حالا چه؟, Huawei سامسونگ کهکشان S10 به علاوه ممکن است ورزش دوربین پنج

  • شایعه جدید نشان می دهد که سامسونگ کهکشان S10 به همراه لنز دوربین پنج ورزش می تواند: سه در عقب و دو در جلو.
  • اگر درست باشد، آن احتمال سامسونگ اولین سه گانه عقب دوربین به بازار خواهد بود.
  • شایعه هم شماره های مختلف از لنز دوربین برای مدل S10 کهکشان را نشان می دهد.

Huawei P20 حرفه ای اولین گوشی های هوشمند به بازار دو قابلیت راه اندازی سه لنز دوربین در پشت دستگاه است. با این حال، سامسونگ ممکن است برنامه ریزی برای one-up Huawei با راه اندازی سه لنز در پشت کهکشان S10 به علاوه در حالی که راه اندازی دوربین های دوگانه در مقابل مجموع پنج لنز.

اگر این شایعه را (از طریق SamMobile ) درست کهکشان S10 به علاوه احتمال اول دستگاه سامسونگ به بازار با سه لنز دوربین در عقب خواهد بود. اما نمی شود آن را اول با دو لنز در جلو-که رکورد متعلق به A8 کهکشان سامسونگ است که اوایل سال جاری راه اندازی شد.

شایعات زودتر سامسونگ دو نقطه انتشار نسخه سه بعدی تکرار کهکشان S تلفن های هوشمند است و تعداد لنز دوربین می تواند کمک به تشخیص دستگاه های مختلف و نقاط قیمت های مربوطه خود را. ممکن است که S10 علاوه لنز پنج داشته باشد، S10 منظم چهار داشته است (سه در پشت، یکی در جلو) و S10 جدید ورود به سطح سه لنز (دو در پشت یک در مقابل) را داشته باشد. مقاله مرتبط

این همه گمانه زنی ها در این مرحله است. با این حال، با توجه به موفقیت های فراری و ستاره ای بررسی Huawei P20 نرم افزار، آن تقریبا است با توجه به اینکه حداقل یکی از S10 کهکشان شدند flagships تیرانداز سه لنز در عقب است.

با توجه به SamMobile شایعه منبع، کهکشان S10 پلاس 12MP دو دیافراگم لنز سامسونگ کهکشان S9 به همراه با یک 16MP دیافراگم f/1.9 123 درجه فوق العاده زاویه گسترده و لنز در ترکیب ویژگی های.

اگر چه ما نمی دانیم که هر چیزی در مورد دو selfie بورس در مقابل کهکشان S10 به علاوه، زوج فوق کهکشان A8 ویژگی های 16 مگاپیکسل حسگر اولیه با حسگر 8 مگاپیکسلی ثانویه. ممكنه S10 پلاس می تواند راه اندازی یکسان و یا مشابه استفاده کنید.

حتی اگر این اطلاعات در حال حاضر (که ممکن است یا ممکن است) دقیق است, بنابراین طرح مقدار زیادی از زمان برای تغییر S10 کهکشان احتمال تا مارس 2019 راه اندازی خواهد شد.

بعدی: 40 مگاپیکسل ضربات: مقابل Huawei P20 طرفدار 1020 Lumia