چگونه برای چک کردن شماره سریال در خود دوربین دنده

هر بیت از دوربین دنده شما خود شماره سریال منحصر به فرد برای شناسایی آن است. این است آنچه شما را امتحان کنید اگر شما همیشه نیاز به تقاضای بیمه یا صندلی گزارش چیزی که دوربین های خاص و یا لنز متعلق به شما استفاده کنید. اینجا این است که چگونه برای پیدا کردن شماره سریال دنده خود را.

به محض این که شما کمی جدید کیت خرید بهتر تمام شماره نوشتن است. در شخصی سرویس رایگان Lenstag برای ضبط آنها استفاده کنید. به این ترتیب دسترسی هر وقت و هر کجا که شما به آنها نیاز دارید.

در حالی که شماره سریال دوربین خود را در هر تصویر تعبیه شده است شما را، شماره سریال لنزهای خود را–و یا هر تجهیزات دیگری مثل سه پایه یا فیلتر — نیست. اگر شما لازم نیست که آنها نوشته، ما در برخی از راه حتی اگر شما لازم نیست در هر دنده خود را که شما ممکن است قادر به بازیابی آنها، نگاه کنید.

پیدا کردن شماره سریال در شما دنده

ساده ترین راه برای پیدا کردن شماره سریال دوربین و لنز بازرسی است. این است مسلما چاپ، مهر یا حکاکی بر روی آنها.

در خود دوربین شما به احتمال زیاد یک برچسب کوچک در پایین در نزدیکی کوه سه پایه پیدا کنید. این نشان می دهد تولید اطلاعات و همچنین شماره سریال. در اغلب موارد، شماره سریال در سیاه و سفید در بخش نقره چاپ خواهد شد. همچنین ممکن است وجود داشته “پلاك”، “سریال:” S/N”.”، و یا برخی از شاخص های دیگر چاپ شده وجود دارد.

در لنزهای خود را، شما به طور معمول شماره سریال در یکی از دو محل پیدا کنید: طرف بشکه لنز و یا جایی در زیر کوه.

به عنوان مثال از اشکال اینجا است.

و در اینجا یک مثال از دومی.

هنگامی که شما به دنبال شماره سریال بسیار کامل می باشد. همانطور که می بینید در تصویر بالا که در آن تعداد در هر بشکه لنز است، آنها می تواند بسیار کم نور و سخت برای پیدا کردن. همچنین ممکن است وجود دارد برخی از اعداد تولید دیگر، بنابراین بهترین شرط بندی شما برای فقط همه چیز را ضبط اگر شما هر گونه شک و تردید است.

پیدا کردن شماره سریال در رسید و بسته بندی محصول

اگر دنده شما گم شده است، بهترین مکان برای پیدا کردن شماره سریال در هر بسته بندی محصول است. فروشگاه دوربین به طور معمول در هر رسید نیز چاپ می.

ریشه کردن هر جعبه شما را ترک کرده و به دنبال برچسب. آن را به احتمال زیاد می گویند چیزی شبیه “پلاك”، “شماره بدن”، “S/ناصر” و یا مانند. در اینجا این است که یکی از دوربین من.

اگر کادر را پیدا کند به دنبال دریافت. فروشگاه دوربین مورد علاقه من مدرسه قدیمی است بنابراین آنها را در شماره سریال دست نوشته ام. بسیاری از مکان چاپ می شوند.

اگر شما نمی توانید جعبه یا رسید، فروشگاه شما خریداری آن از شانس هنوز هم ممکن است اطلاعات وجود دارد. به خصوص پس مردم چیزهایی مانند شماره سریال را بازیابی می تواند اگر آنها نیاز به فروشگاه دوربین محلی من رکورد فروش آنها را نگه می دارد. رسیدن به جایی که شما خریداری دنده خود را و ببینید اگر آنها کمک می کند.

و یک نکته گذشته. هنگام خرید تجهیزات جدید و دور انداختن کادر تصمیم گرفتن یک جفت قیچی، برش دادن قسمت با شماره سریال و دیگر اطلاعات و چوب آن را در پوشه فایل در جایی.

دوربین شما شماره سریال از طریق اطلاعات EXIF

پیدا کردن شماره سریال دوربین خود را در بعضی از فرم در داده EXIF از تصاویر خود را جاسازی می شود. شما می توانید یا استفاده از سیستم عامل ساخته شده در ابزار و یا نمایشگر آنلاین فقط به عنوان دریافت ابرداده. طوری که من می روم به استفاده از نشان دهد زیرا این نمایش کاملا همه چیز را در یک پنجره و نه در سراسر چند زبانه در واقع دریافت ابرداده ترجیح می دهند.

کشیدن و رها تصویر شما را با دوربین بر روی ابرداده را گرفته ام و سپس کلیک کنید “شروع به تجزیه و تحلیل فایل” به آن آپلود. تصویر خام بهترین اما این کار باید با فایلی که از ابرداده حذف نشده.

شما با لیست کامل و alphabetized از هر بیت فوق داده در فایل ارائه شده.

آنچه شما دنبال آن هستید یک مقدار به نام شماره سریال دوربین شناسه یا چیزی مشابه است. اگر شما می توانید از طریق لیست ارزش با ارزش ‘ پیدا کردن آن.

بسته به دوربین خود را می تواند تحت شماره سریال داخلی باشد.

اگر این مورد است، تعداد شماره چاپ شده بر روی جعبه مطابقت ممکن است، اما هنوز هم یک شناسه منحصر به فرد برای دوربین. تولید کننده باید قادر به تبدیل داخلی شماره سریال به طور منظم یک اگر آنها مطابقت ندارند, بنابراین آنها را برای پشتیبانی تماس بگیرید.


همانطور که می بینید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید فقط خراب کردن سریال هر دنده جدید خرید شما به محض این که شما دریافت صفحه اصلی است. اگر شما در حال حاضر، نمی بروید و ثبت آن در حال حاضر قبل از اینکه چیزی اتفاق می افتد. در حالی که می توان آن را بازیابی پس از دنده خود را به صندلی شده است، این درد بسیار بزرگتر در الاغ است.