پرتاب برخی از اشکال با گوگل کیسه مطابق با فن آوری های جدید

 گوگل Google حرکت آینه

  • ماشین یادگیری آزمایش است که شمار کاربران به یک عکس مشابه را ایجاد کرده است.
  • محل 17 قسمتهای بدن را می شناسد و با استفاده از این اطلاعات برای پیدا کردن یک بازی از بیش از 80.000 عکس.
  • شما می توانید test رتبهٔ آزمایش در وب سایت خود.

گوگل یک ماشین جدید یادگیری آزمایش که کیف شما را در زمان واقعی به تصویر فرد ساخت کیسه همان را می توانیم منتشر کرده است. اعلام در وبلاگ گوگل ، آزمایش آینه حرکت نامیده می شود و کار می کند با استفاده از فقط یک مرورگر وب و وب کم. شما به اتمام ویدیو آزمایش اقدام زیر می تواند.

گوگل آزمایش با استفاده از PoseNet دستگاه مدل است که شمار با شناسایی مکان نسبی 17 و مکانیزم تشخیص یادگیری ساخت. آزمایش ورودی از وب کم خود را به یک پایگاه داده بیش از 80.000 تصاویر برای پیدا کردن تصویر است که بهترین کیسه را منطبق بر خوردها. گوگل تأکید می کند که همه جور اتفاق می افتد در مرورگر شما و هیچ یک از تصاویر خود را دیر به سرور است.

به رتبهٔ آزمايش test, شما فقط نیاز به سر به وب سایت آینه حرکت می کند. هنگامی که اجازه دسترسی صفحه وب به وب کم خود را شما می توانید سعی کنید از شمار مختلف و سازمان دیده بان به عنوان این برنامه چه جور دو عکس در بانک اطلاعاتی خود را بکنید. اگر دوست دارید آنچه می بینید، شما می توانید ایجاد قاب های دانلود و به اشتراک گذاری بازی. مقاله مرتبط

گوگل امیدوار است آزمايش یادگیری ماشینی قابل دسترس بیشتر برای coders و سازندگان را در آینده کمک کند. در پست در متوسط ، سازندگان PoseNet نشان می دهد که برآورد کیسه می تواند در زمینه های واقعیت افزوده انیمیشن و تناسب اندام استفاده می شود.

گوگل در تاريخ انتشار آزمایش های دمدمی. شما آنهایی که استفاده از واقعیت هوش مصنوعی صوتی و بیشتر را در وب سایت گوگل آزمایش تکمیل چک کردن می تواند. اگر نمی دانید از کجا شروع MixLab این است که به خوبی ارزش تلاش کردن.

تا بعد: یادگیری ماشینی در حال حاضر بخشی از زندگی شما، شما فقط نمی دانم آن هنوز