تلفن ضروری احتمالا، فقط شاید تلفن ضروری پرسش اندیشه

  • در آن دو ماه آخرین ق آما ممکن است، ضروری در چه PH 1 س آندروید
  • شرکت کنید مبهم باقی مانده نیز در اینکه آیا آن را مبهم باقی مانده بازگرداندن تنظیمات شکاف برای آندروید ص

اگر ضروری بود دچار مشکل، این شرکت به وضوح نه یادداشت کنید. ضروری همچنان به فشار کردن به روز رسانی 1 PH و تازگی آن آما ماهانه ق با جایی که شرکت ما هدیه برگزار زیرچشمی نگاه کردن در چه در فروشگاه برای آینده است.

حتی اگر PH 1 بتا آندروید P پشتیبانی می کند، کسی که خواسته اگر تلفن سرانجام پاسخ پرسش: اندیشه ضروری می شد قابل پیشبینی مبهم از گوگل آندروید نسخه بعدی اعلام کرده است. پاسخ درب اما باز برای نوعی از تایید، برگ. “پرسش مانند برنامه است برای P ما قصد انجام آن

برنامه فرض کنید. […] ما ساخته شده تعهد خود را به کاربران خود که ساخته شده تعهد خود را به محصولات ما و ما قصد داریم به آن، “ضروری گفت.

اگر PH 1 پرسش اندیشه آن یکی را انتخاب کنید چند گوشی آندروید به سه عمده سیستم عامل به روز رسانی در طول عمر آن خواهد بود. تولید کنندگان گوشی های هوشمند آندروید تمایل به چوب دو دو سیستم عامل به روز رسانی عمده، هر چند پیکسل 2 و پیکسل 2 خیلی بزرگ سه به روز رسانی سیستم عامل عمده دریافت کنید.

همانطور که برای آندروید P ضروری گفت آن تنظیمات شکاف در بتا ممکن است باشد. “اگر آن منطقی برای قرار دادن تنظیمات گزینه بازگشت در شرکت نیز دسترسی به” هنگامی که آخرین نسخه آندروید P زنده رود، هر چند آن ساخته شده ضمانت.

ضروری برای گفتن زمانی که آن را به PH 1 دوربین، با این حال آمد بود. شرکت تایید کرد که آن را بدون ویژگی های برنامه ریزی شده برای آزادی فوری است. به این ترتیب، ویژگی های چشم انداز مانند حالت دستی عکس حوزه و الکترونیکی تصویر تثبیت کننده (EIS) بهبود backseat به رفع اشکال و بهبود عملکرد را.

در جای دیگر, گفت ضروری است آگاه از مسائل اخیر بلوتوث PH 1 و امید به پیدا کردن راه حل مدتی “در آینده نزدیک است.” در نهایت، این شرکت گفت: ماژول HD آداپتور صوتی خود را به نزدیک منتشر شده است.

شما می تواند چک کردن کامل ق آما اینجا.