تبدیل به آینده اثبات با گواهی نامه های بالای آن!

 ITIL ما googling شده فناوری صنعت حقایقی این هفته. آیا می دانستید:

  • وجود دارد تقریبا میلیون باز این موقعیت در ایالات متحده
  • 96% از مدیران منابع انسانی استفاده از گواهینامه های فناوری اطلاعات به عنوان غربالگری یا معیارهای استخدام.

پیوستن به نقطه، که به معنی تن از دهانه های بزرگ وجود دارد خارج وجود دارد اگر شما آن گواهی. امتحانات بین شما و بالا پرداخت حرفه ای است به راحتی با ضروری ITIL صدور گواهینامه آموزش بسته نرم افزاری maneuvered. در حال حاضر زیر 30 دلار است!

ITIL است کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات و صدور گواهینامه ITIL است در سطح جهان شناخته شده . چارچوبی برای آن ارائه خدمات، و این بسته نرم افزاری آموزش شما به سه تن از امتحانات گواهینامه عبور نیاز است.

96 درصد از مدیران منابع انسانی استفاده از گواهینامه های فناوری اطلاعات به عنوان غربالگری یا معیارهای استخدام.

دوره مقدماتی شما را به معرفی 5 مراحل چرخه عمر ITIL ، در حالی که ساخت دو دوره دوم بر دانش که در 25 ساعت حق بیمه محتوا . همه آنلاین بیش از حد است، شما حتی می تواند آن را بر روی گوشی های هوشمند خود جریان و مطالعه هر کجا.

آزمون شبیه سازی شامل اطمینان حاصل شود که زمان را به را بر روی چیز واقعی می آید که شما آماده باشید.

 ITIL

در ITIL بسته نرم افزاری گواهینامه چیست:


دوره در اصل برای ترکیب 1،400 $ ، اما الان که نرم افزار تخفیف آنها هستیم در حال ارائه به عنوان یک بسته برای فقط 29 retailed. فقط دسترسی به مواد برای جلب و یا تله های مخفی یکسال .

قبل از اینکه قیمت از ساقه تا پشت چهارشنبه مهلت است. اگر می خواهید ببینید اگر شما آنچه لازم برای حرکت به دنیای فناوری اطلاعات و سپس آمار دکمه زیر برای پیدا کردن معامله.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!