تونن بهترین 2018 را برای هلند هلند

دیرباز مقصد محبوب برای اتصال به هنگام استفاده از VPN در خارج از کشور.

بسیاری از دلایل استفاده از شبکه اختصاصی مجازی در داخل کشور، بیش از حد وجود دارد! تغییرات اخیر در هلند قانون برخی از حفظ حریم خصوصی را نگرانی های خود را مطرح و در صورت ادامه این روند قوانین نظارت دیجیتال قبلا سهل انگاری ممکن است راه به شیوه های سرزده می دهد.

امروزه داشتن شبکه اختصاصی مجازی در هلند به طور جدی جذاب است — و تقریبا الزامی است اگر شما می خواهید برای اطمینان از حضور آنلاین خود را محافظت شده است. اما با بسیاری از ارائه دهندگان اطراف، چگونه شما در سرویس کامل برای نیازهای زمین

اجازه دهید ما به شما کمک کند. ما بررسی صدها خدمات شبکه اختصاصی مجازی به شما را به لیست بالا و پنج قطعی برای هلند . ما که مدت کوتاهی دریافت کنید.

اما اول، چه چیزی باعث یک VPN خوب برای هلند

چه شما در VPN برای هلند

قبل از مه 2018 باید نگاه، دو هدف اصلی از vpn ها در هلند به رفع انسداد از محتوای خارجی و حفاظت اضافی مربوط می شد.

با این حال، اجرای “ عملیات مرطوب د inlichtingen یک veiligheidsdiensten 2017 “، هم به لیست دلایل اضافه شود. به طور خلاصه این هدیه عمل دولت هلند بسیاری بیشتر قدرت برای حفظ و نگهداری داده ها و نظارت. فناوری اطلاعات وارد شده در نیروی کامل در سال 2018 مه 1، و در صورت ادامه قانون که جاده، هلند ممکن است تبدیل به یک مکان نامطلوب برای حریم خصوصی آگاه ، شبیه به بریتانیا.

نقض قوانین حق تکثیر است یاری نهادهای گرفتن جدی است. حالا که دانلود کپی رایت مطالب خود را برای استفاده دیگر حقوقی ، با استفاده از VPN برای فعالیت های مختلف نظیر به نظیر توصیه شده است.

وقتی که می آید در حال تماشای تلویزیون ملی در خارج از کشور برای شرح هلندی تونن نیز مفید است. به عنوان مثال، شما می توانید تمام livestreams NPO رفع انسداد و لذت بردن از کانال های مورد علاقه شما ، صرف نظر از مکان فعلی شما.

با که گفت, اینجا چه جدا تونن بزرگ برای هلند است:

  • شبکه های قوی سرویس دهنده. داشتن انتخاب گسترده ای از سرورهای هلند با سرعت بالا پشتیبانی P2P و حفاظت اضافی حتی حیاتی برای هر VPN ارزشمند برای هلند است. به عنوان یک قاعده کلی خود را به یک کشور محدود نیست — موقعیت های بیشتری دارید در دسترس، بهتر است.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی صف مقابل. گمنامی و صلح از ذهن دو اصل هر سرویس VPN جامد هستند. مطمئن شوید که شما انتخاب ارائه دهنده است که شفاف و واضح توضیح می دهد چه داده هایی جمع شده است، و همچنین اهداف آن را حتی اگر VPN خود را صفر سیاهههای مربوط را تضمین نمی کند. با این حال، امید بستن برای شبکه اختصاصی مجازی با سیاست ثابت شده بدون قطب توصیه می شود.
  • ویژگی های مفید. ارائه دهندگان شبکه اختصاصی مجازی همیشه کیفیت خود را تبلیغ نمی، اما شما باید بدانید که چه بی اهمیت است و آنچه واقعا لازم است. هنگامی که به دنبال VPN, آن است که حفاظت حاصل — یعنی کشتن سوئیچ برای جلوگیری از هر گونه نشت تصادفی در صورتی که اتصال شما قطره. ویژگی های آگهی مسدود کردن و ضد DDoS نیز مفید است.

ما تراکم بالا برای VPN هلند با تمام آن و بیشتر مجهز هستند. آنها را چک کنید از زیر کلیک کنید: سرویس VPN هلندی بومی

  • نگه می دارد قطب صفر انواع P2P
  • و سرور
  • جریان محاکمه یک ماهه رایگان

A مورد علاقه در میان کاربران هلندی، GooseVPN ارائه دهنده بومی و چند منظوره ایده آل است VPN برای هلند. با سرور بیش از 95 در سطح جهان از (16 که در آمستردام) و 1 در Meppel این سرویس ارائه می دهد تنوع در جایی که آن را می شمارد. P2P و سرور رسانه برای دانلود و پخش/unblocking بود طراحی شده است.

اگر شما نگران به سفارشات دولت و خطرات حفظ حریم خصوصی، شما می توانید بقیه آسان دانستن GooseVPN کند سیاست سختگیرانه صفر-ورود به سیستم. این ارائه دهنده خود عبارت “با افتخار در هلند مطرح شده است”، و آن را نیز طول می کشد افتخار بزرگ اطمینان کاربران آن کامل حریم خصوصی.

که زن و شوهر با پشتیبانی دوستانه، آگاه و برنامه های بسیار عالی برای دستگاه های تلفن همراه و رومیزی به طور یکسان و VPN هلندی کامل دارید. تنها اشکال این استفاده می شود عدم کشتن سوئیچ اما پس از در حال اجرا در اواخر فوریه، آن یکی از ویژگی های بشدت از دست رفته است.

مشتاق به آن را امتحان کنید? ما به شما سرزنش نیست. بیشتر چه، هر برنامه GooseVPN همراه با تست رایگان یک ماهه! اگر شما نیاز به برخی از قانع کننده شما می توانید نظرات خود را بخوانید. 

مشاهده معاملات

 nordvpndevices

  • Packed با ویژگی های پیشرفته
  • ارتقا ثابت به شبکه سرور
  • مستقر در پاناما دور از چشم پنج
  • سعی کنید آن را خارج و دریافت هزینه در ظرف 30 روز

اگر هلندی های بومی را پشتیبانی نمی شود اولویت برای شما NordVPN
همچنین بسته های عالی برای هلند (و ده ها کشور دیگر) ارائه می دهد.

اینجا این است که خلاصه ای از آنچه کسب می کنید — 270 + سرور کام که بسیاری از آنها پشتیبانی P2P و پیاز بیش از VPN. ویژگی های اضافی مانند اختصاصی DoubleVPN و “obfuscated-” سرور برای مقاصد ضد سانسور نیز موجود ، اگر شما انتخاب کردن برای آنها است.

به طور کلی، NordVPN یکی از بزرگترین ارائه دهندگان در بازار, با بیش از 4.400 سرور در سراسر جهان و برخی از کمک جدی است. آگهی مسدود کردن, ضد DDoS، و خیلی بیشتر با این VPN در انتظار شما. جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران بسیار امتیاز آن است. 

به روز رسانی منظم خدمات عهد به NordVPN است تمایل به بهبود است. سفارشی مشتریان همواره موثر است — که آیا این ویندوز یا مک اندروید یا iOS کروم یا فایرفاکس است.

چنین کیفیت را در یک قیمت می آید اما NordVPN اغلب معاملات بزرگ شما می توانید استفاده از است. به علاوه، 30 روز گارانتی بازگشت پول اجازه می دهد تا شما به بازپرداخت کامل اگر شما راضی نیست.

مشاهده معاملات

 expressvpndevices2 e1512565397277 حریم های ثابت شده سرعت

  • Astonishing

    • میزبان از ویژگی های مفید
    • 30 روز برای دریافت پول خود را به عقب اگر شما قدرت ExpressVPN

    است در نام آن، و ما خوشحال می گویند آن زندگی می کند تا به انتظارات خوشحال نیست.

    اگر می خواهید به سرعت سریع برای جریان/دانلود (و یا اگر شما مشکوک throttling پهنای باند ISP) ExpressVPN است شناخته شده برای سریع و قابل اعتماد بودن کامل. سرویس دهنده هلندی آن مستثنی هستند — در آمستردام و روتردام و لاهه آن قرار.

    شما همچنین می توانید برخی از ویژگی های مفید جدی مانند “تونل تقسیم” لذت ببرید. به طور خلاصه یعنی شما می توانید ترافیک VPN محافظت شما از بقیه ، به جای داشتن تمامیت خود اتصال دوباره روت جدا. دیگر موارد عبارتند از: دی ان اس/IPv6 حفاظت نشت احمق ضد نرم افزار برای سیستم عامل های اصلی همه و کشتن سوئیچ.

    با پشتیبانی و پاسخگو، آگاه و وب سایت هلندی ترجمه شده، اگر سرعت بزرگ و رفع انسداد نامحدود بالا در لیست شما شما ExpressVPN ضربه را توصیه می شود. در صورت تغییر ذهن خود را در امتداد جاده شما را با دوره بازپرداخت 30 روز تحت پوشش هستیم.

    مشاهده معاملات