسابقه تیم و ظاهر بالقوه اتومبیل ایمنی در طول مسابقه بستگی دارد.

خانه با رایگان تمرین یک روز جمعه ژوئیه 27 با مسابقه خود را از وقوع در یکشنبه 29 ژوئیه مسابقه . اما اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به بلیط را به رویداد ، دیگر چگونه شما نبرد سباستین Vettel و لوئیس همیلتون برای پیگیری برتری می توانید تماشا?

شبکه های بزرگ چند مسابقه تمام آخر هفته زنده-ان بی سی در ایالات متحده, آسمان ورزشی در بریتانیا Foxtel در آسیا و استرالیا و استخوان ورزش در آفریقا و خاورمیانه پخش خواهد شد. اما دسترسی شما بستگی دارد که در آن واقع شده و برخی از این کانال می پرداخت برای مشاهده و یا اشتراک خدمات .

بنابراین، می توان پخش F1 مجارستان جایزه بزرگ برای رایگان ? پاسخ مثبت است، آن است که اگر شما باید دسترسی به RTL.

چگونه به تماشای F1 جایزه بزرگ مجارستان با VPN در 3 مرحله ساده

  1. را انتخاب کنید VPN با سرور در آلمان و سرعت های سریع برای جریان و ثبت نام کنید.
  2. اتصال به سرور آلمان ، دو به نظر می رسد به عنوان اگر شما در آلمان قرار دارد.
  3. رفتن به RTL ، تماشا و لذت بردن از مسابقه.

دریافت VPN برای مجارستان جایزه بزرگ

چرا شما نیاز به شبکه اختصاصی مجازی برای پخش است F1 جایزه بزرگ مجارستان در RTL RTL

آلمان رایگان برای مشاهده کانال که کل F1 گراند پری فصل هر عمل پخش است جلسه دامان مقدماتی هر و هر نژاد. اما یک مشکل وجود دارد: در حالی که شما می توانید تماشا کاتالوگ پشت از هر کجا، اگر می خواهید به تماشای زنده جریان محتوا در سایت، شما نیاز به در آلمان .

اگر شما سعی می کنید به جریان زنده از آلمان خارج از بازی که به سادگی آنها نه کار .

خوشبختانه، این است که در آن شبکه اختصاصی مجازی می تواند کمک به . VPN تغییر آدرس آی پی آن به نظر می رسد مانند شما را در یک مکان کاملا متفاوت هستند. این توسط مسیریابی اتصال خود را ایمن از طریق سرور های مختلف کار. آن همچنین شما امن و محافظت از شما را از خطر هک یا داده کاوی نگه می دارد.

آیا می خواهید به تماشای F1 جایزه بزرگ مجارستان از طریق کانال های پرداخت شده در مناطق مختلف و یا دسترسی به RTL و تماشای مسابقه به صورت رایگان VPN راه حل است.

شما نیاز به اطمینان به سرور VPN است که مکان در آلمان و سریع سرعت کافی برای پخش جریانی محتوا، اتصال پایدار, و عالی رمزگذاری را انتخاب کنید. به همین دلیل است که توصیه می شود با استفاده از دوربین شبح، این است که شما دسترسی به بیش از 300 سرور در آلمان ارائه.

انتخاب VPN (و نحوه دریافت حق بیمه VPN رایگان)

شبکه اختصاصی راه عالی برای ایجاد اتصال امن و خصوصی آنلاین که امکان دسترسی به محتواهای دارای محدودیت جغرافیایی و کانال های مانند RTL است. اما بنابراین بسیاری از vpn ها موجود در بازار، چگونه می توانم با شما که بهترین راه حل برای تماشای مجارستانی F1 گراند پری می دانم?

مهم انتخاب VPN است که مناسب نیازهای فردی شما است. دو جریان زنده جایزه بزرگ مجارستان F1, شما نیاز به شبکه اختصاصی مجازی است که فراهم می کند یک اتصال پایدار و سرعت خوب. از همه مهمتر، با این حال، شبکه اختصاصی مجازی است که بلوک های جغرافیایی گذر می کنید.

در تئوری، تمام تونن می توانید بلوک های جغرافیایی گذر، برخی از ارائه دهندگان در پیدا کردن راه های جدید شناخت که از VPN استفاده می شود و مسدود کردن اتصال دارد. شما نیاز به شبکه اختصاصی مجازی است که می تواند نگه دارید تا با این تکنولوژی و پیدا کردن راه های جدید برای دور زدن بلوک.

هنگامی که شما خود را کوتاه از vpn ها, آن می تواند وسوسه انگیز به هزینه های پایین تر را انتخاب کنید بیش از کیفیت. در حالی که برخی از تونن بسیار مقرون به صرفه در دسترس است که ارائه ارزش بسیار عالی برای پول خود را وجود دارد، ما همیشه توصیه که شما از vpn ها رایگان .

رایگان به استفاده از vpn ها هنوز نیاز به پول . مگر آنها هزینه شارژ یا تکیه بر کمکهای مالی سخاوتمندانه، آنها برای کسب درآمد از تبلیغات یا با استفاده از داده های خود را داشته باشد. تونن رایگان بالا درباره سیاست های استفاده از اطلاعات را دارد و رویکرد خود را به، با این حال، وجود تبلیغات هنوز خطر جدی به داده های شما .

خبر خوب این است که بسیاری از پرداخت می تونن هستند کاملا مقرون به صرفه – و نه تنها این، اما در برخی موارد شما می توانید دسترسی خدمات خود را با کیفیت بالا برای رایگان .

به سادگی انتخاب VPN است که ارائه می دهد یک محاکمه رایگان یا پول پشت تضمین . با یک محاکمه رایگان شما ثبت نام، تماشای مسابقه و سپس لغو قبل از پایان دوره آزمایشی رایگان. با تضمین بازگشت پول شما را همان اما برای دریافت پول خود را هنگامی که شما را در حد مجاز لغو بخواهید.

با این حال، هنگامی که شما تجربه بهبود امنیت و حریم خصوصی VPN با کیفیت بالا می تواند به شما برای دسترسی آسان به محتوای دارای محدودیت جغرافیایی اشاره را فقط ادامه و بابت اشتراک ممکن است بخواهید. اگر این مورد است، سپس با اکثر ارائه دهندگان شما هزینه های خود را بیشتر با ثبت نام برای دوره اشتراک دیگر کاهش می دهد.

شما همچنین می توانید بررسی صفحه معاملات ما برای دریافت برخی از تخفیف های بزرگ.

بالا 5 تونن برای تماشای F1 مجارستان جایزه بزرگ

ما تونن پنج بالا است که می تواند دسترسی به F1 مجارستان جایزه بزرگ، در حالی که همچنین ارائه شما با داده های بزرگ امنیتی و حریم خصوصی آنلاین ارائه اینجا هستید.

دوربین شبح است پایدار و قابل اطمینان شبکه اختصاصی مجازی که سرعت خوبی است که بلوک های جغرافیایی گذر با موفقیت می تواند ارائه می دهد. این شبکه بیش از 2.000 سرور از جمله است 303 در آلمان .

علاوه بر این, دوربین شبح امنیت و حریم خصوصی جدی می گیرد با رمزگذاری AES 256-bit، دی ان اس نشت حفاظت سوئیچ کشتن و سیاست بدون ورود به سیستم. کاربران نیز از هفت اتصالات همزمان و طیف وسیعی از پروتکل های از جمله OpenVPN PPTP و L2TP/IPsec بهره مند شوند.

اگر شما ثبت نام از طریق دستگاه های اندروید یا iOS شما 7 روز محاکمه آزاد ، اما همه کاربران دسترسی به فروشنده 30 روز گارانتی بازگشت پول است.

شروع به کار با دوربین شبح

NordVPN است آسان برای دانلود و استفاده از و شبکه خود را از سرور های بیش از 4.000 شامل 256 در آلمان ، پس یکی پیدا برای جایزه بزرگ باید آسان باشد.

امنیت و حریم خصوصی اولویت با NordVPN هستند. این سرویس با بهره گیری از 2048 بیتی رمزگذاری AES، پیاز بیش از VPN, دو رمزگذاری و کشتن سوئیچ، همراه با سیاست بدون ورود سخت.

NordVPN ارائه می دهد همزمان شش اتصالات در اشتراک عالی معاملات و بازگشت پول 30-روز تضمین در همه اشتراک ها .

شروع به کار با NordVPN

سرعت یکی از مزایای اصلی استفاده از ExpressVPN ، همراه با توانایی خود را برای دور زدن geo-بلوک است. این مکان های 4 سرور آلمان ارائه می دهد 3 اتصالات همزمان نویسی و 30 روزه برگشت پول ضمانت .

آن نیز امن است و تونل تقسیم DNS/IPv6 حفاظت نشت رمزگذاری AES 256-bit و کشتن سوئیچ را ارائه می دهد.

اتصالات امن و پایدار آن است هیچ پهنای باند یا محدودیت استفاده به صورت و فروشنده سیاست بدون ورود سخت است. به علاوه، ExpressVPN است ساده برای راه اندازی و آماده استفاده در عرض چند دقیقه است.

شروع به کار با ExpressVPN

PIA سرعت ارائه می دهد قابل اعتماد، پهنای باند نامحدود، اتصال همزمان پنج را و بسیاری از تنظیمات قابل تنظیم; آن یکی کاربر پسند و مقرون به صرفه ترین تونن در دسترس که همچنین بلوک های جغرافیایی گذر می ساخت.

این سرور های بیش از 3.000 در سراسر جهان از جمله 60 سرور در سراسر نقاط 2 در آلمان.

اتصالات امن با رمزگذاری AES 128 بیتی یا 256-bit و بهره مندی از IPv6 حفاظت نشت سوئیچ کشتن و مسدود کننده آگهی و سیاست بدون ورود سخت.

PIA ارائه ضمانت برگشت پول، اما فقط برای هفت روز -با این حال، این به اندازه کافی بلند به test خدمات آخر هفته جایزه بزرگ باید باشد.

با PIA

به ساده و قابل اعتماد VPN که آسان به حرکت است و ثبات و امنیت و سرعت شما باید محتوای جریان سعی PrivateVPN را فراهم می کند شروع کنید. این ارائه می دهد 3 سرور در آلمان و ارتباط آن با 2048 بیتی رمزگذاری AES امن.

کاربران را از داشتن بدون محدودیت دانلود یا پهنای باند و دسترسی به طیف وسیعی از پروتکل ها و کمک از راه دور رایگان بهره مند شوند.

PrivateVPN را ارائه می دهد شش شما اتصالات همزمان و e 30 روزه برگشت پول guarante ، اما اگر درخواست بازپرداخت شما به دلیل پرسیده شود.

شروع به کار با PrivateVPN

مناسب می تواند پیشنهاد شما جهان از امکانات، از حفاظت بهتر از هکرها و ویروس و نظارت دولت به دسترسی به ورزشی و سرگرمی های از در سراسر جهان زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید که آیا یک شبکه اختصاصی مجازی برای شما مناسب است, ما راهنمای vpn ها شده. به کاوش بیشتر گزینه های VPN در بالا نوشته 10 ما اینجا نگاه کنید.