5 چیزهایی که شما مورد اپل شرق

 Xiaomi

یک بار سوم بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است، نمی دانم در 2010 Xiaomi تاسیس شد. بزرگترین بازار چین و هند که در آن شرکت سامسونگ در آغاز سال، تبدیل شدن به بالاترین فروش نام تجاری در کشور تهدیدشان هستند.

عمدتا به دلیل محصولات خود از ساز آیفون شبیه Xiaomi اغلب به اپل شرق، گفته می شود. حتی پوست اندیشه MIUI خود احساس می کند مانند iOS که خوب یا بد بسته به نوع که شما بخواهید.

در اینجا چند چیز مورد Xiaomi شما نمی دانند ممکن است جالب.

Xiaomi دارای رکورد جهانی گینس

 Xiaomi رکوردهای جهانی گینس

در سال 2015، Xiaomi تنظیم یک رکورد جهانی گینس برای فروش ترین گوشی های هوشمند در یک پلت فرم واحد در 24 ساعت. شرکت تخفیف های مختلف ارائه شده در آن جشنواره فن و واحدهای دقیقا 2,112,010 در وب سایت خود را به فروش می رسد. قابل توجه!

رکورد قبلی توسط Alibaba را Tmall که فروش گوشی های 1,894,867 در سال 2014 در طی 24 ساعت برگزار شد.

علاوه بر گوشی های هوشمند, Xiaomi همچنین 770.000 دستگاه هوشمند نوارهای برق 247.000 208.000 Mi گروه تناسب اندام انتقالها و 38.000 تلویزیون های هوشمند فروخته شده — هیچ کدام از آن رکورد شکستن هر چند بود. آن را ایجاد 2.08 تریلیون یوان درآمد (~ 420 میلیون دلار). بد نیست برای یک روز کار.

Xiaomi به حاشیه سود خود را به 5 درصد محدود است–برای همیشه

 Xiaomi [Xiaomi مدیر عامل Xiaomi 19659003]، گردنبند گل ژوئن در ماه آوریل اعلام کرد که شرکت محدود برای همیشه حاشیه سود از فروش سخت افزار به حداكثر پنج درصد پس از کسر مالیات به دست آورده. این امر در صف Xiaomi را تولید کامل — از گوشی های هوشمند به محصولات در شیوه زندگی.

این به این معنی تولید کننده چینی در جای پای شرکت هایی مانند OnePlus که تقریبا قیمت گذاری بر اساس سالانه افزایش دنبال خواهد شد. محصولات Xiaomi را همیشه ارزش فراوانی برای پول که خبر فوق العاده برای مصرف کنندگان ارائه دهد.

مدل کسب و کار Xiaomi را به شدت متکی به خرید خدمات پس از فروش.

چون مدل کسب و کار خود متکی به شدت در خرید خدمات پس از فروش فقط به عنوان محتوا از آن فروشگاه دیجیتال و لوازم جانبی Xiaomi حاشیه سود آن محدود. افزایش فروش آیتم های این شرکت به فروش گوشی های هوشمند به عنوان بسیاری که ممکن است. قیمت پایین نگه داشتن بهترین راه برای انجام این کار است.

Xiaomi پرداخت 3.6 میلیون دلار از نام دامنه Xiaomi

Xiaomi خریداری mi.com 3.6 میلیون دلار در سال 2014، Xiaomi.com به عنوان وب سایت رسمی خود را جایگزین. چون می خواستم آن را به گسترش به بازارهای خارج از چین، که در آن مردم را مشکل تلفظ Xiaomi خرید شرکت گران ساخته شده است.

خواندن بعدی: اینها بهترین Xiaomi گوشی

Pronouncing “سکته” بسیار ساده تر برای اکثر مردم است. آن آسان تر به یاد داشته باشید، هم که مهم است برای یک شرکت که مبادرت به فروش بیشتر محصولات خود از طریق وب سایت خود است. اگر Xiaomi این فکر بیشتر در 2010 هدیه، آن ذخیره می تن پول.

Mi.com دامنه گران ترین سال در زمان خرید است. اگر شما نگرانم گرانترین دامنه فروخته شده به تاریخ است که ظاهرا insurance.com که برای عظیم $35.6، تقریبا 10 برابر بیش از Mi.com میلیون است.

Xiaomi را عالی است راز Xiaomi

 معنی
نشان ساده ممکن است، اما وجود دارد بیشتر به آن از ملاقات چشم. زمانی که وارونه، آرم به نظر می رسد تقریبا یکسان است به یک شخصیت چینی است که به معنی قلب. من می تواند پیدا کردن اینکه آیا این عمدی است یا فقط یک تصادف. در هر صورت نوع سرد است.

سکته قلبی در Xiaomi را عالی به معنای ‘موبایل اینترنت’ و “ماموریت غیر ممکن است.”

سکته قلبی در Xiaomi را عالی مخفف “اینترنت موبایل.” Xiaomi ادعا می کند آن معانی دیگر نیز، با یکی از آنها “ماموریت غیر ممکن” با اشاره به چالش های شرکت در راهیم مواجه شده است.

ساده ترین راه برای تلفظ نام این شرکت این است که می گویند “فریاد من، بدون”تی.””

واقعیت است پاداش: ترجمه تحت اللفظی Xiaomi است “کمی برنج.

Xiaomi دارای چند محصولات عجیب و غریب در صف خود را

 Xiaomi Xiaomi

Xiaomi است بیشتر شناخته شده برای گوشیهای هایش، مایل 8 دقیقه مخلوط 2S و Redmi تبصره 5. با این حال, شرکت است محصولات بسیار زیادی در صف خود را — که برخی از آنها ممکن است شما را متعجب. چیزهای بی اهمیت HTC مقاله مرتبط “/>