چگونه به ایجاد یک وب

گاهی اوقات شما فقط نیاز به یک گراف مناسب و معقول به دنبال نمودار اما نمی خواهم در یک برنامه صفحه گسترده پیچیده گرفتار. اینجا برخی از وب سایت رایگان است که شما ایجاد نمودار بدون توجه به سطح تجربه خود اجازه دهید.

بچه NCES منطقه: بزرگ آموزش می توان نمودار

مرکز ملی آمار آموزش و پرورش (NCES) و ایجاد بزرگ ابزار نمودار برای مبتدیان در نظر گرفته شده شروع ساخت نمودار و نمودار است. و بله، آن را بخشی خود را “بچه محل” است، اما اجازه ندهید که شما را منصرف کردن. مفید برای مبتدیان در تمام سنین است و بسیار زیبا برای شلاق تا نمودار سریع است. کاملا رایگان است — و حساب کاربر مورد نیاز است.

همه شما باید انجام دهید این است که طراحی را انتخاب کنید و تنظیم گزینه های چند مورد سبک طراحی.

نمودار خود را از داده ها — عنوان و برچسب و همچنین داده های نمودار واقعی را تشکیل می دهند.

برخی از اطلاعات در مورد برچسب و مجموعه ای از فونت خود را.

پیش نمایش گراف حاصل کنید که شما را به ایجاد تغییرات لازم نیست.

و سپس چاپ، دانلود، یا نمودار برای کسی ایمیل.

نه، نیستند و بسیاری از گزینه های اینجا و، بله، نمودار نگاه کمی پایه. اما این ابزار فوق العاده ساده برای استفاده از اگر شما فقط نیاز به چیزی سریع و یا می خواهید خود را نمودار ساخت مهارت های تمرین است.

OnlineChartTool: آپلود شما خود فایل های CSV

ابزار آنلاین نمودار گراف رایگان طراحی سایت دیگر که شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام است. این ویژگی در انواع نمودار های مختلف 12 و رابط کاربری ساده است که باعث می شود ویرایش سبک قالب و داده ها نسیم.

مانند ایجاد نمودار ابزار ما را در بخش قبلی تحت پوشش آن می توانید بسیاری از زنگ ها و whistles ارائه نمی دهد و نمودار آن را می سازد فوق العاده زیبا نیست. در واقع این فرایند را برای ایجاد نمودار تقریبا یکسان است: طراحی را انتخاب کنید، اضافه کردن داده ها، برچسب سفارشی، پیش نمایش خود را نمودار و سپس ذخیره یا آن را به اشتراک بگذارید.

با این حال، یک اضافی — و بسیار مفید — چیز قربانی آنلاین ابزار نمودار است اجازه شما ارسال داده ها از کاما فایل مقادیر جدا شده (.csv). اگر از قبل اطلاعات در نرم افزار است که به شما اجازه ایجاد فایل ورود CSV پس گرفتن آن داده ها به جدول خود نسیم است.

مرتبط با: فایل CSV چیست و چگونه انجام باز آن?

Charteca: تمیز رابط و تعداد زیادی از عمومی نمونه

Charteca (کاراکتر ‘-kah) چند گزینه های بیشتر برای ایجاد نمودار از ما نوشته های قبلی دو ارائه می دهد. همچنین باعث prettier نمودار با اضافه کردن برخی از سایه 3D و حتی جنبش گزینه، همراه با برخی از راه های مختلف از نمایش افسانه و برچسب. رابط کاربری آن بسیار بصری به عنوان این ابزار ساده نیست اما بیش از حد سخت به کشف کردن آنچه در جریان است اگر شما به هر گونه تجربه ساخت نمودار هم نیست.

چیز دیگری Charteca به شما می دهد دسترسی به هزاران عمومی نمونه نمودارهای ایجاد شده توسط سایر کاربران است. و شما حتی می توانید آن را برای استفاده خود را تغییر دهید. بهترین راه برای کشف آنچه در دسترس است و طرح خود را نمودار است.

شما نیاز به ورود به شروع ساخت نمودار، اما اگر شما دان ‘ تی باید برای ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت، بنابراین ورود از طریق فیس بوک، گوگل، شل، LinkedIn, Windows Live یا سرریز پشته.

رایگان افتتاح حساب به داشتن 20 نمودار در یک زمان محدود هستند بنابراین اگر شما فقط نیاز به چند نمودار — و یا اگر شما دان ‘ ŧ نیاز به نگه داشتن دسته نمودار اطراف برای به اشتراک گذاری — فقط خوب است.

Plotly: برای تجربه نمودار سازندگان

Plotly است برای کاربر پیشرفته. این ارائه می دهد بسیار طیف وسیع تری از سبک های گراف و حتی برخی از ابزارهای تجسم داده ها پیشرفته تر. از آن برای افرادی که در حال حاضر راحت در نظر گرفته شده است ایجاد نمودار وجود ندارد بسیاری از راهنمایی های موجود. آنها فرض شما در حال حاضر می دانیم آنچه شما انجام می دهند.

ترساندن این دلیل Plotly ارائه می دهد یک موتور جستجو که در آن شما قادر به مشاهده نمونه نمودارهای دیگر کاربران ایجاد کرده و حتی شما خاموش، هر چند، آنها را برای استفاده خود را تغییر ندهید.

ایجاد یک حساب کاربری رایگان به منظور صادرات کار در سایت انجام داده اید لازم است، اما آسان به استفاده از علامت در شریک زندگی مانند گوگل و یا فیس بوک. حساب رایگان اجازه می دهد تا شما ایجاد نمودار تا 25 اشتراک گذاری آنها با مردم و صادرات آنها را به عنوان تصاویر JPG و PNG.

ردیف پرداخت خود ویژگی های اضافی توانایی بخش خصوصی با تیم به اشتراک را نمودار خیلی بیشتر و صادرات به فرمت های بیشتر اضافه کردن. کسانی پرداخت ردیف واقعا برای افرادی که نیاز به ایجاد و به اشتراک گذاشتن نمودار حرفه ای در نظر گرفته شده است.


دیگر ابزار ایجاد نمودار آنلاین بزرگ ما نبود اشاره دارد؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید!