بهترین دسکتاپ عکس پرینتر برای هر بودجه بررسی گیک

عکس های فوق العاده قابل حمل پرینتر هنگامی که راحتی و سرعت است کلیدی برای چاپ عکس های خود را، اما چگونه در مورد اگر شما می خواهید بهتر کیفیت تصویر بزرگ برای هستند؟ ما نگاهی به بهترین دسکتاپ عکس پرینتر را گرفته ام.

در گذشته، ما چک کردن فوق العاده گزینه های قابل حمل در خارج وجود دارد. هنگامی که شما و در مورد به طور معمول سبک وزن، متکی به باتری و سریع اگر نه کاملا خیره کننده به دنبال آنها هدف بزرگ خدمت می کنند.

این زمان دور, ما در حال چک کردن دسکتاپ عکس پرینتر. شما نمی خواهید در این دور از فضای اداری شما حرکت می کند، اما آنها ایده آل برای زمانی که می خواهید سطح نزدیک فروشگاه عکس با کیفیت در خانه — فقط به پرداخت برای لذت آماده شود. در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

بهترین انتخاب حق بیمه: کانن Pixma Pro-100 ($ 343)

در آن 43 پوند وزن، کانن Pixma تخصصی 100 انتخابی سنگین وزن در بیشتر راه بیش از یک است. این ارائه می دهد تا عکس های خود را منعکس کننده رنگ های شگرف و شیب جهان با 3 اختصاص داده شده سیاه و سفید جوهر سیاه و سفید تصاویر 8 رنگ جوهر مبتنی بر.

مطلوب تصویر سیستم جنس است که وعده به تولید مثل رنگ دقیق، با رزولوشن 4800 × 2400 dpi است. چاپگر را نیز با استفاده از چاپ عکس های 13″ x 19″ پس از آن برای تمام رفتار های خوب.

نرم افزار دانا، امکان چاپ مستقیم از دوربین های دیجیتال سازگار دوربین فیلمبرداری و یا گوشی های هوشمند، با AirPrint ساخت آن را به انجام این کار اگر شما استفاده از یک دستگاه اپل است. به طور طبیعی، شما به طور مستقیم از مجموعه عکس خود انتخاب بر روی دسکتاپ، بیش از حد می تواند چاپ. گران است اما آن می توانید تقریبا هر چیزی شما را در آن پرتاب را انجام خواهم داد و این کار را با اعتماد بنفس انجام.

بهترین گزینه های سبک وزن: اپسون PictureMate بعد از ظهر-400 ($ 196)

حتی اگر آنها در حال برنامه ریزی در آن اغلب حرکت اطراف هر کس می خواهد چاپگر سنگین و بزرگ در خانه خود. به علاوه، چه کسی می خواهد یک چاپگر گرفتن تن از اتاق? اپسون بعد از ظهر PictureMate 400 انتخاب ایده آل برای کسانی که می خواهند یک چاپگر عکس قدرتمند اما در اندازه بسیار سبک وزن است. آن فقط 6 پاند وزن دارد اما این بسته پانچ جایی که آن را می شمارد.

چاپگر آسان به تولید 4 x 6″ عکس های بی مرز با زمان چاپ تنها 36 ثانیه. 2.7 اینچ صفحه نمایش رنگی باعث آسان برای پیش نمایش عکس های شما و یا شما می توانید به طور مستقیم از قرص و یا گوشی های هوشمند خود را چاپ. استفاده از کاغذ و جوهر مناسب و وعده اپسون که عکس لکه، خراش، آب و کم رنگ شدن و مقاوم در برابر, و تا 200 سال گذشته با خیال راحت.

چنین دوام تقویت می کند چقدر راحت این چاپگر است. اگر در بسیاری از تصاویر سریع چاپ در حال برنامه ریزی و رد پای کوچک را در دفتر خود می خواهید این چاپگر ایده آل برای شما است.

بهترین انتخاب بودجه: پرینتر حسادت 5055 ($ 55)

اگر شما بودجه، شما را به دست را در کیفیت عکس خوبی ندارید. HP حسادت 5055 اکثر عکس چاپ نیازهای قیمت نسبتا پایین انجام خواهد شد. این اساسا یک چاپگر معمولی فانتزی اما آن اندازه تا 8 x 10″ که باید کافی برای اکثر مردم را پشتیبانی می کند. پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi و همچنین گزینه ای برای چاپ از طریق حساب های رسانه های اجتماعی یا iCloud گوگل درایو و دراپ باکس حساب وجود دارد.

2.2. صفحه لمسی مونو کمک می کند تا ببینید چه می گذرد، با چاپ دو طرفه اتوماتیک برای منظم چاپ outs. همچنین پشتیبانی آمازون الکسا (که به عنوان شما تصور کنید می آید به چاپ عکس، کمی در ابزار محدود) وجود دارد.

عکس های با کیفیت با هم در ارتباط با گزینه های گران تر در اینجا نیست، اما قطعا بهتر است از با استفاده از پرینتر رومیزی اداری منظم برای تولید snaps مورد علاقه خود را.

بهترین برای عکس گسترده: اپسون بیان عکس HD (300 دلار)

گاهی, شما ممکن است بخواهید به نسخه قابل چاپ کردن یک تصویر است که هر دو در اندازه و رنگ شدت میآید. اپسون بیان عکس HD می سازد ساده برای چاپ تصاویر در اندازه به 13″ x 19″. اگر شما مشتاق عکاسی چشم انداز زیبا، این پرینتر برای شما است.

آن است که توسط فردی 6 رنگ جوهر Claria HD عکس است که اساسا معنی وسعت رنگ فوق العاده و همچنین پیشرفته چاپ سیاه و سفید بیش از حد تولید می شود. با چشم مشتاق در ساخت پروژه های حرفه ای ساده 50 ورق سینی عقب طراحی شده برای رسانه های تخصص وجود دارد از جمله cardstock، و گزینه های برای انواع مختلف کاغذ پس از اتمام است.

پس از آن هنوز هم در روی میز کار خود را متناسب با وجود اینکه پرینتر A3 دلپذیری آن کوچکتر از بیشتر است. برای راحتی اضافه شده, دوباره پر کردن فاصله آمازون بنابراین شما به راحتی جوهر جدید که دوباره می توانید سفارش و لزوم وجود دارد. 2.4 است. صفحه نمایش لمسی بیش از حد. همه دور بسته مناسب است.

بهترین راه حل برای یک بسته کامل: کانن Selphy CP1300 (160 دلار)

می خواهند یک بسته کامل برای شما در مسیر شما به چاپ عکس آغاز شده است؟ کانن Selphy CP1300 بسته برای شما است، و آن چند حقه تا آستین خود.

بسته همراه با کانن رنگ جوهر کاغذ تنظیم که تولید تا 108 4. x 6″ چاپ, و همچنین یک پارچه تمیز کردن. کجا آن می ایستد کمی بیشتر در سرعت که در آن پرینتر می توانید تصاویر خود را کامل است. که به لطف آن فن آوری رنگ زیر است که فراهم می کند تصاویر فورا خشک که قول به گذشته تا 100 سال است.

در جای دیگر, دسته معمول از ویژگی های مفید وجود دارد. شما می توانید نسخه قابل چاپ از حافظه کارت و یا مموری استیک USB از طریق Wi-Fi یا AirPrint و 3.2. صفحه نمایش ال سی دی به شما به طور مداوم مطلع نگه می دارد. اندازه های مختلف چاپ از برچسب دو 4 x 6″ برای اینجا خیلی catered. برقراري فقط سریع ضربه محکم و ناگهانی شات سایز عکس ها بدون سر و صدا در تمام، آن را بسیار دشوار است به ضرب و شتم SELPHY سیستم بدون جوهر و سهولت استفاده است.