تعجب! برای OnePlus 5/5 ساعت سه برابر پروژه پشتیبانی شامل OnePlus پروژه به سه برابر OnePlus ساعت 5/5

  • آخرین بروز رسانی بتا آوردن است.
  • علاوه بر این تعجب آور به ارتفاع 5/5 سریع تر به روز رسانی اندیشه در آینده فعال خواهد شد.
  • بتا همچنین شامل ویژگی های بسیار درخواست: انتخاب چرخ پر رنگ برای رنگ لهجه دستگاه.

اگر شما در حال برگزاری بر روی خود شکاف کمتر OnePlus 5 ساعت یا OnePlus 5 با اسکنر اثر انگشت در جلو، ما باید برخی از خبر خوب برای شما: آخرین نسخه بتا OxygenOS سه برابر پروژه به دستگاه های خود را به ارمغان می آورد. OnePlus سه برابر پروژه یکپارچه سازی در دستگاه های قدیمی تر قطعا تعجب آور با توجه به این شرکت اظهار داشت آن را به حال هیچ برنامه ای برای انجام این کار است.

پروژه سه برابر نام ابتکار گوگل به سریعتر به روز رسانی اندیشه دو دستگاه را در سراسر جهان است. با سه برابر پروژه دستگاه oem ها می باید قادر به ارائه رفتار تمام به روز رسانی اندیشه-از وصله های امنیتی دو عامل کامل ارتقاء در مقدار کوتاه تر از زمان (، البته، که آنها هم برای انجام چنین کاری بپردازیم فرض).

آید آن نه تنها صدور به روز رسانی به موقع به دستگاه های خود اما همچنین پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر مدت ها در آن هنوز هم فوق العاده اخبار که سه برابر پروژه به OnePlus 5 و OnePlus 5 ساعت است وجود OnePlus یکی از شرکت های بهتر است. با این سابقه در حال حاضر مناسب و معقول را (حداقل در مقایسه با برخی از oem ها * سرفه * سامسونگ * سرفه *) حتی بهتر. مقاله مرتبط

البته این است تنها بروز بتا به OxygenOS، بنابراین آن می تواند مدتی قبل از rollout گسترده در پشته ارتقا می بینیم. همچنین ممکن است که OnePlus سه برابر پروژه از پشته ارتقاء مجموع نشیـن است. اما این واقعیت است که آن بتا که همه تعجب آور خوبی برای همه کاربران OnePlus 5/5 ساعت است.

که درمان ویژه فوق العاده فوق العاده برای من شخصا یک OnePlus ارتقا صاحب این بتا 5 هم پر رنگ چرخ رنگ لهجه گزینه در تنظیمات به ارمغان می آورد. در قبلا خوب کمی بیهوده گویی در مورد چگونه ناراحت من است که من انتخاب رنگ لهجه به هفت گزینه های زشت تا گرفتن انتخاب رنگ هر چه من می خواهم یک پیروزی بزرگی است محدود شده اند باعث می شود نوشت. با تشکر از شما OnePlus!

برای نصب بتا OxygenOS بازدید از این صفحه. نگه داشتن در ذهن که نسخه بتا ناپایدار در نظر گرفته و در صورت انتخاب آنها را بیش از نسخه پایدار OxygenOS فلش باگ ها و مشکلات می تواند رخ دهد.

بعدی: نمونه آشکار با دستگاه های OnePlus بدون هدفون, رنگ های دیوانه