اواز Google در دستگاه های مختلف استفاده کنید (بروز رسانی: برخي Chromebooks بیش از حد)

بروز 07/09/2018 که 2:24 بعد از ظهر به وقت شرق: در مقاله زیر ما بحث در مورد چگونه شما نهایت اواز Google در دستگاه های مختلف در همان زمان می توانید استفاده کنید. با این حال، در زمان ما به چاپ مقاله Chromebooks پشتیبانی نمی شد–حتی اگر آنها در اجرای برنامه های آندروید.

که در حال تغییر است، به عنوان کروم Unboxed که این دو در حال کار در Chromebook سامسونگ به همراه V2 HP Chromebook و Chromebook Acer x 2 Tab 10 گزارش شده است نظر می رسد. جالب، آن هنوز در خود گوگل Pixelbook کار نمی کند. اما با برخی از Chromebooks دیدن حمایت، احتمال تنها یک ماده از زمان قبل از این دو فرض کنید اندیشه برنامه های حمایت از آنها به طور گسترده در دسترس همه لپ تاپ های سیستم عامل کروم، است.


مقاله اصلی (07/04/18): اگر شما یک کاربر عادی از نرم افزار Google اواز چت تصویری است که گوگل اشتباه چرخید از گوگل پاتوق-شما به احتمال زیاد با این واقعیت است که شما فقط می توانید استفاده از برنامه در یک دستگاه نا امید شده اند.

امروز، شاید دو روز استقلال در اینجا در ایالات خط با، گوگل محدودیت آن بلند و امکان استفاده از دو چند تلفن های و قرص. با این حال، شما کامپیوتر حتی Chromebook با آندروید پشتیبانی-هنوز نه است.

برای کسانی از شما که اواز گوگل به طور منظم استفاده نمی حین ثبت نام شما شماره تلفن خود را به نرم افزار اتصال باید. حتی در حال حاضر، شما هنوز هم نیاز به ثبت نام برای Duo قبل از شما چیز دیگری می تواند شماره تلفن خود را با استفاده از. با این حال، قبلا شما آن حساب با هر نوع وسایل دیگر که ممکن است در حال حاضر سهم نیست.

پس از ورود به اواز یا موسیقی دو, شما بالاخره امروز یا در آینده با این صفحه نمایش استقبال خواهد شد:

 عکس اطلاع رسانی که اواز گوگل در حال حاضر پشتیبانی از دستگاه های مختلف.

که اعلام گوگل تغییر سیاست است. هنگامی که شما را دیده ام که، حساب شما واجد شرایط برای استفاده از چند دستگاه است.

چنگ زدن به دستگاه دوم شما (گوشی های هوشمند و یا قرص) و آتش تا اواز یا موسیقی دو. همین حساب Google را که دستگاه ثانویه، سپس شما به سادگی اذعان کرد که و دارید، وصل است: شما می توانید مشخصات همان در دو دستگاه مختلف استفاده کنید.

اگر شما یک حساب Google دیگر (و یا هیچ کدام) در دستگاه ثانویه، شما باید برای اضافه کردن که در دستگاه های اولیه خود را که می داند اواز ثانویه برای اتصال دو. مقاله مرتبط

اواز یا موسیقی دو در دستگاه های ابتدایی و متوسطه خود را با استفاده از تقریبا همان تجربه است. با این حال، یک چیز قابل توجه است که شما می توانید در دستگاه ثانویه اما نه اولیه وجود دارد: خارج شدن از حساب اواز یا موسیقی دو. در دستگاه اولیه شما تنها قادر به حذف حساب است، اما در دستگاه دوم شما می توانید حساب خود را به طور کامل حذف یا به سادگی از ثبت نام در دو پس دو با یک حساب مختلف امضا.

این شماره تلفن خود را به مشخصات دو متصل است و بنابراین نتیجه «خروج شما نمی توانید”شماره تلفن از تلفن شما نمی توانید حذف کنید از حساب اواز یا موسیقی دو منطقی. در صورت تغییر شماره تلفن خود را (با سیم کارت، مثلا مبادله) شما را مجبور به حذف حساب کاربری خود، از حساب خود امضا.

اگر این همه گیج کننده است، خوب… به اکوسیستم گوگل خوش آمدید. با این وجود، حتی اگر که به دلایلی هنوز Chromebooks آندروید پشتیبانی شامل نیست که ما در نهایت اواز یا موسیقی دو بر روی دستگاه های ما خود می توانید استفاده کنید خوب است. امیدوارم، که خواهد آمد به زودی نیز هست.