وقتی که و چگونه به تمیز عکاسی دنده

عکاسی و ویدئوگرافی دنده گران است. تجهیزات حرفه ای خانه که چند صد دلار و تا صدها هزار نفر را می رود. شما ممکن است خواب عکسبرداری با دوربین حماسه سرخ اما شما احتمالا نمی خواهید تسویه حساب تا $19,000 + دو خود. چیزی است که گزینه دیگری وجود دارد: اجاره.

ممکن است شما را متعجب, اما احتمال دارد که بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در فیلم های مورد علاقه خود و نشان می دهد نیست متعلق به افراد و یا شرکت در آن تیراندازی. در عوض، آن را از سازمان اجاره است. هنگامی که شما می توانید برای کسری از هزینه را اجاره چرا خرید جرثقیل فقط برای صحنه تنها? هالیوود در دنده های اجاره ای ساخته شده است.

و فقط محصولات هالیوود است که می تواند چیزهای پاک نیست. شما می توانید آن را بیش از حد انجام دهد. اگر شما واقعا می خواهید به ساقه حماسه سرخ، شما و دیگر تجهیزات لازم برای 1.100 $ در هر روز می تواند تمیز. مطمئنا، که جهنم از بسیاری از تغییر, اما آن است که راه کمتر از 50،000 دلار + آن هزینه شما برای خرید آن همه خودتان. دنده های بسیاری نیز برای ابدا که قیمت می رود. شما می توانید لنز $2.000 مانند Canon 70-200 f/2.8 L IS II برای فوق العاده مناسب $84 در هر هفته.

دو عکس پاک و اجاره ویدیو دنده

است بخش عظیمی از صنعت حرفه ای اما شما نیازی به ساقه اصلی برای تمیز کردن برخی از تجهیزات برنامه ریزی شود. بسیاری از دلایل دیگر وجود دارد.

  • سعی کنید چیزی را قبل از خرید: فروشگاه دوربین محلی ترین است برخی از دنده محبوب برای تمیز کردن در دسترس. اگر شما با توجه به خرید چیزی و آن را در خود انبار اجاره، شما معمولا می توانید ترتیب به دو تمیز آن را برای چند روز. اگر شما تصمیم به خرید، سپس کسر هزینه اجاره پرداخت شده از قیمت خرید می شود. این یکی از دلایل بزرگ به مغازه پشتیبانی محلی است.
  • برای دیدن اگر چیزی را برای شما است: آن است که واقعا دشوار است برای گرفتن عکس خوب ورزش بدون فتو. اگر شما فکر می کنم این نوع عکاسی شما لذت ممکن است، به جای حذف بارهای پول نقد در لنز شما استفاده ممکن است، شما می توانید اجاره تله برای یک بازی ورزشی و یا دو و ببینید که چگونه شما آن را دوست دارم. من با توجه به تعویض دو دوربین mirrorless، بنابراین من قصد راه اندازی کامل سونی A7III اجاره برای یک هفته و ببینید که چگونه از آن می رود.
  • هنگامی که شما فقط قصد استفاده از آن را چند بار: در گاهی اوقات مجبور به استفاده از چراغ های استودیو پرتره را اما من آن هر نقطه در نزدیکی به اندازه کافی به صرف پول در راه اندازی واقعی را ندارند. به جای هزینه $2.000 من فقط 150 دلار یک یا دو بار در سال صرف. این همچنین به معنای من همیشه در عکسبرداری با کیفیت بالا, دنده جدید.
  • فقط برای سرگرمی: بیایید در این مورد صادقانه، با دنده دوربین شگفت انگیز بازی سرگرم کننده است. اگر شما چند صد دلار و شما همیشه می خواستم به برخی از بیت ludicrously پر گران کیت را امتحان کنید، فقط آن را تمیز. شما قادر خواهید بود به قطع متوسط یا فیلم فانتزی ساخت بدون گرفتن وام مسکن خود را به انجام برسانند.

که در آن به اجاره دنده

ساده ترین مکان برای دنده های تمیز از فروشگاه دوربین محلی است. آنها به طور معمول عرضه دنده محبوب، همه کاره فقط به عنوان 24-70 mm و 70-200 mm لنز چراغ استودیو و بدن DSLR فول فریم است. شما همچنین می توانید از وضعیت آن بررسی و کارکنان شما آموزش نحوه استفاده از آن. حرکت نزولی تنها اگر شما به دنبال چیزی مبهم، که آنها نه آن ممکن است.

اگر شما می خواهید انتخاب گسترده تر, بهترین شرط بندی شما als لنز پاک است. آنها بزرگترین فروشگاه اجاره آنلاین عکس و انتخاب دنده خود را اساسا بی حد و حصر است. آنها تقریبا به طور قطع هر بیت از عکاسی مبهم یا ویدئوگرافی دنده می خواهید است. قیمت خوب هستند و آنها را به تمام کشورهای 50 کشتی. شما حتی می توانید هر دنده اجاره نمی خواهید باز خرید.

گزینه های نهایی خود را این است که نگاهی به خدمات اجاره نظیر به نظیر. یکی از چند ایده “Airbnb برای X” است که باعث می شود در واقع حس. افرادی که دوربین دنده آنها در حال حاضر استفاده می آن برای افراد دیگر برای تمیز کردن لیست. این اجازه می دهد تا آنها را به برخی از هزینه تجهیزات خود را جبران و امکان اجاره آن کمتر. بزرگترین خدمات دو KitSplit و ShareGrid هستند. وجود دارد ممکن است کسی در نزدیکی با آنچه شما نیاز دارید اما اگر وجود دارد، آن را احتمالا ارزان ترین گزینه است.

بیمه بیمه جهت اجاره عکس و ویدیو دنده

مطمئن شویم. به طور جدی, شما نمی خواهید را بر روی قلاب برای ده ها هزار دلار از دنده چون افتاد دوست بی دقتی شما در سه پایه. دوربین ها و لنزهای فقط بیش از حد شکننده و بیش از حد گران برای شما را به نوعی از حفاظت است. اگر شما یک عکاس حرفه ای بیمه نامه خود را ممکن است به آن پوشش دهد. اگر نه، گزینه های شما بستگی دارد که در آن شما از اجاره. فروشگاه چه در آنها قربانی بپرسید. لنز پاک als بیمه خود را (آن حتی حمله خرس را پوشش می دهد) به فروش می رساند. KitSplit و ShareGrid بیمه هزینه و نیز ارائه می کنند.

دنده بازرسی قبل از شما آن را تمیز و یا در اسرع وقت آن می رسد. اجاره تجهیزات توسط تعریف آن بسیار استفاده می شود، پس شانس خوب وجود دارد برخی از scuffs و برود. تحت تاثیر قرار نمی آن کیفیت کار شما اما شما نمی خواهید به خراش است که وجود دارد قبل از شما آن را کردم متهم شود. من پیدا کردن است بهترین کاری برای انجام سریع کلیپ از دنده و صحبت از طریق هر گونه مسائل در نگاه کنید; اگر تا کنون در هر موضوع که راه من ویدیو می توانید استفاده کنید.

شما لوازم جانبی بیش از حد تمیز مطمئن شوید. اگر شما در حال رفتن جداجدا بسیاری از زمان شما می توانید کیت خود را با کابل، اجاره شارژر اصلاح و مانند آن اما مراقب باشید به همه چیز شما نیاز است. هیچ نقطه اجاره استودیو چشمک می زند اگر شما ماشه فلش بی سیم دریافت بیش از حد وجود دارد.


اجاره شنل ساقه های گاه به گاه راه بسیار خوبی برای شکستن به مناطق مختلف عکاسی است. مگر در مواردی که تیر اندازی ورزشی هفته در و اخر هیچ نقطه داشتن لنزهای تله فتو لنز وجود دارد. اگر شما فقط باید این مسائل هر چند ماه، اجاره راه رفتن است.