اشتراک DC جهان شما را سی فیلم، نشان می دهد، و کمیک

 A تصویر از وب سایت DC جهان می شود. دی سی

به روز رسانی, 19 ژوئیه تا سال 2018 (1:39 بعد از ظهر به وقت شرق): DC طرح DC جهان خود اشتراک جدید در ماه ژوئن اعلام کرد, اما بسیاری از جزئیات را اعلام کرد. در حال حاضر ما می دانیم که سرویس شما 8 دلار در هر ماه هزینه و آداپتورهای اولیه در پیشبرد برای 15 ماه آینده کاهش نرخ 75 $، پس انداز 45 دلار در هر سال پرداخت می.

اما پرداخت شما می شود اشتراک دسترسی شما به DC جهان در تمام دستگاه های خود را، مشاهده از مجموعه تلویزیونی DC, نامحدود انتخاب فیلم انیمیشن, “انتخاب فیلم اکشن زنده و انتخاب curated کمیک دی سی”. شما همچنین دسترسی به اخبار DC و شانس برای برنده شدن مسابقه منحصر به فرد و قرعه کشی.

شما برای DC جهان اینجا پیش ثبت می کنید. این سرویس برای راه اندازی در پاییز امسال انتظار می رود.


مقاله 29 ژوئن تا سال 2018 (2:46 بعد از ظهر به وقت شرق): اگر چه غالب جهان مارول قهرمانان و supervillains رسانه ها این روزها منظره, DC مسائل وجود دارد در جهان فیلم نشان می دهد، و بدیهی است که کتاب های زیادی وجود دارد. بسیار زیادی، آن را سخت به حفظ نماید.

DC جهان محصول جدید مبتنی بر اشتراک از دی سی است که شما ارائه می شود طبقه بندی بزرگ DC رسانه را وارد کنید. هیچ تاریخ انتشار یا قیمت گذاری اطلاعات تا هنوز وجود دارد اما این تریلر جذاب YouTube شرح خدمات وجود دارد:

اگر شما خواندن چاپ خوب در انتهای تریلر (که در واقع خیلی خنده دار است) این سرویس در میله میله به آیند “این پاییز”

بنابراین آنچه شما را از اشتراک DC جهان خود را دریافت کنید? اول، شما دسترسی به فیلم های محور در نویسه دی سی دریافت کنید. با این حال، عضویت شما به شما همه چیز ظاهر نشود، DC مربوط در فیلم. فیلم های تیم برتون و جوئل شوماخر بتمن, همانطور که کریستوفر ریو دوران فیلم های سوپر من اینجا. اما اخیر لیگ عدالت و بتمن در مقابل سوپرمن: سپیده دم از عدالت می گم شده به هر دلیلی. مقاله مرتبط

شما همچنین می کنید نمایش های تلویزیونی مانند نمایش زنده عمل تیتان، متحرک جوان عدالت: بیگانگان و حتی برخی از اختصاصی آینده را نشان می دهد به مشترکین.

و البته این بودن DC و همه-شما در حال رفتن به کمیک. با این حال، آن ظاهر نمی شود شما هر DC تا کنون طنز اخذ کنید و این روشن است که پس از آنها ساخته شده موجود در چه مدت شما می خواهید کمیک.

به طور خلاصه اشتراک DC جهان داغ به نظر می رسد اما اطلاعات جامد بسیار کمی در مورد این سرویس حال حاضر وجود دارد. هنگامی که ما می دانیم بیشتر شبیه به آزادی ما بروز رسانی این مقاله تاریخ و قیمت گذاری.

در ضمن ثبت نام بتا سعی کنید هر زمان که با مراجعه به این صفحه زنده رود.

بعدی: 10 بهترین خوانندگان کتاب طنز برای آندروید