VPN برای مخفی کردن مقدار داده ها در استفاده با دستگاه من شخصی در شبکه های فای کارفرمای من خواهد داشت؟

در کار در کالج ایالتی. همه دانش آموزان و کارکنان پورتال دانشجویی استفاده کنند. با استفاده از wifi در دستگاه های شخصی ما، ما را برای ورود با اعتبارنامه پورتال ما دهید. ورود به سیستم در طول می کشد برای 24 ساعت كه نقطه ما باید دوباره وارد سیستم شوید.

در شنید من سرپرست شخص دیگری گفتن که همه ناظران شد ارسال ایمیل از آن که آنها گزارش در بالا کاربران 100 کالج های فای زد و برخی از کارکنان در لیست وجود دارد. ایمیل گفت: آنها در حالی که آنها قصد آشکار بود که در لیست نیست، آنها در حال رفتن به شروع هر ماه را در حال اجرا و سرپرستان اتصال از افرادی که بارها و بارها بر روی آن نشان می دهد.

اگر من در بالای لیست به هر حال، تعجب نیست. کار من ساده تر از در اجازه دهید آنها را (که به معنی خرابی بیشتر) باور و بنابراین من انجام بسیاری از چیزهای تصادفی بر روی تلفن من در طول روز دفتر من است دور از هر کس دیگری است.

شک دارید آن را می خواهم، اما من کنجکاو اگر VPN آوگوست، مقدار داده ها در استفاده از? از آنجا که من برای ورود به سیستم، در گرفتن آن بسیار دشوار است به ماسک مقدار واقعی داده اما idk به اندازه کافی مورد تونن که برای مطمئن خواهد بود. اگر آنها اندازه گیری زمان و یا مقدار داده اما راه او به آن دقت کنید به آن به نظر می رسد مانند آن مقدار داده بود ساخته شده مطمئن نیستم.

TL; کار دکتر شروع به ردیابی چقدر WiFi استفاده می کنیم. ماسک شبکه اختصاصی مجازی مقدار داده ها در شخصا استفاده می کنید؟

خرید فیلترشکن

4 دیدگاه برای “VPN برای مخفی کردن مقدار داده ها در استفاده با دستگاه من شخصی در شبکه های فای کارفرمای من خواهد داشت؟”

  1. Nope, but at least *what* you’re doing would be private. You could be checking email, or you could be streaming HD porn, no one would know.

  2. A VPN would not hide the amount of data usage. It will encrypt your traffic so your employer which prevents your employer from finding out what you’be been up to online.

  3. Although it sounds like you are using a lot of data and I know that stuff is expense in the uS – my solution was to run my own network in my office with a mifi – as far as my employer is aware, I do nothing but work…

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.