بهبود صدا پشتیبانی خودکار اندیشه و آمدن بیشتر به نماد موسیقی یوتیوب YouTube موسیقی

  • گوگل اضافه کردن ویژگی های جدید به موسیقی YouTube است که راه اندازی آن مفقود شدند.
  • برخی از این امکانات عبارتند از توانایی تغییر کیفیت صدای پخش خودکار آندروید پشتیبانی و خیلی بیشتر.
  • پس از اجرا، این ویژگی های موسیقی YouTube رقابتی تر پلت فرم موسیقی را باید.

وقتی گوگل rebranded قرمز یوتیوب YouTube دو حق بیمه، آن نیز اعلام می کرد که موسیقی YouTube یک روز شرکت جریان پلت فرم اصلی موسیقی تبدیل. اما برای کاربران که موسیقی بازی گوگل و سرویس های دیگر استفاده می شود قبلا YouTube موسیقی به دست برخی از ویژگی های کلیدی به نظر می رسید.

اعلام در موسیقی YouTube پشتیبانی انجمن (از طریق اندیشه مرکزی)، پلت فرم به زودی کاربران کنترل بیشتری روی موسیقی را ارائه و به پخش آهنگ های مورد علاقه خود را در قطعات سخت افزار آنها اجازه رفتن. این بدان معنی است که توانایی برای تنظیم کیفیت صدای موسیقی جریان و دانلود و پشتیبانی از آندروید خودکار و Sonos.

در زیر لیست تمام به روز رسانی های آینده است: مقاله مرتبط

علاوه بر این، کار به عنوان وعده داده شده در ماه مه، گوگل به ترکیب برخی از بهترین جنبه های پخش موسیقی را به YouTube موسیقی است. در حال حاضر، گوگل است تصریح کرد که این کار در اجازه دادن به کاربران در حرکت خود شخصی/آپلود موسیقی پخش موسیقی-موسیقی YouTube. غول جستجو این آماده برای مصرف کنندگان خواهد شد، اما آنها فعالانه در حال کار است دولت نیست.

پس از این ویژگی های جدید را راه خود را به YouTube موسیقی، باید آن را سرویس احساس کمی بیشتر شبیه به دیگر گزینه های محبوب در بازار را. و برای کاربران تغییر از پخش موسیقی، این تغییرات آنها را احساس بیشتر در خانه باید.