فهرست شهرهای g AT&T 5 3 رشد می کند، حتی اگر هیچ گوشی می توانید اتصال به

  • فهرست شهرهای 5 گرم است که AT&T در این سال تغییر خواهد شد رشد می کند توسط سه: شارلوت رالی و شهر اوکلاهما.
  • قبلا اعلام g 5 شهر دالاس، Waco، و آتلانتا هستند.
  • AT&T وعده های شهرستانها ده 5 g پایان سال 2018، یعنی شش اطلاعیه بیشتر در راه هستند داشته باشد.

در آزادی مطبوعات امروز AT&T که این سه شهر دیگر به فهرست مناطق که در آن را پرتاب 5 g سرویس در سال 2018 است افزوده است افتخار. مکان جدید سه شارلوت, nc. هستند; رالی، NC; و شهر اوکلاهما، OK.

این شهرها پیوستن به سه حوزه پیش است که 5 g: شیکاگو آتلانتا و واکو دریافت خواهید کرد.

AT&T وعده که آن 5 g خدمات تلفن همراه به شهرستانها ده پایان سال یعنی شش موقعیت های بیشتری است که هنوز برای اعلام وجود دارد به ارمغان بیاورد.

با این حال، جالب AT&T هر نقطه در آزادی مطبوعات حتی زمانی که راه اندازی این سرویس 5 g رسما که هیچ کس در واقع قادر به دسترسی به آن، حداقل نه با گوشی های هوشمند به طور مستقیم خواهد اشاره نمی کند.

در عوض، AT&T در است به احتمال زیاد برنامه ریزی برای راه اندازی محصول انتقالی — احتمالا در قالب تاریخچه موبایل-که اجازه خواهد داد که 4 g دستگاه برای اتصال به شبکه 5 گرم از طریق Wi-Fi. آن خواهد شد راه حلی clunky، اما آن را انتخاب کنید تعداد کمی از مردم به تجربه قبل از وارد 2019 5 g سرعت واقعا مانند هستند اجازه می دهد.

همانطور که ما در موردش نوشته شده است، هیچ گوشی در حال حاضر در دسترس است که می توانید دسترسی به این 5 g شبکه های تلفن همراه وجود دارد. اول 5 گوشی های هوشمند g قادر به راه اندازی در 2019 اواسط-به-اواخر می.

اعلام AT&T را بیشتر در مورد grandstand بازاریابی از هر چیز دیگری است. است این شرکت در رقابت های سنگین با ورایزون، تی موبایل و با حداکثر سرعت دویدن به عنوان تمام مسابقه چهار شرکت به حامل اولین راه اندازی تجاری 5 g شبکه. کدام شرکت می کند نمی تواند حقوق bragging را دریافت کنید (بخوانید: بازاریابی نفوذ) می گویند که آن “اولین حامل با شبکه 5 g.”

به عبارت دیگر: حمل بر هیچ چیز به اینجا مراجعه کنید.

بعدی: 5 g: هنگامی که گوشی های هوشمند خود به آن دریافت کنید?