این است که چگونه ایکس کهکشان تاشو طراحی می تواند کار

 مفهوم طراحی گوشی سامسونگ تاشو.

شده است وجود دارد بسیاری از پچ پچ در مورد سامسونگ آینده تاشو تلفن، گاهی به عنوان X کهکشان و هنگامی که آن را به سرانجام می رسد چگونه این کار ممکن است به مراجعه کننده (که اوایل در 2019، اگر شما فکر می کنید شایعات است).

این بسیار هیجان انگیز است و همه است اما مشکل این است که می توان آن را دشوار است به تجسم دستگاه توضیح داده. با این در ذهن، ما تصمیم به برخی از مفاهیم مورد بحث در گمانه زنی های اخیر شما را به یک عکس بهتر نشان می دهد.

پرایمر در تاشو گوشی های سامسونگ

و دیگر تولید کنندگان اندیشه تهیه شده اند برای سال به تولید نوع جدیدی از گوشی های هوشمند. که می توانید آنها را بدون آسیب دیده بریزید این مزیت نمایشگرهای انعطاف پذیر را. تلفن بدن لولا این برابر را، هر چند بدن اجازه می دهد تا خود را، و احتمالا باتری بیش از حد استفاده از ممکن است، همچنین ممکن است قادر به خم شدن.

راه دقیق که در آن این گوشی بریزید که ناشی از یک تصمیم گیری طراحی کلیدی: تاشو (در تاشو) درون یا بیرون (خارج تاشو) صفحه نمایش تاشو.

رویکرد در تاشو می خواهم که از دستگاه تاشو: شما را باز آن به صفحه نمایش (زیر دیده می شود، درست) را نشان می دهد. روش خارج تاشو خواهد بود عبارتند از صفحه نمایش انعطاف پذیر است که اطراف جلو و پشت دستگاه (زیر، چپ) را پایان می رسد. در هر صورت دستگاه در انتظار می رود به عمل درست مانند قرص های کوچک و یا بزرگ phablet کاملا گشوده

 مفهوم طراحی گوشی سامسونگ تاشو.

سامسونگ است گزارش شده prototyped هر دو نوع گوشی اما گمانه زنی های کنونی نشان می دهد آن اولین نسل از گوشی های تاشو را اتخاذ رویکرد در تاشو. بیایید نگاهی به چه نوع طرح ممکن است به آنها را در حال حاضر.

ایکس کهکشان تاشو طراحی تلفن

را زیر سه ایده های ما را شنیده ام مورد برای سامسونگ تاشو تلفن. برای اهداف این مقاله، بیایید فرض دستگاه 18:9 صفحه نمایش (هر چند این فرمت ممکن است به تغییر زمانی که تاشو) هنگام باز شدن را داشته باشد.

  1. تلفن که چین سه بار از طریق موبایل آشکارا .
  2. تلفن با 7.3 اینچ صفحه نمایش است که چین به 4.5 اینچ قابل استفاده، از طریق ترک منطقه MK .
  3. تلفن با 7 به 8-اینچ نمایش ⅔ چین که از راه، از طریق ETNews .

توجه داشته باشید: ما برای نشان دادن مکانیک دستگاه تنها، نه اندازه دقیق یا طراحی با هدف است.  Mockups این اساس تنها در حدس و گمان و t او کهکشان X ممکن است یا مانند هر چیز نگاه ممکن است این.

گزینه یکی

احتمال اول براساس حق ثبت اختراع سامسونگ و اجازه می دهد برای یک تلفن است که شما می توانید بریزید به سوم: قسمت بالای گوشی، عقب جلو سوم پایین را برابر خواهد بود و آنها را در وسط به مساحت کدو می حدود اندازه یک کارت اعتباری (در صورتی که صفحه نمایش را حدود هفت اینچ تاشو خارج است). حتی اگر آن احتمالا قصد ندارم اتفاق است میرسد بسیار سرد.

 سامسونگ تاشو تلفن طراحی مفهوم.

با ~ 7 اینچ قطر صفحه نمایش، شما را به بدن فوق العاده نازک و برخی از قطعات بسیار پیچیده داخلی را در منظور برابر کردن به سوم است. کمی بیش از حد بلند پروازانه برای محصول نسل اول به نظر می رسد و ~ شما می شود سمت چپ با صفحه نمایش 3.5 اینچ و منطقه خواهد بود به اندازه کافی بزرگ برای انجام بسیاری با (هر چند آن را به عنوان یک صفحه نمایش کوچک، همواره در عمل می تواند).

دو گزینه

این مدل می ریختن (فولد)، پس از حدود 3/4 از طرفی این گوشی نمایش فضا برای قطعات بزرگتر در پایین روم نیمی از واحد و به اندازه کافی بزرگ منطقه برای استفاده به عنوان کوچک — اما کاملا برجسته — گوشی های هوشمند.

 سامسونگ تاشو تلفن طراحی مفهوم.

آن ممکن است به نظر می رسد کمی بی دست و پا، اما دلیلی وجود دارد سامسونگ ممکن است به نفع این نوع راه اندازی روش بسته سطل: آن به معناى تلفن همیشه اجازه می دهد تا برخی از تعامل، حتی زمانی که تاشو، که توسط طراحی تاشو رد کرد (که شده است، مگر اینکه سامسونگ صفحه نمایش در پشت سطل plopped — چیزی که واقع است به عنوان بخشی از سه گانه عجیب این باورند شده نمایش ایده دستگاه تاشو).

تجربه کردن باز قرص ممکن است مناسب یا گنده در برخی شرایط می شود ممکن است، بنابراین شاید سامسونگ برای اطمینان می توانید هنوز انجام یک بررسی سریع از تلفن در اتوبوس یا ارسال پیام کوتاه در حال حرکت، بدون باز کردن صفحه نمایش کامل می خواهد.

سه گزینه

ایده پشت این نسخه است که قسمت بالا یا پایین صفحه را برابر به جلو، ساخت دستگاه کوچکتر است، اما هنوز هم اجازه می دهد برای بخشی از صفحه نمایش قابل استفاده باقی می ماند.

 سامسونگ تاشو تلفن طراحی مفهوم.

با صفحه نمایش 8 اینچی این نوع گوشی بعید است به کار است: آن به معناى 7.2 اینچ با صفحه نمایش 3.6 اینچ به علاوه ناهنجاری های و که ممکن است بیش از حد بزرگ به عملی شود. همیشه امر 3.6 اینچ در آن طرف دقیقترین و که خیلی گسترده مناسب برای اکثر جیب است — و سامسونگ بدون شک می خواهد تلفن دو جیب زیست باقی می ماند.

تلفن با این طرح اما کوچکتر از-8-اینچ صفحه نمایش بیشتر احتمال دارد، اما آن ممکن است مشکل همان با گزینه یکی برخورد: منطقه روی صفحه نمایش است که به طور بالقوه بسیار کوچک برای انجام هر چیزی است پر از کیسه پور با.  اگر و هنگامی که دریافت تلفن تماس Etnews آن زمان و احتمالا چیزهایی مانند تماس گیرنده, نمایش ممکن است پیشنهاد. مقاله مرتبط

این طرح (که با دو گزینه) آن را آسان تر است به دنبال صفحه نمایش واقعا گودی کمتر، با این حال: اگر دوربین عقب جلو صورت همچنین می تواند X کهکشان فضا برای دوربین جلو لازم.

بسته بندی کردن تا

بسیاری از راه های سامسونگ با این رفتن می تواند وجود دارد و ما نمی تواند رد کردن هر طراحی است. سطل کامل بیرون تاشو روش مانند ثبت اختراع در این آن، تلفن دو تاشو — هر چیزی را در این مرحله ممکن است. با این وجود، ما امیدواریم که شما درک بهتری از آنچه ممکن است راه اندازی سامسونگ در سال جدید با توجه به این است. ما نمی توانم برای آن صبر کنید.

چه نوع گوشی تاشو شما سامسونگ ارائه کرده است که امیدوار است? ما افکار خود را در نظر بگیرید.