اپل احتمالا ثابت مک بوک نرم افزار صفحه کلید مشکل، اما می تواند ‘ تی بگویید شما که بررسی گیک

در هفته گذشته، اپل اعلام کرد جدید MacBook Pro با صفحه کلید “ساکت تر”. چرخش، صفحه کلید آن همچنین آن گرد و غبار مشکل حل ممکن است. نه که اپل می تواند که اعتراف.

بعد از اپل مکبوک پرو جدید با مشخصات بهتر و همیشه گوش دادن قابلیت های سیری را اعلام می کرد، می گفتيم وقت خوب اگر شما علاقه مند شد اما هنوز هم وجود دارد یک قطع تا خرید: صفحه کلید واقع هیچ بهتر است? جوانب مکبوک مدل قدیمی تر بود عیب بسیار کوچک حتی جایی که دانه های خاک و گرد و غبار rem آرکا سرب کلیدهای تخت گیر تبدیل می شود. در لپ تاپ که تعمیرات سخت است این هزینه چیزی برای رفع شد، با توجه به حرکت تند و سریع که در کیبورد مشکل روزمره است.

طبق مستندات به دست آمده توسط موبایل غشای سیلیکون که صفحه کلید جدید ویژگی های زیر کلاه کلید طراحی شده است برای “باقی مانده از مکانیزم پروانه ورود جلوگیری کند.” این به نظر می رسد برای نشان می دهد که این غشاء حاضر نبود — که در نسخه های قبلی از صفحه کلید MacBook Pro — مشکل گرد و غبار صفحه کلید “ساکت تر” به عنوان اپل است آگهی را به معنای.

اگر اپل مشکل عمده ثابت، پس چرا آنها آن از پشت بام فریاد نیست? دلیل بزرگ می تواند که اپل در در حال حاضر متهم در دادخواست اقدام کلاس بر روی صفحه کلید های قدیمی است. عمومی, اپل تنها اذعان کرد که “تعداد کمی از کاربران” مسائل با صفحه کلید خود را، و ارائه برنامه چهار ساله ضمانت تعمیر لپ تاپ های آسیب دیده. شرکت نیست، با این حال، که نقص طراحی در هر صفحه کلید وجود دارد اذعان کرد. اعلام کرد که آنها را “ثابت” مشکل است که ادعا می کند شرکت از نظر قانونی وجود ندارد می تواند ویرانگر باشد به آن مورد.

با این حال، شواهد وجود دارد. اگر شما در بازار برای جدید مک بوک پرو و شما صفحه کلید شما احتمالا نگران حال دان ‘ باید به نگرانی در مورد آن. اپل نمی خواهد حق آمد و می گویند که مشکل گرد و غبار ثابت است اما آنها سعی کردند از teardowns و درز اسناد مطمئن میرسد.

منبع: موبایل