سامسونگ کهکشان زبانه S4 جانور قرص می رسد اما که آن را خریداری کنید؟

  • مشخصات شایعه از آینده سامسونگ کهکشان زبانه S4 به بیرون درز.
  • قرص این گزارش فاقد اثر انگشت خوان, اگر چه آن ممکن است ویژگی های اسکنر عنبیه به عنوان جایگزین.
  • S4 زبانه کهکشان همچنین گزارش ویژگی های گل میمون 835 دگزامتازون پشتیبانی و غیره.

اگرچه بازار اندیشه قرص چه یکی سالم تماس نیست، سامسونگ به نظر می رسد به انتشار آن قرص کهکشان S4 در شاخص آینده نزدیک مدتی. ما می دانیم آنچه که ممکن است مانند S4 زبانه کهکشان نگاه اما گزارش اخیر ممکن است نشان داد آنچه باعث قرص گل سرسبد.

با توجه به SamMobile ، S4 زبانه کهکشان ویژگی های 10.5 اینچ صفحه نمایش AMOLED فوق العاده با 16:10 نسبت جنبه و 2.560 x وضوح 1.600. S3 کهکشان زبانه صفحه نمایش پشتیبانی HDR، اگر ما می دانیم اگر همان صفحه نمایش S4 زبانه کهکشان می توان گفت.

در جای دیگر، S4 زبانه کهکشان گزارش ویژگی های دوربین عقب 13MP, 8مگاپیکسل دوربین, selfie گل میمون 835, 4 GB RAM, 64 GB ذخیره سازی, 7, 300mAh باتری و پورت USB نوع C و بلوتوث 5.0. قرص همچنین گزارش کشتی های با اندیشه Oreo 8.1 و AKG تنظیم صدا، پس در اینجا امیدوار است که سخنرانان چهار کهکشان S3 برگه بازگشت را.

S4 زبانه کهکشان گزارش سامسونگ دگزامتازون است که اجازه می دهد مردم را به رایانه لوحی اتصال به مانیتور با استفاده از بارانداز و ارائه تجربه مانند کامپیوتر پشتیبانی می کند. همچنین حضور اسکنر عنبیه است که بر اساس گزارش خواننده اثر انگشت جایگزین قابل توجه است.

در نهایت، قرص ممکن است دوباره طراحی ها زیبا که ممکن است یا ممکن است همان فن آوری گفته در 9 توجه داشته باشید کهکشان S بسیار در بر داشت استفاده نمی باشد.

به طور کلی، S4 زبانه کهکشان به نظر می رسد به قطعه قابل توجه از کیت. 835 گل میمون جدیدترین سیلیکون موجود نیست و 4 GB حافظه RAM با سامسونگ نرم افزار را ما کمی مکث اما رایانه لوحی را به نگه داشتن خود را در بخش مشخصات به نظر می رسد.

آیا خرید قرص اندیشه منطقی سوال، و سپس، می شود. شما به ما گفت که بازار قرص اندیشه در حمایت از زندگی است و ظهور سیستم عامل کروم قرص نهایت قرص اندیشه کار برکنار کنند.

بازار آندروید قرص هنوز مرده، با این حال نیست و من هیجان زده مورد S4 زبانه کهکشان به باقی می ماند. آندروید نرم افزار در سیستم عامل Chrome همه جا از نظر قابلیت استفاده باقی می ماند و به سختی هر قرص سیستم عامل کروم به صحبت می کنند وجود دارد در حال حاضر.