نحوه دریافت شروع با قابل شنیدن و Audiobooks Audiobooks

— یا کتاب در نوار — اطراف دهه اما آنها هستیم پررونق در محبوبیت در حال حاضر که آنها هیچ نگاهی دیگر تا دوازده سی دی و هزینه کاهش یافت شده است. بیایید نگاهی به چگونگی شروع کنید.

من فن عظیمی از audiobooks. پیدا کنم آنها بهترین راه برای پر کردن زمان مرده را هنگامی که شما رانندگی، تمیز کردن، آشپزی، گرفتن سگ خود را برای پیاده روی، یا در غیر این صورت انجام وظایف خیلی بی فکر است. اگر شما صرف چند ساعت نشستن در ماشین تنها تخفیف، سپس شما واقعا آنها را باید در اتمام.

کجا Audiobooks?

Audible audible

رفتن به کتاب صوتی خدمات ما در اینجا در چگونه به گیک است. در حالی که شما می توانید خرید audiobooks وجود دارد، اگر شما شروع به گوش دادن به audiobooks به طور منظم شما می خواهید به ثبت نام برای خدمات اشتراک خود را. برای 14.95 $ در هر ماه یک اعتباری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خرید هر کتاب بدون در نظر گرفتن قیمت دریافت می کنید. برای 22.95 $ در هر ماه، دو اعتبار دریافت می کنید. زمانی که شما ثبت نام شما می توانید آن را اتمام قبل از پرداخت هر گونه پول دفترچه اول نیز رایگان است.

بهترین چیز در مورد Audible قیمت ثابت است. شما فقط 14.95 $ برای هر کتاب پرداخت. در حالی که شما گاهی اوقات کتاب های دیگر ارزان تر در خدمات می توانید، audiobooks تمایل به بسیار گران و اغلب خرده فروشی برای حدود 30 دلار. حتی زمانی که دیگر بازار امن تخفیف از قیمت خرده فروشی، آنها تمایل به هزینه $14.95 — جالب، یکسان به قيمت اعتبار قابل شنیدن.

Audible گزینه های دیگر

نه تنها بازی در شهر، فقط محبوب ترین است. ITunes و بازی گوگل بزرگ مجموعه های زیادی در دسترس است.

آیتونز بهترین گزینه اگر شما استفاده از iOS و آندروید استفاده از Google Play است بهترین گزینه باشد اگر شما به دنبال ساده ترین راه برای خرید فقط کتاب صوتی تک،. شما در حال حاضر حساب و برنامه را به گوشی های هوشمند خود ساخته شده است.

مرتبط: نحوه چک کردن کتابخانه کتاب در روشن شدن رایگان

نیز فرصت خوب کتابخانه محلی خود را داشته باشد audiobooks و همچنین کتابهای موجود برای شما برای بررسی وجود دارد برای شما. انتخاب خواهد شد به خوبی به عنوان هر یک از فروشگاه های آنلاین و شما ممکن است منتظر به عنوان شما دنبال آن هستید موجود شود اما آزاد است.

چگونه به گوش دادن به Audiobooks

ساده ترین راه برای گوش دادن به audiobooks با استفاده از نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند خود یا قرص. هر کتاب شما از Audible خرید در app قابل شنیدن در iOS و اندروید در دسترس می شوند. کتاب شما خرید از طریق iTunes به لیست دو در دسترس هستند از طریق حدود iBooks کتاب از فروشگاه بازی گوگل در نرم افزار گوگل کتاب های بازی در اندروید و iOS در دسترس هستند. فقط در یک جفت هدفون را فشار دهید بازی و لذت ببرید.

بازی بیش از بلندگو های هوشمند نیز امکان پذیر است. شما می توانید به کتاب های قابل شنیدن با استفاده از آمازون اکو و یا بلندگوهای Sonos گوش، و شما می توانید دو بازی گوگل audiobooks در دستگاه گوگل صفحه اصلی لیست. جای خود را به طور خودکار بین گوشی های هوشمند خود و بلندگو های هوشمند خود را همگام سازی کنید.

مرتبط با: چگونه به گوش دادن در صورتی که شما چیزی به Audiobooks در اکو آمازون

تمام خدمات نیز به شما اجازه دانلود فایل های mp3 بنابراین شما می توانید بازی audiobooks خود هر نقطه و یا حتی روی Cd کپی کنند. اگر شما آی پاد قدیمی دروغ جایی در اطراف، شما می توانید آن را به پخش اختصاصی کتاب صوتی تبدیل.

راهنمایی برای گرفتن بیشتر از Audible و Audiobooks Audiobooks

را کمی از عادت. می توان آن را عجیب و غریب کسی به شما خواندن به جای گوش دادن به موسیقی و یا نشان می دهد بحث در رادیو داشتن. اینجا چند نکته برای دریافت بیشتر از آن است:

راوی می سازد و یا کتاب صوتی را می شکند. حتی کتاب های مورد علاقه خود را به نظر می رسد افتضاح است اگر آن را توسط خوانده می شود کسی که صدای است نمی تواند ایستاده خواهد شد. گوش دادن به نمونه ها و اتمام بررسی در هر فروشگاه قبل از خرید، تنها در صورتی که راوی گوتفرید گیلبرت در هلیوم می رسد.

اگر شما فقط با audiobooks از شروع، گوش دادن به برخی از اطلاعات اصلی را امتحان کنید. به این ترتیب، شما می دانید شما گرفتن تجربه معتبر به جای گرفتن برخی از تولید کننده در ساختمان اداری.

دو نوع audiobooks وجود دارد: محدود و unabridged. محدود audiobooks شايع تر بودند هنگامی که نوار و سی دی مورد استفاده قرار گرفت، اما آنها هنوز هم وجود دارد. اگر شما می خواهید متن کامل نوشته شده است، مطمئن شوید که شما را با نسخه unabridged رفتن را.

Audible سیاست بازگشت بزرگ است. اگر کتاب را دوست ندارم شما آن را در هر مرحله ظرف یک سال از خرید آن بازگشت می تواند. برای استفاده از آن اگر شما کتاب لذت نیست یا اگر راوی شما حد annoys نترس.

به دلیل قوانین اپل آمازون به راحتی audiobooks از طریق نرم افزار قابل شنیدن در دستگاه های iOS فروش نمی باشد. Audiobooks خرید از آی فون خود را, شما نیاز به استفاده از سافاری. همان درست است برای بازی گوگل کتاب است.

اگر راوی یه شما به استفاده از گزینه “سرعت بالا” نترس. در اغلب به audiobooks گوش آن 1.25 x یا x 1.5 سرعت. من حتی تا 2 x رفته برای برخی از رجال الحدیث خاص بسیار کند.


من به معنای واقعی کلمه به هزاران ساعت audiobooks گوش کرده اند. من به طور متوسط حدود سه ساعت در روز بیش از دهه گذشته گوش کرده اید. مطمئن نیستم که چگونه من در حالی که تمیز کردن بدون آنها سالم می ماند. اتمام Audible شما نا امید خواهد.