برق در مقابل Gas-Powered حیاط تجهیزات: چه باید شما بدانید

گاز چمن و رشته نازل ممکن است استاندارد طلا، اما گزینه های الکتریکی (باطری و توزیع های مبتنی بر طناب دار) رواج دارد. اینجا برخی از چیزهایی که بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که بهترین راه حل برای وضعیت شما است شما باید بدانید در مورد هر دو.

مرتبط: چگونه برای حفظ خود Lawnmower پس آن طول می کشد (تقریبا) برای همیشه

برای این راهنمای ما بیشتر فشار چمن و رشته نازل با تمرکز بر می کنید. هستند بسیاری از ابزار و تجهیزات را برای حفظ حیاط خود را انتخاب کنید، اما این تا کنون دو رایج ترین. بیایید شروع کنید!

برق تجهیزات است آسان تر برای حفظ سود بارز ترین تجهیزات الکتریکی حیاط (که آیا آن باطری طناب دار یا است) است که بدون موتور گاز برای حفظ وجود دارد

–نفت بدون جرقه شمع و یا فیلترهای هوا تغییر. و اگر شما دور برای زمستان ذخیره آن، این ترس ذاتی آن نیست در بهار شروع سمت راست وجود ندارد. در واقع، تجهیزات گاز امکان اقدام آنها بدون تعمیر و نگهداری مناسب است (و اکثر مردم با نگهداري زحمت)، در حالی که تجهیزات الکتریکی رفتار خوبی با حداقل نظارت.

وجود دارد هنوز برخی از نگهداری بدیهی است، اما هیچ کدام را که نیاز به یک مجموعه خاص از مهارت. با مسائل الکتریکی آن بیشتر پایین می آید به تیغ ماشین چمن زنی چمن تیز، اضافه کردن رشته بیشتر به صاف کننده رشته حفظ و به یاد داشته باشید برای تمیز کردن و چیزهایی که یک بار در حالی که روان. در حالی که کاربرد ترین گاز شده مسائل رشته کشیدن است که نیاز به چند مبادله کردن و شارژ باتری نیز در آن لیست شود، اما من حتی نمی خواهد که “نگهداری” تماس بگیرید در هر se.

به علاوه، شما ضرب و شتم که فوری ویژگی در تجهیزات الکتریکی شروع نمی شود؟ huffs در حزب خود.

خوب الکتریکی تجهیزات است معمولا گران تر

می کنید باطری ماشین چمن زنی یا رشته صاف کننده برای مورد همان قیمت خود را معادل گاز شده، اما اگر شما می خواهید چیزی که واقعا به خوبی انجام خواهد شد، شما را صمیم قلب برای آن پرداخت.

به عنوان مثال، نفس یکی از برندهای که باطری ماشین چمن زنی چمن و رشته نازل است و مسائل خود را به طور گسترده ای به عنوان بهترین در رده خود در نظر گرفته است. با این حال، شما چند دلار بیش از معادل گاز ماشین چمن زنی که با این نسخهها کار فقط به عنوان خوب و یا حتی بهتر خواهیم پرداخت. این مدل فانتزی گاز شده 100 دلار ارزان تر است.

این را می گویند که شما نباید صرف پول بیشتر در برق رفتن، اما اگر شما مایل برقی ماشین چمن زنی و یا صاف کننده است که ارزش خرید در وهله اول شما کمی بیشتر خواهیم پرداخت نمی باشد.

گاز شده تجهیزات می دهد شما راه بیشتر قدرت

 IMG_3754

تفاوت بزرگ در عملکرد زمانی که گاز و برق چمن زن و رشته نازل وجود دارد. در حالی که موتورهای گاز کوچک حتی کسانی که در رشته طرمّرس خیلی دنگ قدرتمند تجهیزات الکتریکی (که آیا آن را در باتری اجرا می شود و یا شما آن را در وصل) تنها قدرت زیادی ارائه می کنند.

به چمن می آید, حتی اگر آنها ممکن است قدرت کمتری از شما فقط در حال برش چمن البته مدل الکتریکی فقط خوب می توانید انجام دهید. وجود ندارد معمولا بسیاری از پیچیدگی با آن — به خصوص اگر آن را به طور منظم می برند، و مجبور به مقابله علف های هرز بلند، ضخیم.

با این حال، که در آن من تفاوت واقعی با رشته طرمّرس متوجه شده ام.

برقی طرمّرس می توانید برش از طریق چمن طبیعی بدون شماره، اما چیزی بیش از که نیاز به کمی صبر. برش از طریق ضخیم علف های هرز، به عنوان مثال، می تواند صاف کننده بنابراین شما به سرعت رفتن به پایین کمی، باتلاق. این کار را انجام می شود، اما نه به عنوان unapologetically به عنوان صاف کننده گاز میشود.

، من در حال در کردن بودجه صاف کننده برق از سیاه و دکر در زمان داده، بنابراین من نیست بیش از حد با نتایج تعجب — احتمال دارد که مدل های گران قیمت تر بهتر را برای من انجام شده است. اما حتی در آن، خوب که شما می توانید تقریبا هر گاز شده صاف کننده شما می خواهید و نگران در مورد اینکه آیا آن از طریق ضخیم علف های هرز یا نه قطع کنید خرید دانستن است.

برق تجهیزات است بزرگ باغچه کوچک

اگر شما یک حیاط کوچک به اندازه کافی گاز شده تجهیزات واقع overkill بیتی ممکن است. این است که در آن برق می تواند بسیار مفید باشد.

الکتریک کار در کارگاههای بزرگ می تواند، اما شما ممکن است مجبور به حمل باتری اضافی با شما در صورتی که شما یکی از اولین تخلیه — شارژ معمولا هر نقطه بین 30 تا 60 دقیقه، بسته به تجهیزات طول می کشد و چقدر شما به طور منظم آب تخلیه از آن.

و این یکی دیگر از موضوع با برق. اگر از شما اجرا از آب، شما یا باتری یدکی و یا خرابی برای شارژ مناسبی نیاز دارند. آبگیری مخزن گاز از سوی دیگر هیچ وقت در تمام طول می کشد.

اگر حیاط واقعا کوچک می شما ممکن است حتی قادر به دور با ماشین چمن زنی طناب دار و صاف کننده.

با این حال، رفتن با طناب دار ماشین چمن زنی واقعا است تنها گزینه قابل دوام برای کسانی که با متری که بسیار کوچک –ما در حال صحبت کردن به 1.500 فوت مربع یا کمتر. هر چیزی بیش از که و شما می شود تلاش برای wrangle با کابل فرمت طولانی و شما پایین توده یونجه یا کاه بر آنها مطمئن شوید.

طناب دار نازل از آنجا که شما بسیار کمتر احتمال دارد به طور تصادفی آمار بند ناف با صاف کننده و دریافت خود را در درهم و برهم کردن کمی بیشتر، آمرزنده و مهربان است. با این حال، آنها به شما ابدا آزادی که باتری و یا دستگاه های گاز را.

در پایان، شما می توانید هرگز به اشتباه با تجهیزات Gas-Powered

در همیشه خواهیم گفت که شما هرگز با تجهیزات گاز شده حیاط می تواند به اشتباه. آنها محاکمه و درست هستید، اطراف برای چند دهه بوده است و همیشه قدرت کافی ارائه هر جا و هر زمان که شما به آن نیاز دارید.

به علاوه، با فقط بخش کمی از تعمیر و نگهداری منظم، چمن با سوخت گاز طراحی شده و رشته نازل آخرین برای همیشه خیلی زیبا می تواند–آنها واقعا دستگاه “خرید آن را برای زندگی”.

با تجهیزات باطری باتری خود را نمی خواهد آخرین احتمالا بیش از چند سال قبل از آنها نیاز به تعویض. خوشبختانه، اکثر تولید کنندگان قدیمی تخریب باتری رایگان اگر آنها هنوز در دوره گارانتی، اما حتی در آن باتری به آرامی خواهد شد از دست دادن ظرفیت بیش از زمان و انجام admirably کمتر با سن جایگزین خواهد شد.