اوبونتو LTS 18.04 است، هم در مایکروسافت فروشگاه

ویندوز 10: آخرین نسخه اوبونتو 18.04، در حال حاضر در فروشگاه مایکروسافت دادن به شما نسخه های به روز تمام دستورات خود را مورد علاقه دست پاچه نمودن پوسته موجود است.

ما به شما نحوه نصب و استفاده از لینوکس هم زدن پوسته در ویندوز 10 نشان دادم و شما به دنبال دستورالعمل موجود برای این کار نیاز دارید.

تا به حال فقط اوبونتو 16.04 در فروشگاه مایکروسافت ارائه شد. نسخه جدید 16.04 جایگزین نیست و لیست جداگانه شما در نظریه آنها را هم (در کنار لینوکس فدورا و اگر شما واقعا می خواهید برای رفتن آجیل.) نصب می تواند معنی است

تارا راج در پست های وبلاگ رسمی مایکروسافت نوشتن اینجا است:

شما ممکن است درخواست چرا چند نرم افزار مختلف اوبونتو و آنچه ما به آن طرح وجود دارد. برنامه های اوبونتو در مغازه می بینید متعارف منتشر می شوند. ما در همکاری با آنها را برای انتشار برنامه ها و آنها را در WSL test. طبق برنامه LTS متعارف را 16.04 اوبونتو و 18.04 برای 3 سال پشتیبانی می شوند. حفظ این اشتراک در پشتیبانی در ذهن “اوبونتو” 16.04 هست و “اوبونتو 18.04” است که به نام. ما شرح فروشگاه و چنین مدت کوتاهی به روز رسانی خواهد شد.

کمی گیج کننده است که دو نسخه از اوبونتو را در فروشگاه هستند اما فشار به روز رسانی در همه مسلما شکستن می باشد. این مردم راه می توانید به نسخه های زمانی که آنها می خواهند به تصمیم می گیرید.


جاستین گلدان نویسنده کارکنان چگونه به گیک و علاقه مندان فن آوری است که در ژنراتور اورگن زندگی است. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.