انتقام می شود تیزر تریلر از تصویر closeup Ironhide

 A Vez ' نان از پادشاهی راش: انتقام. یوتیوب

  • Ironhide وبلاگ پست و تیزر تریلر بازی پادشاهی راش بعدی منتشر شده.
  • چهارم در سری پادشاهی راش: انتقام خواهد شد بازی از دیدگاه Vez ‘نان سری’ آنتاگونیست.
  • هیچ تاریخ انتشار اعلام شد اما یک لیست ایمیل شما می توانید به اشتراک وجود دارد.

بازی استودیو Ironhide امروز منتشر شده وبلاگ پست و تصویری تیزر، طرفداران خود نگاه اول در آینده دادن قسط چهارم در عجله سری-پادشاهی پادشاهی راش: انتقام.

سری فانتزی برج دفاع بازی-از جمله اصلی پادشاهی راش, راش پادشاهی: مرز و پادشاهی راش: ریشه هستند برخی از عناوین بالاترین امتیاز را در گوگل بزرگ بازی. نصب جدید در این سری از پادشاهی راش راه اندازی نشده است: ریشه های انجمن مهاجرت در سال 2014.

نیازی به گفتن نیست، طرفداران در دهان به بازی جدید فوم به احتمال زیاد. اتمام تیزر تریلر برای آینده عجله پادشاهی: انتقام:

تریلر اطلاعات بسیار سخت در مورد بازی در اختیار ما نیست، اما آن را شایعه است که قسط جدید در سری آنتاگونیست Vez تمرکز می کنند تا “نان. در پست های وبلاگ Ironhide امروز، استودیو بازی که “شما به رهبری نیروهای نظامی و یاری Vez متعال”نان”در حالی که او آنجا را فتح دشمنان خود کنید. می گوید

ایده ساخت بازی به جای قهرمان نه مفهوم-بازی جدید به قدمت از سال 1993 در پارک ژوراسیک (که در آن شما دزد هستند) یا 1998 را سوپر ماریو زمین 3 (Wario که در آن) است که در آن شما بازی به عنوان دشمن فقط دو نمونه دارد. اما هر زمان که شما به نوبه خود حق رای دادن در سر خود را به بازی تبه کار را به جای قهرمان همیشه سرگرم کننده.

Ironhide نمی دادن هر گونه اطلاعات در مورد زمانی که ما می توانید انتظار دو در واقع بازی پادشاهی راش: انتقام. با این حال، می توانید ایمیل خود را در اینجا برای مطلع شدن از اخبار آینده درباره بازی و احتمالا حتی دریافت برخی از بتا بازی وارد کنید.

در ضمن چک کردن بازی اصلی پادشاهی راش با کلیک روی دکمه زیر.