بهترین چی بی سیم شارژ پد بررسی گیک

حالا اپل حزب بی سیم شارژ پیوسته است، خیلی بیشتر از صاحبان گوشی های هوشمند پد شارژ بی سیم می توانند از. اینجا بهترین انتخاب در بازار.

ما در حال باریک شدن تمرکز ما چی (تلفظ “chee”) بی سیم شارژ استاندارد اینجا — است که یکی توسط سامسونگ اپل ال جی موتورولا Huawei و تقریبا هر سایر تلفن ساز انتشار مدل های با قابلیت شارژ بی سیم استفاده می شود. انواع دیگری از شارژ بی سیم، اما هیچ کدام را که به طور گسترده ای می تواند تا سال 2018 استفاده می شود وجود دارد. برای wearables مانند Apple Watch نیز استفاده می شود و منطقه سازگار چی شارژ در برخی از اتومبیل های جدید گنجانده شده است.

توجه داشته باشید که، در حالی که شارژر بی سیم به طور کلی کندتر از شارژ با کابل تلفن های جدیدتر و گران تر می توانید قبول قدرت بیشتر، نام دیگر “بی سیم شارژ سریع.” شارژر معمولی چی خروجی 5 وات انرژی آی فون 8 یا X 7.5 وات کمی سریعتر می تواند قبول کند و بالا پایان تلفن سامسونگ می تواند شارژ 10 وات. برای کسانی که سرعت افزایش وصل شما می خواهید برای اطمینان از شارژر خود را می توانند خروجی و که آداپتور شما را به دیوار وصل مي شد حداقل 5 ولت و آمپر 2. شارژر کندتر را هنوز هم به خوبی کار خواهد کرد، این فقط, شما می دانید، آهسته تر خواهید بود.

بهترین پایه چی شارژ پد: RAVPower Ultra-Safe چی بی سیم شارژ پد (10 دلار)

اگر شما فقط می خواهید به شیب انگشتان به شارژ بی سیم برای دیدن اگر آن را مانند این پد اساسی شما پوشش داده شده است. بسیاری به مدل های مختلف که در این نقطه قیمت, اما نسخه RAVPower از تولید کننده قابل اعتماد می آید و شامل پوشش ضد لغزش نرم بالای پد تشخیص وجود ندارد.

خروجی 5 وات سریع و شما نیاز به آداپتور برق خود را, اما برای ده دلار مدل بهتر وجود پیدا کند. فقط مراقب باشید: هنگامی که شما خلاص شدن از بدون هیچ زحمتی از متصل کردن در تلفن خود را در یک نقطه در خانه خود، شما ممکن است مایل به خرید یک برای همه آنها.

بهترین ثابت بی سیم شارژر: که بازاریابی واقعی قطعات الکترونیکی آنها مطابقت نمی ممکن است اما سامسونگ چی خبره ثابت بی سیم شارژ پد (25 دلار)

بسیاری از شارژر بی سیم وجود دارد که به “ثابت،” ادعا می کنند . این پد سامسونگ برای کار با این شرکت سریعترین بی سیم شارژ گوشی با خروجی 10 وات حدود 50 ٪ سریعتر از پد منظم شارژ دادن به شما تایید شده است.

این مدل چند ساله، اما آن شامل همان اجزاء به عنوان بررسی سامسونگ جدیدتر و گران تر. همچنین نسخه ایستاده برای چند دلار بیشتر وجود دارد. این بسته شامل آداپتور دیوار درست و کابل، بنابراین شما نمی خواهد جای تعجب اگر شما در حال گرفتن مقدار درست از قدرت برای میزان شارژ سریع. و بله، آن را خواهید کار با آیفون (که میزان 7.5 وات سریعتر) و دیگر تلفن های غیر سامسونگ مجهز به شارژ بی سیم چی فقط جریمه نقدی.

بهترین بی سیم شارژ ایستاده: 向 سیم پیچ 2 بی سیم شارژر ایستاده (25 دلار)

در حالی که شما آن را شارژ کنید اگر می خواهید تلفن خود را در حالت نشسته, شما بسیار زیادی از خمیر در شخص اول شارژر یا رفتن با صرف می ارزان ثالث بیماری است که با استفاده از whitebox طراحی به اشتراک گذاشته شده توسط ده ها تن از سازندگان لوازم جانبی. آنها کم و بیش به همان کار کنید، ما را در انتخاب گزینه دوم.

این بیماری همراه با دو کویل القایی برای متصل کردن گوشی خود را در جهت عمودی و یا افقی و سازگار با 10 وات خروجی برای شارژ سریع است. طراحی زاویه ای نرم و صاف و موجود در رنگ سفید یا سیاه و سفید بازی دکور خود است. بهترین از همه، 25 دلار بسته شامل آداپتور Qualcomm خبره سریع شارژ 3.0 است که شما می دانید آب لازم برای شارژ سریع تر به کار ارائه می کنند. (مقدار زیادی از طرح های مشابه حذف آداپتور — اگر 5v/2a یک بدانند کار کرد شما می توانید چند دلار با این بسته نجات.)

بهترین چند دستگاه شارژر بی سیم: چی JE سه ایستگاه بی سیم شارژر (36 دلار)

چند دستگاه شارژ لنت هستند شگفت آور نازک بر روی زمین، مگر اینکه شما می خواهید یکی فقط و Apple Watch. این مدل ارائه می دهد سه جداگانه مناطق شارژ برای به اشتراک گذاشتن عشق الکتریکی با صاحبان گوشی های هوشمند متعدد در یک بار. ایده آل برای یک اتاق خانواده یا نوار یا کافی شاپ است. شامل آداپتور یواس بی اساس نیست، اما آن را ارائه دهد به اندازه کافی آب برای تمام سه دستگاه در یک بار شارژ که نرخ استاندارد 5 وات. پد به اندازه کافی به بزرگترین مدل گوشی در بازار، به جای بیش از حد گسترده است.

بهترین شارژر ماشین چی: Scosche سحر و جادو کوه نرم افزار هزینه ($ 60)

آن دشوار است برای پیدا کردن دستگاه که کوه جامد تلفن و چی سازگار شارژر بی سیم است. Scosche ارائه می دهد که در هر دو جعبه کنه. مدل بالا از خط مغناطیسی سوار مناسب ارائه می دهد: صفحه ضمیمه یا به طور مستقیم به تلفن و یا بین تلفن و مورد و آهنرباهای نئودیمیوم گرفتن آن و هر زمان نگه دارید. (دیسک به اندازه کافی کوچک است که آن دخالت نمی کنیم با کویل وصل است.) اگر 60 دلار بیش از حد است و شما ترجیح می دهید بیشتر مرسوم گیره کوه، که در مدل های ارزان تر با پنجره/داشبورد ساکشن جام و یا کلیپ های تهویه مطبوع در دسترس است. هر دو مدل می تواند تا 10 وات برای شارژ سریع خروجی. به خاطر است که ویژگی های ایمنی تلفن شما ممکن است متوقف شارژ اگر می شود آن را بیش از حد گرم است در حالی که شما برای ناوبری با استفاده از آن می باشید.