Google گوگل در حال حاضر (از) داخل دستیار

که آیکون های کوچک در گوگل دستیار مانند خیلی نگاه ممکن است، اما آن نوید بازگشت به فرم را برای Google آوردن است. هنگامی که شما این دکمه جدید شیر، در حال حاضر، شما از چیزی شبیه به گوگل اکنون بسیار مفید پیدا کنید.

گوگل اکنون به خانه برای همه مفید ترین و به موقع اطلاعات شما استفاده می شود. قبل از اینکه حتی شما می توانید پیدا کردن چه مدت رفت و آمد خود، ببینید که در آن بسته های خود را، و دیدن آنچه که در تقویم خود, همه آن بپرسید. Google اطلاعات شخصی شما، ممکن است به عنوان خوبی را استفاده از آن، حق دارد؟

خوب، این شرکت به نظر می رسید به مخالفت با خود را برای مدتی. قابلیت تبدیل به تمرکز بیشتر در مورد فید اخبار و سرانجام برگه اطلاعات شخصی در یک نگاه به سمت پنهان تنها اگر شما با استفاده از پرتاب سهام گوگل در سهام تلفن های آندروید در صفحه گوگل فید رانده شد (چیزی که بیشتر کاربران آندروید نیست). در حال حاضر، آن گشت.

اگر شما دستیار گوگل بر روی گوشی خود را امروز راه اندازی، آیکون مانند بالا می بینید. شکست آن و شما را به اشتراک اطلاعات خود را اولویت بندی توسط چه حال حاضر یا در آینده ممکن است لازم باشد وارد خواهید شد.

در حالی که کمی متفاوت از چگونه نگاه گوگل در حال حاضر بازگشت در روز به نظر می رسد، تا آن مقدار زیادی از اطلاعات. این وقایع فوری در آینده آینده خود را نشان می دهد — از جمله کشیده از تأیید ایمیل و همچنین تقویم، — یادآوری هر شما بسته شما ممکن است انتظار و بیشتر. در حالی که نه کاملا به عنوان آشکار است آن است که اگر شما در حال حاضر گوگل گم شده است، وجود دارد، این بازگشت خوش آمدید باید.

نرم افزار دستیار Google شما روز خود را راه رفتن | TechCrunch