فقط به خاطر شما استفاده از لپ تاپ بهترین لپ تاپ می ایستد برای در دفتر و در رفتن به بررسی گیک

معنی نیست ارگونومی اداری مورد توجه نیست. این لپ تاپ که کمک خواهد کرد که مخفف موقعیت لپ تاپ خود را در زاویه دید مناسب با حرارت خوب و ارگونومی خودروها.

مطمئنا، شما چند کتاب زیر لپ تاپ خود را به همین کار استفاده کنید، اما راه حل ایده آل مدت طولانی نیست. برای یک چیز نظم به نظر میرسد. دیگر، اگر شما نیاز به یکی از این کتاب را بخوانید که به برخی اشاره دارد؟ راه حل بسیار عملی این است که هدف پایه ساخته شده برای بالا بردن لپ تاپ خود را خرید.

انتخاب ما را از دسته با افزایش به راحتی قابل تنظیم است، که مدل لپ تاپ شما کل به ارتفاع چشم یا ارائه راحتی دیگر اینجا است. حتما چیزی است که به نیازهای وضعیت لپ تاپ شما تجدید نظر وجود دارد.

بهترین رسد: باران طراحی iLevel 2 (63$)

اگر چه به وضوح طراحی شده با رنگبندی مک بوک در ذهن باران iLevel 2 طراحی خوب برای هر کسی که نیازهای لپ تاپ محکم ایستاده است. دستگاه به راحتی از طریق آن کشویی جلو, بنابراین شما نیازی به فشار خود را گردن نگاه کردن صفحه نمایش آسانسور به سطح چشم تنظیم می کند.

لاستیکی هستند به راحتی قرار داده تا محافظت از میز خود، و همچنین به عنوان لپ تاپ خود را با بدنه آلومینیومی اقدام به عنوان نزول گرما برای لپ تاپ شما (به عنوان مجاز برای مقدار زیادی از گردش هوا).

طراحی غرفه به نفع استفاده از ماوس خارجی و صفحه کلید (برای تایپ کردن در موضع اما همچنین کمی فنری است نه تنها زاویه کمی شدید است). با این حال، به عنوان ثابت دائمی در راه اندازی دفتر خود را با ماوس و صفحه کلید زوج آن گزینه خوبی است.

بهترین گزینه های قابل حمل: غوغا لپ تاپ ایستاده (75$)

قانون حکومت لات لپ تاپ ایستاده است بزرگترین قدرت قابل حمل بودن آن است. بسیار سبک وزن است که تنها حدود 6 اونس با ساده سفر ساختار است که کاملا تاشو و آسان به دور برای اهداف است. پس از آن اگر مفید با وجود چنین طراحی سبک آن متناسب تقریبا همه مدل لپ تاپ شما استفاده از اغلب دستگاه های مختلف.

ارتفاع پایه قابل تنظیم بین 6 و 12 اینچ بلند، بنابراین شما باید قادر به یک موقعیت است که برای شما است. لاستیک درج همه چیز را امن و امن نگه دارید.

قانون غوغا لپ تاپ ایستاده است کمی در سمت گران اما اگر شما در حال حرکت اغلب آن هستید یک راه عالی برای راه اندازی ارگونومیک خود را با شما را در جاده است…

بهترین راه حل برای ستبری: باران طراحی mStand ($ 40)

اگر شما نگاه طراحی باران iLevel 2 اما چیزی کمی داشتن مقاومت (به این معنا که شما می توانید به طور مستقیم بر روی آن بدون هر wobbles نوع)، خواهید وجود عاشق است stouter mStand مناسب.

از جامد تک تکه آلومینیوم ساخته آن پایدار پایه حتی به هنگام تایپ فراهم می کند. کمی کمتر جستن از آن خواهر و برادر گران تر است، اما می آید که در از دست دادن امکان تنظیم. زاویه صفحه کلید ثابت است و بر خلاف برخی از مدل های دیگر را در ما خلاصه شما نمی تواند افزایش یا کاهش آن.

علاوه بر طراحی غیر لغزش محکم خروجی کابل برای میز خود بیش از حد، حصول اطمینان از این خواهد بود مدت طولانی مورد علاقه روی میز خود را شسته و رفته حفظ وجود دارد.

بهترین انتخاب بودجه: AmazonBasics تهویه قابل تنظیم لپ تاپ ایستاده (16 دلار)

در بودجه و هنوز هم نیاز به یک پایه لپ تاپ? شما نمی نا امید توسط AmazonBasics’ تهویه قابل تنظیم لپ تاپ ایستاده. به نظر می رسد عاقلانه دور از شیک (و سیاه شبیه سازمان پرونده کسی را بر پا کند) اما آن کار admirably کند. با تشکر از طراحی مش مقدار زیادی از جریان هوا در اطراف لپ تاپ شما وجود دارد.

در حرارت خوب علاوه بر این دو طراحی ارائه می دهد ارتفاع قابل تنظیم (با استفاده از طراحی بی نظیر و میخ ساده نیست بر خلاف پشت بسیاری از صندلی، زمین چمن) اجازه می دهد برای هر چیزی بین 12 و 35 درجه و یا ارتفاع. بنابراین کابل های خود را مرتب نگه دارید می توانید در کنار بند ناف با 6 اسلات است.

کمی ابتدایی نسبت به دیگران است اما در قیمت قابل ملاحظه ای پایین تر از بیشتر، ایده آل برای شکارچیان معامله و یا هر کسی که میخواهد به تجربه با لپ تاپ خود را قبل از ارتکاب به مدل حق بیمه آسانسور است.

بهترین انتخاب حق بیمه: برج کوچک پایه لپ تاپ (99 دلار)

صحبت از حق بیمه مدل، اگر پول را هیچ شی سپس در نظر کوچک برج ایستاده لپ تاپ. فوق العاده شیک است دنبال اصل قرار دادن لپ تاپ خود را در آن بسیار خود، خوب، برج. بدیهی است، یعنی این تنها به کار اگر شما در حال برنامه ریزی در مورد استفاده از موش و صفحه کلید خارجی است، اما برای آن زمان فوق العاده مفید است.

17 قابل توجه سطح تنظیم ارتفاع همه در فشار دکمه و همچنین کابل های جامد مدیریت بهینه سازی را ارائه می دهد. بنابراین شما به راحتی می توانید حمل آن به اطراف با وجود گزینه های بسیاری از آن پایین تخت در حدود 5 ثانیه چین. بنابراین شما به راحتی می توانید پهلو آن در در کیف لپ تاپ این است که حتی آستین محافظ نرم شامل.

انتخاب حق بیمه بالا ما با ترکیبی از قابل حمل بودن و امکان تنظیم و مواد درجه بالا است.

بهترین موضع فوق العاده قابل حمل: Steklo X شوی ($ 23)

هر روز شاپ مختلف برای درمان به عنوان محل کار شما چیست؟ Yup، شده وجود دارد. اگر سبک کار مجزا عشایری است، لازم نیست که به دست را در یک محیط بسیار راحت. Steklo X شوی بسیار قابل حمل در عین حال ظریف غرفه لپ تاپ است که مناسب برای گرفتن با شما است.

ساخته شده از آلومینیوم، شن و ماسه لعنتی پایه و فلز نقره ای پایان آنودایز معنی آن است که به ویژه ظریف و ایده آل برای صاحبان اپل. سبک وزن است، بنابراین شما به راحتی می تواند پرتاب آن در در کیسه خود را وزن کمتر از 6 اونس و حدود 6 اینچ در اندازه زمانی که تاشو، است.

ارتفاع ثابت که کمتر 3 اینچ است که کمتر بیشتر است، اما هنوز هم خوب برای شما بسیار بالا مورد نیاز. مناسب برای کسانی که کافی شاپ نوشتن benders که در آن وضعیت و ارگونومی را به خاطر داشته باشید می است.