پشتیبانی از ExpressVPN به من گفت که آنها قادر به ارائه اتصال قابل اعتماد برای بیش از یک یا دو روز. من به دنبال یک جایگزین. کسی از سرویس دهنده VPN است که می تواند ارائه آپ تایم مناسب و معقول است؟

در رفتن از ~ 100 Mbps مستقیما از ISP من به حدود ۵۰ مگابیت در ثانیه پس از اتصال به VPN-* که کاملا خوب است *. انتظار در کاملا به کاهش سرعت. اما پس از من متصل شده است برای یک روز یا دو قطره اتصال من به حدود 300 کیلوبیت بر ثانیه و آنجا باقی می ماند. من هم قبلا این اتفاق می افتد بر روی ویندوز 10/7, MacOS و لینوکس با استفاده از خود نرم افزار اختصاصی و openvpn نیاز. من در مکان های مختلف با آی اس پی مختلف را آزمایش کردند. تقریبا همان نتایج در همه موارد.

پس از بحث در مورد همه این با بیان من که آن به احتمال زیاد گرفتگی سرور و کاری انجام می گفتند. آنها گفتند: “این رفتار معمولی هر سرویس VPN است.” پیدا کنم این بسیار دشوار است به این باور.

به هر حال، من به دنبال یک جایگزین. امیدوارم یکی که آپ تایم مناسب و معقول است. هر کسی هر گونه توصیه داشته باشد؟

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “پشتیبانی از ExpressVPN به من گفت که آنها قادر به ارائه اتصال قابل اعتماد برای بیش از یک یا دو روز. من به دنبال یک جایگزین. کسی از سرویس دهنده VPN است که می تواند ارائه آپ تایم مناسب و معقول است؟”

  1. Just to let you know, that kind of speed decrease (~50%) is **not** normal and is less than you should expect. Most should be at around 10%. I use Torguard and am happy.

  2. I usually stay connected to IVPN for weeks at a time. I think once I stayed connected for almost two months.

    I use pfSense and it shows how long you’ve been connected in the panel. My ISP has been doing maintenance recently so the connected time isn’t as long right now due to my own unstable internet but that’s not due to IVPN:

    https://i.imgur.com/bxWfhDS.png

    It’s July 20th right now as I post this (local time to me). Also I connect to three of their servers at once and load balance them for higher throughput that’s why there is three listed in the screenshot.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.