چگونه به فعال کردن (یا غیر فعال کردن) به روز رسانی خودکار در آی فون خود را یا iOS اپل iPad

12 سیستم عامل به روز رسانی خودکار سیستم عامل را به آی فون و آی پد بیاورد. فروشگاه برنامه به طور خودکار برنامه های نصب شده خود را بیش از حد بروز می تواند. در اینجا این است که چگونه به این به روز رسانی را فعال یا غیر فعال کردن آنها را اگر نه دستی بهنگام می.

به عنوان مثال، شما ممکن است بخواهید به غیر فعال کردن خودکار به روز رسانی سیستم عامل و برنامه ها برای صرفه جویی در داده ها.

به روز رسانی سیستم عامل

دو ضامن خودکار سیستم عامل به روز رسانی یا خاموش، سر به تنظیمات > عمومی > روز رسانی نرم افزار.

شما چه به روز رسانی خودکار روشن یا خاموش در اینجا خواهید دید. اگر این گزینه را نمی بینید، شما پناهگاه ‘ تی نصب iOS 12 رتبه دهی نشده است.

دو تبدیل به روز رسانی خاموش، یا “به روز رسانی خودکار” را ضربه بزنید و تنظیم اسلایدر “در” و یا “خاموش”.

بلافاصله در صورت وجود به روز رسانی نصب خواهد شد. آنها در شب تا آنها شما را قطع نخواهد کرد در حالی که شما استفاده از آی فون یا آی پد خود را هنگامی که به پریز برق متصل هستید، نصب کنید.

حتی اگر خودکار به روز رسانی سیستم عامل غیر فعال شده اند، شما هنوز هم می توانید به تنظیمات سر > عمومی > بروز رسانی نرم افزار برای نصب هر گونه به روز رسانی موجود.

نرم افزار به روز رسانی

دو ضامن خودکار برنامه به روز رسانی روشن یا خاموش، سر به تنظیمات iTunes App فروشگاه > &. ضامن گزینه “به روز رسانی” را زیر خودکار دریافت به “در” و یا “کردن.”

بلافاصله در صورت وجود به به روز رسانی نرم افزار نصب نخواهد شد. هنگامی که آن را به برق وصل و استفاده نمی آی فون یا آی پد نسخه های به روز نصب خواهد شد–به عنوان مثال، هنگامی که شما در حال شارژ آن در شب.

حتی اگر به روز رسانی خودکار برنامه غیر فعال هستند، شما می توانید برنامه های فروشگاه App را باز کنید، “به روز رسانی” را در نوار در پایین صفحه نمایش خود را ضربه بزنید و هر به روز رسانی نرم افزار موجود را از اینجا نصب کنید.