چگونه برای استفاده در ADB و Fastboot در Chromebook

برای یک زمان طولانی Chromebook کاربرانی نیز نیاز به دسترسی به اندیشه اشکالزدایی سودمند (ADB) و Fastboot برای دستگاه های آندروید با گزینه یکی مانده بود: Crouton. در حال حاضر، با این حال، ADB و Fastboot در کروم سیستم عامل گنجانده شده است. اینجا این است که چگونه به آنها دسترسی داشته باشید.

اول: شما دستگاه باید در حالت پاسخ

اولین چیزهایی که اول: ADB و Fastboot مشخصات فنی در نظر گرفته “پاسخ” ابزار بنابراین Chromebook می شود در حالت پاسخ قبل از اینکه شما قادر خواهید بود برای دسترسی به آنها نیاز دارید. فقط برای اینکه روشن، ما در مورد توسعه کانال در اینجا صحبت نمی — هر Chromebook را می توان به نوعی از حالت “باز” است که اجازه می دهد تا برای دسترسی سیستم های عمیق تر و ترفند قرار داده است. این حالت پاسخ نامیده می شود.

مرتبط با: چگونه به فعال کردن حالت پاسخ در Chromebook خود

خوشبختانه، فعال کردن حالت پاسخ بسیار ساده و ساده است. یک اخطار، با این حال وجود دارد: آن به powerwash دستگاه شما، بنابراین شما باید برای شروع بیش از. خبر خوب این است که این واقعا که طولانی را ندارد که آن Chromebook است است.

اگر شما که با داغ، آمار تا راهنمای ما در حالت توسعه را قادر می سازد. که باید به شما دریافت نورد و آماده رفتن در عرض چند دقیقه.

دوم: دریافت خود را Crosh در

استفاده از ADB و Fastboot در Chromebook خود، چیزی به نام Crosh استفاده لازم را کنید — کوتاه برای “پوسته کروم.” از آن به عنوان نوعی از سبک فقط برای سیستم عامل کروم ترمینال فکر می کنم.

چند راه برای دسترسی به Crosh وجود دارد.  برای باز کردن آن را در پنجره مرورگر کامل فقط Ctrl + Alt + T ضربه روی صفحه کلید خود را.

اگر شما خودتان با استفاده از Crosh نسبتا اغلب با این حال پیدا و آن را در پنجره popout (مانند ترمینال “واقعی”) می خواهم دو پسوند شما نیاز وجود دارد: پوسته امن و Crosh پنجره. با هر دو نصب شده، شما مطلب Crosh در کشو app شما که راه اندازی Crosh در پنجره کوچک خوب، مرتب داشته باشد. شخصا، من روش ارجح از با استفاده از Crosh است.

با پنجره Crosh از کار اخراج, شما آماده به راک اند رول. شما فقط مستقیم به ADB و Fastboot, با این حال قادر به پریدن نیستند — باید یک دستور به پنجره لایه اول را وارد کنید. نوع زیر: پوسته

 

اعلان باید تغییر برای خواندن “chronos @ localhost،” پس از آن ADB و Fastboot باید هر دو موجود به صورت عادی استفاده شود.

اختیاری: اگر آن کار نمی کند؟

زمانی که من اولین بار این را تست، من می تواند آن را به کار. بانک انکشاف آسیایی می تواند دستگاه های آندروید من را ببینید، اما آن هرگز درخواست دسترسی. تبدیل به سیستم عامل کروم هنوز هم اجرا می شود یک نسخه قدیمی از عبد/Fastboot (چون گوگل حق?) بنابراین شما نیاز به آن را بروز رسانی.

اما این که مشکل را به بازی می آید: شما فقط ADB و Fastboot تنها که در کامپیوترتان به روز کند. وجود دارد، با این حال، یک راه حل. اسکریپت وجود دارد که اگر Chromebook مبتنی بر اینتل را ADB و Fastboot به جدیدترین نسخه های به روز رسانی به آنها را به مکان “صحیح” حرکت می کند. پس از آن، همه چیز باید خوب را اجرا کنید.

اسکریپت خود را بسیار ساده است و همه دستورالعمل در GitHub صفحه نوشته شده است. ما نشان می دهد بنابراین شما می دانید دقیقا چه پشت صحنه می گذرد قبل از شروع به خواندن از طریق آنها. همه چیز باز هم منبع اگر می خواهید از طریق کد نگاه کنید بنابراین شما می توانید انجام دهید که بیش از حد.

با ADB و Fastboot منتقل شده و در هر دو کار باید بی وقفه. در آزمایش این در Pixelbook (i5, توسعه دهنده کانال) توسط رایانه ای اتاق سهام بر روی 6 رابطه من و مناسب بود.