گوگل ممکن است مجبور به پرداخت اروپا رکورد 5 تریلیون دلار بیش از شیوه های اندیشه بهترین منبع باز نرم افزار گوگل کروم

 برای آندروید بروز رسانی

18 ژوئیه تا سال 2018 (7:45 صبح به وقت شرق): اتحادیه اروپا (EU) است رسما دست گوگل مجازات 4.34 میلیارد یورو برای اجرای آنتی تراست نقض. اتحادیه اروپا آمار گوگل با شکستن رکورد جهانی زیبا پس از بررسی شیوه های خود را با توجه به برنامه و بسته بندی خدمات بر روی پلت فرم آندروید.

کمیسیون اتحادیه اروپا رقابت مارگریت Vestager اواخر زیر صدای جیر جیر در مورد این موضوع:

گوگل گزارش داده شده 90 روز اصلاح حامل و قراردادهای OEM به پیروی از قوانین اتحادیه اروپا، که می تواند به معنای آن سازندگان گوشی های هوشمند است که با استفاده از گوگل بزرگ بازی دیگر عبارتند از محصولات گوگل (مانند کروم) پیش فرض بر روی گوشی های خود را نیاز.

ما به گوگل در این موضوع دست ام و این پست به روز رسانی ما باید پاسخ را دریافت کنید.

پوشش قبلی ژوئیه 18، 2018 (06:16 صبح به وقت شرق): اتحادیه اروپا (EU) خوب خواهد شد گوگل حدود 4.3 میلیارد یورو (~ 5 تریلیون دلار) در مجازات های آنتی تراست بعد از امروز با توجه به گزارش از بلومبرگ .

با استناد به “فرد آشنا با تصمیم اتحادیه اروپا” بلومبرگ گفت: کمیسیون اروپا رقابت مارگریت Vestager Sundar Pichai مدیر عامل گوگل از تصمیم در تماس روز گذشته مطلع.

وحی زیر بررسی اتحادیه اروپا به گوگل آندروید مورد نیاز صدور مجوز ها و قراردادهای خود را با حامل. به بررسی مقررات قرارداد مورد قبل از نصب نرم افزار گوگل و خدمات در تلفن های غیر Google و همچنین گفته incentivizing استفاده انحصاری محصولات خود گفته است (اطلاعات بیشتر در مورد که در ما پوشش قبلی). مقاله مرتبط

این رقم 4.3 میلیارد یورو در تنظیم یک رکورد جدید برای زیبا آنتی تراست بودن مجازات بالاترین از 2.4 میلیارد یورو (~ 2.7 میلیارد دلار) کمیسیون اروپا جریمه گوگل سال گذشته. گوگل برای آن اختصاصی گوگل خرید مقایسه ابزار دادن مزیت غیرمنصفانه نسبت به رقابت در رتبه بندی موتور جستجو آن جریمه شد.

اگر 5 تریلیون دلار پول برای هر کسی زیادی گوگل بدون شک سرعت از جریمه بازیابی خواهد بود. گوگل حدود 30 میلیارد دلار درآمد در هر سه ماهه در حال حاضر و آن شرکت مادر، حروف الفبا، بیش از بیش از 100 تریلیون سال گذشته تبدیل می کند.

چه می توانست اثر بارگذاری بیشتر در گوگل کسب و کار اگر قوانین اتحادیه اروپا که سازندگان گوشی های هوشمند دیگر نیاز به نصب محصولات Google در گوشی خود را به منظور دسترسی به نرم افزار فروشگاه بازی گوگل از پیش است.

خوب قرار است در ظهر امروز اعلام می شود. به گوش باشید.