6 Smarthome ایمنی ویژگی های شما باید فعال حال حاضر

اکثر مالکان دک کردن خانه های خود را با smarthome دنده برای راحتی و ویژگی های سرد است، اما چه ممکن است شما نمی دانید که برخی از دستگاه های با ویژگی های است که می تواند به جلوگیری از مشکلات و حتی آمده است بالقوه توان زندگی صرفه جویی.

برنامه خودکار خاموش کردن در شاخه هوشمند

 IMG_1699_stomped

بسیاری از چیزهای که شما احتمالا وصل به دو شاخه هوشمند بی اهمیت دستگاه مانند لامپ یا فن هستند. در صورت استفاده از بخاری فضا چیزهایی با خود شاخه هوشمند با این حال، اگر نه در حال حاضر خاموش است که پلاگین های هوشمند به طور خودکار خاموش در یک زمان خاص برنامه تنظیم ممکن است بخواهید.

مرتبط با: نحوه تبدیل شما Belkin WeMo سوئیچ روشن و خاموش خودکار

این است که بزرگ به خصوص اگر شما تمایل به فراموش نکنید که برای خاموش کردن بخاری گازی. نه تنها آن شما پول در صورتحساب برق خود را نجات دهد اما داشتن فضا بخاری خاموش وقتی که شما اطراف بازی ایمنی هوشمند نیست. آن بالقوه می تواند جلوگیری از خانه خود را از سوزاندن پایین، به عنوان افراطی به عنوان نظر می رسد که.

تقریبا هر پلاگین های هوشمند است که توانایی به طور خودکار مسدود کردن در یک زمان، و شما حتی می توانید آن را در زمان معینی نیز روشن را برنامه ریزی. فقط مطمئن باشید که اگر شما پلاگین های هوشمند خود را با بخاری گازی استفاده کنید، که شما نه خروج از آن، مراقب است.

تنظیم دما و رطوبت هشدارها در کپی ترموستات هوشمند

 IMG_2465

زمانی که شما در خانه هستید، بسیار آسان است اگر سیستم تهویه مطبوع عمل است، اما هنگامی که شما در تعطیلات یا خارج از خانه برای مدت طولانی، مثل انیشتین، است است است گربه; تا زمانی که شما وارد خانه, سیستم سرمایش و گرمایش است کار و کار نمی کند. که شده است، مگر در مواردی که هشدار درجه حرارت و رطوبت را در خود ترموستات هوشمند قادر می سازد.

ترموستات هوشمند بیشتر نوعی ویژگی که در آن شما می توانید دریافت مطلع زمانی که سطوح دما و یا رطوبت در منزل شما مبلغ، که می تواند مشکل های خود را نشان می دهد که یا خنک کننده. ترموستات Ecobee این نوع تنظیمات ساخته شده, در حالی که ترموستات دوم اجازه می دهد تا شما آن را از طریق IFTTT را اند.

هنگامی که شما دریافت هشدار، شما می توانید با همسایه یا یک دوست به آن را بررسی کنید و قبل از شما جلوتر از مشکل خانه به خانه واقعا گرم یا سرد (یا بدتر با این حال، مرطوب و کپک زده).

اطلاعات تماس با اورژانس

ادغام آخرین چیزی که می خواهید هنگامی که شما زنگ دود هوشمند می رود و یا سیستم امنیتی تشخیص نفوذ یخ به تعداد مناسب به تماس fumbling انجام می شود. بسیاری از این دستگاه ها اجازه دهید شما ادغام اطلاعات تماس اضطراری.

طوری که وقتی زنگ دوم محافظت دود یا دوم تضمین امنیت سیستم شما را می فرستد هشدار، شما از دست دادن فقط یک دور از انتظار از کسی است که می تواند کمک گرفتن دوم، به عنوان مثال، وارد در تماس اضطراری در برنامه، امکان. همان می رود برای اقامت در سیستم امنیتی نیز هست.

مرتبط با: چگونه برای اضافه کردن مخاطبین اورژانس به Abode صفحه اصلی امنیت سیستم خود

البته، 911 تماس انتخاب خوب بیش از حد است، اما اگر شما سراسر کشور ممکن است بهتر است به دانستن شماره ده رقمی برای آتش محلی یا پلیس بخش است که شما می توانید از هر کجا.

پیکربندی تشخیص وات بالا در شاخه های هوشمند

بسته برنامه ریزی شده خودکار کردن ویژگی اشاره شد بزرگ است، اما برخی از شرایط که در آن شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن پلاگین های هوشمند روشن وجود دارد به خصوص برای لوازم و دستگاه های که به نوبه خود به خود روشن و خاموش. در این صورت گرفتن هشدار هنگامی که شناسایی وات بالا گزینه خوبی است.

به عنوان مثال، من بخاری گازی تبدیل به طور خودکار خاموش و درجه حرارت در اتاق بر اساس می تواند. در این مورد من پلاگین های هوشمند از بخاری در حال انجام اتوماسیون به در در تمام زمانها خواهم بود. با این حال، اگر فراموش آن را خاموش و آن که در برخی از نقطه در نوبت، در هشدار داده دریافت می تواند.

این واقعا تنها شامل شاخه های هوشمند با انرژی نظارت بر قابلیت های است که می تواند به تشخیص دقیقا چه مقدار وات دستگاه کشیده است. با آن، توانم آستانه مجموعه که هوشمند وصل هشدار هر زمان فضا بخاری می کشد بیش از 10 وات یا بیشتر.

برنامه خودکار-بستن در هوشمند افتتاحیه درب گاراژ

 IMG_4950

همه ما به بستن درب گاراژ یک بار در حالی که فراموش کرده ام. و متاسفانه، درب گاراژ باز یکی از وسوسه انگیز ترین اهداف برای سارق است. اما اگر یک درب بازکن درب گاراژ هوشمند مانند MyQ شما فعال کردن ویژگی خودکار نزدیک به که از این اتفاق جلوگیری کند.

مرتبط با: نحوه بستن شما گاراژ درب به صورت خودکار با MyQ

وقتی رول آن زمان اطراف بسته باز کن باز در واقع, شما مجموعه ای زمان که می خواهید به درب گاراژ شما برای بستن خودکار هر شب (یا هر روز یا هر دو) و اگر آن هست آن به صورت خودکار. اگر در حال حاضر بسته است, سپس آن هیچ چیز را ندارد.

از ویژگی های واقعا ساده است، اما اجازه می دهد تا شما را هرگز به نگرانی در مورد یا نه شما درب گاراژ احتمالا منجر گرفتن سریع و آسان برای دزد، سمت چپ باز است.

زیرا آنها می تواند به شما مقدار زیادی به صرفه جویی استفاده Z موج آب سنسورهای به تشخیص نشت آب

در حالی که بیشتر محصول از ویژگی، سنسورهای هوشمند آب شاید مفید ترین دستگاه های smarthome شما می توانید در زرادخانه خود را داشته است سردرد.

مرتبط با: آب نشت سنسورهای: نشت آب ترین نادیده گرفته Smarthome دستگاه شما احتمالا لازم نیست که

می تواند در نتیجه در یک تن آب خسارت است که به راحتی شما می تواند هزاران دلار هزینه و تا زمانی که خیلی دیر بسیاری از نشت آب نایافته. با این حال، با نصب سنسور آب Z موج برخی از اطراف خانه شما لحظه نشت آب شناسایی شده است مطلع می تواند.

البته وجود دارد بسیاری از مکان های که در آن شما باید قرار داده سنسور آب هزینه نصب این سنسور هوشمند آب را می توان بسیار بالا است، اما بهتر است از پرداخت هزاران دلار به جای موارد آب آسیب دیده.